Moderator: moderatorteam
Keus genoegEefsel schreef:Is het alleen tijdelijke opvang of ook gewoon om te adopteren? Mijn zus is opzoek naar een hond namelijken stel dat er wat tussen zit wat ze wil dat de hond bij haar zou kunnen wonen
Vind ik ook hahaDee schreef:Keus genoegEefsel schreef:Is het alleen tijdelijke opvang of ook gewoon om te adopteren? Mijn zus is opzoek naar een hond namelijken stel dat er wat tussen zit wat ze wil dat de hond bij haar zou kunnen wonen
Ja, natuurlijk kan directe adoptie ook!Eefsel schreef:Vind ik ook hahaDee schreef:Keus genoegEefsel schreef:Is het alleen tijdelijke opvang of ook gewoon om te adopteren? Mijn zus is opzoek naar een hond namelijken stel dat er wat tussen zit wat ze wil dat de hond bij haar zou kunnen wonen
En zag al hele leuke honden ertussen zitten!
Dee schreef:Keus genoegEefsel schreef:Is het alleen tijdelijke opvang of ook gewoon om te adopteren? Mijn zus is opzoek naar een hond namelijken stel dat er wat tussen zit wat ze wil dat de hond bij haar zou kunnen wonen
Zoie schreef:Dee schreef:Keus genoegEefsel schreef:Is het alleen tijdelijke opvang of ook gewoon om te adopteren? Mijn zus is opzoek naar een hond namelijken stel dat er wat tussen zit wat ze wil dat de hond bij haar zou kunnen wonen
Nou inderdaad , en dit is nog maar een gedeelte van de honden dus wellicht als er hier niets bijzit zit kan ze daar ook nog bij kijken.
ps dit is Tineke , vergeten om te loggen
Wat fijn Manu!Manu schreef:Gypsy en Leia![]()
Ik ben wel bereid op te vangen, vinden we leuk! Maar dan wel een teef en eentje die samen met een andere hond (Manu dus) 3 dagen max. 4 uurtjes alleen kan blijven.
Ik wil toch kijken hoe het bevalt met een tweede hond. Wonende naast een uitlaatgebied, actief leventje en wij gaan elk weekend het strand op.
Mocht ik door de selectie komen, bied ik mijn hulp aan.
Dank je!noekie schreef:Bericht op fb gevonden en gedeeld.
LeukManu schreef:Gypsy en Leia![]()
Ik ben wel bereid op te vangen, vinden we leuk! Maar dan wel een teef en eentje die samen met een andere hond (Manu dus) 3 dagen max. 4 uurtjes alleen kan blijven.
Ik wil toch kijken hoe het bevalt met een tweede hond. Wonende naast een uitlaatgebied, actief leventje en wij gaan elk weekend het strand op.
Mocht ik door de selectie komen, bied ik mijn hulp aan.
noekie schreef:Bericht op fb gevonden en gedeeld.
O leuk!!Jion schreef:
We hebben er zin in om deze kleine man op te vangen!
Hoelang het precies duurt, weet je nooit zeker van te voren.Cleva schreef:Hoelang duurt dat opvangen en hoe waarschijnlijk is het dat er uiteindelijk een vaste plek voor komt?
Ik wil best helpen maar ik wil er niet stiekem een blijvende hond bij.
Haha, Roxy is ook echt een heel zoet hondje, dus dat klopt welBrigitte schreef:Oh die Roxy lijkt wel een beetje op Tank net zo'n zoet hoofd
Misschien Cosette?Sanner schreef:Hoop dat jullie genoeg adresjes vinden!
Mocht er nog een heel klein schattig teefje zitten dan wil ik eventueel wel opvangen.
Ja, dat zou misschien wel kunnen Sanne?Valerie schreef:Misschien Cosette?Sanner schreef:Hoop dat jullie genoeg adresjes vinden!
Mocht er nog een heel klein schattig teefje zitten dan wil ik eventueel wel opvangen.