Nog steeds de rest niet gelezen?toots schreef:Ik begrijp dat het geen feestje is.
Maar het is ook geen feestje als je ziet dat er twee honden voor je deur staan met je kat aan flarden, en die overleeft het niet.
Ik zou uit woede ook aangiften doen. En ik zou daar dus echt niet over na denken dat de honden dan echt even niet fijn zitten.
In het eerste bericht staat toch dat het om een voortuintjes gaat van de eigenaren van de kat en dat de kat daar onder het bankje zat.
Hier zitten ook heel veel katten op en onder bankjes in voortuintjes. Toots doet katten Niks maar laat ik ook niet in de voortuintjes al hebben die maar twee tegels.
Dino een Mechelaar waar ik regelmatig mee loop die zou ook een kat killen. Ik lag een keer bijna zelf in een greppel omdat er een kat ineens achter een boom vandaan sprong en die hond ineens een sprong vooruit deed en dat liep naar beneden. Als ie er twee hebt zal helemaal lastig zijn. Ik zou mijzelf af vragen als het mij niet zou lukken ze te houden als ik ze beiden uit laat of ik ze niet beter apart uit kan laten. Ik heb hierover makkelijk praten met mijn hondje van 3 kilo. Maar ook hij zou gevaar lopen omdat sommige grote honden hem toch anders zien ofzo. Als die honden dan maar in ons voortuintjes lopen kan ik daar met hem niet zitten als het zonnetje schijnt bijvoorbeeld. Als ik dat wel doe en hij zou gepakt worden in eigen voortuin dan is dat onze schuld onze verantwoording. Dat is krom.
Een "voortuintje" van twee stoeptegels breed.
60 centimeter dus

En de honden waren aangelijnd ook al kon de baas ze op dat moment niet houden.
Ik zou het idioot van mezelf vinden als ik dat zou gaan aangeven bij de politie.