Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
politie schiet agressieve hond dood
Moderator: moderatorteam
- Sulluna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix en Siberische Husky
- Aantal honden: 3
Re: politie schiet agressieve hond dood
Ik heb 1 keer een serieus gevecht mee gemaakt, tussen een lab en een klein frans bulletje. Die kleine gilde als een idioot en er was binnen een paar seconde over al bloed..
Ik handelde toen zónder enige moment na te denken en ik gooide mij zelf er letterlijk tussen. Ik sprong gewoon. Ik viel op de lab en die liet los, bulletje kon weg kruipen en labrador pakte mij. Ik kwam er gelukkig met een paar blauwe plekken en een gaatje vanaf. Bulletje had 17 hechtingen, maar heeft het overleefd.
Dus sja, ik weet als ik in zo'n situatie kom ik wel wat doe.. Maar nadenken kon ik toen niet, dus bij een doorgedraaide stafford oid ben ik dan wel de sjaak en kom ik er minder goed vanaf vrees ik.
Wat wel "grappig" is, is dat ik in een ander topic vroeg of pepperspray wat zou doen.. En deze doorgedraaide hond, liet dus wel los toen er pepperspray werd gespoten.. aangezien pepperspray niet mag, is een spuit met pure alcohol misschien nog wel het proberen waard..
Ik zie mij zelf elk geval niet een breakstick gebruiken, geen idee hoe dat werkt en ik ga met zenuwen altijd heel erg trillen.. Maar wellicht dat ik zo'n ding toch eens ga aanschaffen. Er lopen hier helaas ook wel hondagressieve honden.. Wel aan de lijn, maar ook die kunnen een keer weg glippen/losschieten.
Ik handelde toen zónder enige moment na te denken en ik gooide mij zelf er letterlijk tussen. Ik sprong gewoon. Ik viel op de lab en die liet los, bulletje kon weg kruipen en labrador pakte mij. Ik kwam er gelukkig met een paar blauwe plekken en een gaatje vanaf. Bulletje had 17 hechtingen, maar heeft het overleefd.
Dus sja, ik weet als ik in zo'n situatie kom ik wel wat doe.. Maar nadenken kon ik toen niet, dus bij een doorgedraaide stafford oid ben ik dan wel de sjaak en kom ik er minder goed vanaf vrees ik.
Wat wel "grappig" is, is dat ik in een ander topic vroeg of pepperspray wat zou doen.. En deze doorgedraaide hond, liet dus wel los toen er pepperspray werd gespoten.. aangezien pepperspray niet mag, is een spuit met pure alcohol misschien nog wel het proberen waard..
Ik zie mij zelf elk geval niet een breakstick gebruiken, geen idee hoe dat werkt en ik ga met zenuwen altijd heel erg trillen.. Maar wellicht dat ik zo'n ding toch eens ga aanschaffen. Er lopen hier helaas ook wel hondagressieve honden.. Wel aan de lijn, maar ook die kunnen een keer weg glippen/losschieten.
Walgelijk. Alleen maar verliezers.
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Skye door een reu en een teef, puur omdat de baas het nodig vond te flippen en zijn honden daardoor opgefokt werden.Gollum schreef:Lunatic schreef:Ook dat geeft bij dit soort honden geen garantie, Luna werd door 2 reuen gepakt, puur omdat ze er wasGollum schreef:
Nou inderdaad. Ik vermijd bepaalde honden ook standaard, vooral de teven dan. Ik heb zelf twee teven, die worden vaak wel verliefd op reuen van dat kaliber en vise versa. Ik denk dat ik dan ook nooit een reu en een teef zou nemen, dan moet je echt alles vermijden.
- *Skye*
- Zeer actief
Zo heb ik er eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ik zit nog te twijfelen of er een hond bij komt, maar denk er wel vaak over na. Neig naar teef omdat dat zo goed als altijd goed gaat (een reu en teef). En ik ben wel eens benieuwd of er nu echt zo veel verschil tussen zit. Zou het ook wel fijn vinden dat je niet hoeft na te denken over patsende reutjes. Maar idd, dan moet je wel alles gaan vermijden als je het zo bekijkt.Gollum schreef: Nou inderdaad. Ik vermijd bepaalde honden ook standaard, vooral de teven dan. Ik heb zelf twee teven, die worden vaak wel verliefd op reuen van dat kaliber en vise versa. Ik denk dat ik dan ook nooit een reu en een teef zou nemen, dan moet je echt alles vermijden.
- *Skye*
- Zeer actief
Inderdaad, aan de foto te zien zag het baasje van de aanvallende hond er ook niet uit alsof ze blij was dat dit was gebeurd. Iedereen zijn hond kwijt en allebei de honden in een rot situatie.Marion. schreef:Walgelijk. Alleen maar verliezers.
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- Aantal honden: 1
Ehm ik loop niet met een mes op zak, dus zou ik eerst naar huis moeten lopen om een te halen, ik denk dat dat niet werkt.
Sorry Wolfsblut je bent niet erg realistisch.

Ik heb genoeg foto's gezien, en een filmpje. En ik wil niet ook nog weten wie het baasje was. Drama. Voor alle partijen (en ja, ook voor de omstanders...als ik er voorbij was gelopen en getuige was, was me dat ook niet in de koude kleren gaan zitten)*Skye* schreef:Inderdaad, aan de foto te zien zag het baasje van de aanvallende hond er ook niet uit alsof ze blij was dat dit was gebeurd. Iedereen zijn hond kwijt en allebei de honden in een rot situatie.Marion. schreef:Walgelijk. Alleen maar verliezers.
En zou je wel een hond dood kunnen steken, als je wel een mes in je hand had?yodi schreef:Ehm ik loop niet met een mes op zak, dus zou ik eerst naar huis moeten lopen om een te halen, ik denk dat dat niet werkt.
- Marco88
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): nova scotia duck tolling retriever
Als mensen een mes bij de hand hebben, en ze zien hun eigen hond afgemaakt worden, dan er veel het mes toch zullen gebruiken in paniek.
Maar liever zulke situaties voorkomen dan erin terecht komen.
Maar liever zulke situaties voorkomen dan erin terecht komen.
Dan zal ik een rare uitzondering zijn, maar ik zie me echt geen hond doodsteken. Ook niet als die mijn eigen hond doodgebeten dreigt te worden. Dan zal ik proberen dat doodbijten te voorkomen, maar niet door de belager dood te steken.Marco88 schreef:Als mensen een mes bij de hand hebben, en ze zien hun eigen hond afgemaakt worden, dan er veel het mes toch zullen gebruiken in paniek.
Edit, er stond dat mijn eigen hond dood aan het bijten was, dat zal nooit gebeuren. Dus even ge-edit naar wat ik bedoelde.
Laatst gewijzigd door 80564M op 17 jul 2015 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Habibi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy) - Aantal honden: 1
Alleen het vervelende is dat dat doodbijten erg moeilijk te voorkomen is, wanneer eenmaal gaande.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Tja, en je hebt ook nog kans dat de reu het voor de teef opneemt en andersom, omdat ze zichzelf als stelletje zien. Mijn teef, mijn reu, dat werk. Ik vind het wel makkelijk hoor, twee honden van hetzelfde geslacht in combinatie met de honden die ik tegen kom. Ik merk toch vaak dat ik let of er een piemel onder hangt, is dat het geval gaat het bijna altijd goed. Het beste is natuurlijk op lichaamstaal letten.*Skye* schreef:Zo heb ik er eigenlijk nog nooit over nagedacht. Ik zit nog te twijfelen of er een hond bij komt, maar denk er wel vaak over na. Neig naar teef omdat dat zo goed als altijd goed gaat (een reu en teef). En ik ben wel eens benieuwd of er nu echt zo veel verschil tussen zit. Zou het ook wel fijn vinden dat je niet hoeft na te denken over patsende reutjes. Maar idd, dan moet je wel alles gaan vermijden als je het zo bekijkt.Gollum schreef: Nou inderdaad. Ik vermijd bepaalde honden ook standaard, vooral de teven dan. Ik heb zelf twee teven, die worden vaak wel verliefd op reuen van dat kaliber en vise versa. Ik denk dat ik dan ook nooit een reu en een teef zou nemen, dan moet je echt alles vermijden.
- Feather__
- Zeer actief
En Wolfsblut, jij denkt serieus dat mensen die zo'n hond hebben. Waar jij volgens mij altijd een best heftige mening over hebt, zomaar gaat staan toekijken nadat jij bij hun hond de keel hebt doorgesneden.
God, ik denk dat 'normale' mensen niet eens gaan toekijken, ik denk dat als je dan de verkeerde tegen komt je dat mes ook in je eigen lijf tegen zult komen
God, ik denk dat 'normale' mensen niet eens gaan toekijken, ik denk dat als je dan de verkeerde tegen komt je dat mes ook in je eigen lijf tegen zult komen

-
- Zeer actief
Nou, verknipt wil ik dat niet noemen, eerder realistisch. N.a.v. de enorme negatieve publiciteit van klapkaken probeer ik ze zoveel als mogelijk te ontlopen. De kans bestaat echter dat er een om het hoekje komt gevlogen, losgebroken of het baasje kon de riem niet meer houden. En daar ben ik liever op voorbereid. Ik zal beslist niet van de zijlijn toekijken hoe mijn Teckeltje door een klapkaak uit elkaar gescheurd word terwijl de klapkaakeigenaar met een strakke plasser een brede grijns staat te onderdrukken. Dat enkele eigenaren van dit soort honden hun klapkaak wel onder controle hebben moge duidelijkTara schreef:Gewoon uitschakelen of doodschieten is niet genoeg begrijp ik? Ze moeten kapotgeschoten worden?Wolfsblut schreef:En wederom gaat het om een klapkaak. Ik hoop dat de politie er nog veel kapot zal schieten.
Ik ga het in de groep gooien.
Wil je alsjeblieft ophouden? Ik word er echt kotsmisselijk van, verknipteling!Wolfsblut schreef:Maar kort bij of aan een riempje, dan dien je gewoon snel te handelen zonder te aarzelen. Met een hand trek je aan riem of nekvel van de agressor de kop iets omhoog. Met een scherp mes...
zijn.
Mijn honden zijn mij trouw. Omgedraaid mogen en kunnen ze ook van mij verwachten dat ik er voor hen ben als de nood aan de man is. En als andere honden eigenaren daar anders over denken dan moeten ze dat zelf weten.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
Dat risico loop je inderdaad. Daar ben ik me zeker van bewust. Zeker als je constateert dat het merendeel der klapkaakeigenaren niet bepaald frisse jongens zijn, veelal ook niet echt normaal te noemen. En voor de mensen die niet zo goed kunnen lezen, er zijn dus uitzonderingen. Maar verkrachters en pedofielen zijn veelal ook geen braveriken als je ze op heterdaad betrapt met je zoontje of dochtertje. Dus, dan doen we maar niks. Gewoon wachten tot ze klaar zijn. Daarna heffen we het glas, doen een plas en laten alles zoals het was.Feather__ schreef:En Wolfsblut, jij denkt serieus dat mensen die zo'n hond hebben. Waar jij volgens mij altijd een best heftige mening over hebt, zomaar gaat staan toekijken nadat jij bij hun hond de keel hebt doorgesneden.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Wolfsblut schreef:En wederom gaat het om een klapkaak. Ik hoop dat de politie er nog veel kapot zal schieten.
Citaat nieuwsbericht: @ 'Het was zo zielig. Het hondje keek nog zo met van die bolle oogjes. Hij kroop ook nog bij z’n bazinnetje op schoot en toen was hij dood.' @
Ik hoop het nooit mee te maken. Echter, door al die negativiteit inzake klapkaken is dat voor mij de enige reden dat ik altijd gewapend wandel met mijn honden. Met mijn vlijmscherp legale zakmes heb ik die klapkakenkop eraf voordat een agent zijn pistool uit de holster kan halen, doorgeladen heeft en de veiligheidspal op vuren heeft gezet.
Met touwtjes, riempjes of breaksticks houd ik me allemaal niet bezig. Voor mij is dat een gepasseerd station.
Het klinkt cru, luguber en bizar. Je hebt echter geen keuzes meer. Een klapkaak is nu eenmaal een gevaarlijk wapen. En een wapen dien je zo snel als mogelijk uit te schakelen. Loopt je kleine hondje echter los dan ben je helaas meestal te laat.
Ik wil niet dat mijn Teckeltje op mijn schoot half uit elkaar gereten en stervend met haar bolle oogjes mij vragend aan kijkt van: baasje waarom heb je me niet geholpen toen ik je nodig had? Je was er niet voor me toen ik in doodstrijd verkeerde. Bah, wat heb ik me in je vergist. Je stond alleen maar te kijken en deed niets. Nee, dat wil ik niet meemaken.
En toch zou ik dat ook niet kunnen, die honden kunnen er ook niks aan doen dat ze bazen hebben die ze niet kunnen handelen.
Ik zou sowieso geen dier of mens dood kunnen steken.
Ben het er wel mee eens dat de politie hem doodgeschoten heeft al vind ik het best wel erg voor de hond.
Ik hou langzamerhand wel mijn hart vast want hier zijn er de laatste tijd veel Staffords aangeschaft. Waarvan er een ook best agressief in de riem hangt zowel naar mensen als naar honden. Van de week schrok ik ook, ik liep met een hond en die hond kwam net de portiek uit, die eigenaar had hem aan een flex en had hem nog niet goed vast, hij had alleen het smalle draadje vast, ben toen maar even opzij gegaan, al denk ik niet dat dat geholpen had als die man hem niet had kunnen houden.
Laatst gewijzigd door gonnie op 17 jul 2015 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- yodi
- Zeer actief
Marion. schreef:En zou je wel een hond dood kunnen steken, als je wel een mes in je hand had?yodi schreef:Ehm ik loop niet met een mes op zak, dus zou ik eerst naar huis moeten lopen om een te halen, ik denk dat dat niet werkt.
Ik heb geen idee hoe ik zou reageren, als een hond mijn hond zou doodbijten, ik denk het niet.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
En soms kijk ik ernaar uit dat mijn oude hond er niet meer is. En dat is toch een verdrietige gedachte.
Ontspannen lopen is er bijna niet meer bij.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
kooi schreef:En soms kijk ik ernaar uit dat mijn oude hond er niet meer is. En dat is toch een verdrietige gedachte.
Ik loop nog best ontspannen hoor. Ik ga niet van tevoren doodsbang zijn voor wat er kan gebeuren.
Als het gebeurt kan ik het toch niet tegenhouden.
In het bos valt het wel mee, alleen hier in de wijk lopen heel veel Staffords.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- yodi
- Zeer actief
Hier niet 1, alleen een boze witte herder die Nelle aanvalt, dat is nu 3 keer gebeurt en nu wacht ik tot zij gewandeld heeft of ik ga vroeg Nelle red zich prima met het witte loeder maar ik wil het niet hebben.

-
- Zeer actief
Het stikt er hier van en er komen er steeds meer bij, vaak bij erg jonge Suri-Nederlandse mensen. Die hondjes ken je dus niet en zien er schattig uit maar dat zegt niets over wat ze worden. Eigenaren zijn met van alles en nog wat bezig, hanging out with friends, of met hun mobieltjes, maar niet met hun hond. Voelt toch een beetje als kinderen die met een op scherp staand wapen over straat gaan en ja, daar word ik lichtelijk nerveus van als er weeeeeeeeeeeeer net zo'n incident geweest is. Treed ze niet echt onbevangen tegemoet.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Waarschijnlijk keek het slachtoffer verkeerd of had het de verkeerde kleur halsband om .Yara schreef:Nou zo te lezen was deze wel echt compleet doorgedraaid. Vind het gewoon eng dat zulke honden zo dol kunnen worden.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Feather__
- Zeer actief
Hier zijn het juist de Nederlanders die geen idee hebben waar ze mee lopen of eentje, die het geweldig vind om die hond op te jutten als je voorbij loopt.
Er loopt een Surinaamse/Antilliaanse man en die weet precies wat hij aan de lijn heeft. Hij gaat zowat in de vijver staan om ervoor te zorgen dat hij in een grote boog om je voorbij kan lopen. Die kan zijn honden ook heel goed de baas en ondanks dat er ooit een riem mocht breken dan weet ik zeker dat hij zijn hond onder controle houd. Hij is zo iemand die op de hond duikt voor de hond iets kan doen.
Er loopt echter een vrouw met een stafford die losloopt, van veraf fixeert maar in principe niet in de buurt komt. Ik wil een zo groot mogelijk afstand hebben van die hond want ik vind hem doodeng. Hij gromt en snauwt naar honden die wel in de buurt lopen ook al negeren die hem. Mevrouw is alleen maar met haar telefoon bezig die ze ALTIJD bij zich heeft en negen van de 10x is ze aan het bellen of whatsappen/smsen. Ook loopt er nog een kindje bij van een jaar of 3 waar ze ook haar aandacht op moet houden. Die hond is geen moment in haar blikveld. Brr.
Er loopt een Surinaamse/Antilliaanse man en die weet precies wat hij aan de lijn heeft. Hij gaat zowat in de vijver staan om ervoor te zorgen dat hij in een grote boog om je voorbij kan lopen. Die kan zijn honden ook heel goed de baas en ondanks dat er ooit een riem mocht breken dan weet ik zeker dat hij zijn hond onder controle houd. Hij is zo iemand die op de hond duikt voor de hond iets kan doen.
Er loopt echter een vrouw met een stafford die losloopt, van veraf fixeert maar in principe niet in de buurt komt. Ik wil een zo groot mogelijk afstand hebben van die hond want ik vind hem doodeng. Hij gromt en snauwt naar honden die wel in de buurt lopen ook al negeren die hem. Mevrouw is alleen maar met haar telefoon bezig die ze ALTIJD bij zich heeft en negen van de 10x is ze aan het bellen of whatsappen/smsen. Ook loopt er nog een kindje bij van een jaar of 3 waar ze ook haar aandacht op moet houden. Die hond is geen moment in haar blikveld. Brr.

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Nou op SBS6 is een deel van het incident te zien. Hoe terecht dan ook, ik vond het ook echt naar om te zien hoe die hond doodgeschoten werd 

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Het enge is ook gewoon dat de gemiddelde stafford eigenaar niet doorheeft wanneer het de verkeerde kant op gaat.
Ik kwam laatst in een losloopgebied een gelukkig wel aangelijnde jonge stafford tegen.
Ik lijn Apple aan en loop er met een mega boog omheen, stafford was namelijk extreem aan het fixeren, en zij (jonge Nederlandse vrouw, type Anita) gaf hem verder ook alle ruimte.
Dan hoor je acher je 'hij is hartstikke sociaal hoor'!
Ja hoor, tuurlijk
wacht maar...
Ik kwam laatst in een losloopgebied een gelukkig wel aangelijnde jonge stafford tegen.
Ik lijn Apple aan en loop er met een mega boog omheen, stafford was namelijk extreem aan het fixeren, en zij (jonge Nederlandse vrouw, type Anita) gaf hem verder ook alle ruimte.
Dan hoor je acher je 'hij is hartstikke sociaal hoor'!
Ja hoor, tuurlijk

- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
Ik zie liever een suri Nederlander ermee lopen dan een oudere vrouw en dat is wat ik hier steeds meer zie.kooi schreef:Het stikt er hier van en er komen er steeds meer bij, vaak bij erg jonge Suri-Nederlandse mensen. Die hondjes ken je dus niet en zien er schattig uit maar dat zegt niets over wat ze worden. Eigenaren zijn met van alles en nog wat bezig, hanging out with friends, of met hun mobieltjes, maar niet met hun hond. Voelt toch een beetje als kinderen die met een op scherp staand wapen over straat gaan en ja, daar word ik lichtelijk nerveus van als er weeeeeeeeeeeeer net zo'n incident geweest is. Treed ze niet echt onbevangen tegemoet.
Er lopen er hier ook steeds meer en ik ben reuze blij dat ik ook met een hond van kaliber loop..daar wordt echt heus rekening meegehouden.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het als echte liefhebber van dit soort honden knap zat wordt dat er steeds meer gekken met een hond lopen die ze als het erop aan komt niet aan kunnen met vreselijke ongelukken als gevolg .Brigitte schreef:Ik wordt er misselijk van hoe vaak het wel niet gebeurd de laatste tijd. Wat een idiote domme mensen trekken dit soort honden toch aan, ik kan er echt wel om janken....weer 2 honden de dupe van een onverantwoordelijke idioot....ze staan hier op de hoek te wachten om iemand een een bon te geven die de poep niet opruimt (helemaal prima hoor) maar laten ze aub ook de mensen die hier hun hond los laten lopen gelijk een fikse prent geven die flink over die 180 euro stront boete heen gaat...
Ja, ik heb zelf dit type honden en het zijn wereldhonden anders had ik ze niet, dat een ander dat niet kan begrijpen helemaal prima zo begrijp ik ook wel sommige dingen nieten ik vind het net zo vreselijk erg dat dit gebeurt als iedere ander en nee ook ik hoop nooit in een situatie terecht te komen als deze want mijn honden vechten terug en dan weet ik dat ik de enige ben die zal handelen en weet hoe te handelen, want ook ik wil niet mijn hond kapot gebeten zien worden. Laten ze mij dan maar voor gek verklaren dat ik 4x met een hond apart loop als met 2 of 4 tegelijk en een breakstick bij me heb....
Ik huil om het kleine hondje maar ik huil ook om de 'Pitbull' ik kan niet anders.....

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Nederlandse Schapendoes
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Helemaal mee eens!Nanna schreef:Hier moet je een beetje weten waar je loopt.
In sommige wijken joekert het ervan, en elders zie je ze haast niet. Maar naar mijn zin toch nog steeds teveel en het lijken er ook alleen maar meer te worden. Wat IS dat? Waarom wil iemand een hond die graag andere honden vermoordt? Om het beest voorts met een "hij is gesoosjaliseert hoor" los te laten lopen?Hou dat geval even lekker bij je.
En maatregelen kunnen me niet vlot genoeg ingevoerd worden. Dat is dan heel vervelend voor de goedwillenden en verantwoordelijken maar er lopen helaas veel teveel voll-idioten mee.
Groeten Miranda
http://www.elsansnust.nl
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
http://www.elsansnust.nl
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
'Hij kroop ook nog bij z’n bazinnetje op schoot en toen was hij dood.'
Het zou je godverredomme overkomen. Dan voel je je de rest van je leven kút aangezien je niets hebt kunnen doen...

Het zou je godverredomme overkomen. Dan voel je je de rest van je leven kút aangezien je niets hebt kunnen doen...
-
- Zeer actief
Ik misschien ook.Pepie schreef:Ik zie liever een suri Nederlander ermee lopen dan een oudere vrouw en dat is wat ik hier steeds meer zie.kooi schreef:Het stikt er hier van en er komen er steeds meer bij, vaak bij erg jonge Suri-Nederlandse mensen. Die hondjes ken je dus niet en zien er schattig uit maar dat zegt niets over wat ze worden. Eigenaren zijn met van alles en nog wat bezig, hanging out with friends, of met hun mobieltjes, maar niet met hun hond. Voelt toch een beetje als kinderen die met een op scherp staand wapen over straat gaan en ja, daar word ik lichtelijk nerveus van als er weeeeeeeeeeeeer net zo'n incident geweest is. Treed ze niet echt onbevangen tegemoet.
Er lopen er hier ook steeds meer en ik ben reuze blij dat ik ook met een hond van kaliber loop..daar wordt echt heus rekening meegehouden.