Het gaat nu helemaal goed met de large hoogte en op de foto's van de wedstrijd in Culemborg kon ik mooi zien hoe goed hij eigenlijk springt!

Moderator: moderatorteam
KarinW schreef:Purmerend staat hier ook op de planning hihi maar dat wist je al
Arnhem heb ik ook ingeschreven voor de zaterdag. Zoys niet, want dat weekend moet ik werken. Ik ben benieuwd of we erbij zitten in Arnhem, aangezien hier ook weer voorrang gegeven werd aan de hogere klasses. Even afwachten maar. De inschrijving voor Purmerend gaat 2 augustus open.Eilfy schreef:Purmerend staat ook hier op de planning. Ik loop Arnhem ook (zaterdag) en ik loop Zoys op 22 augustus nog.
Dus hopelijk zien we elkaar! Purmerend gaat op zondag open toch?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dan zie ik je mss wel lopen, loop dan ook met miloMirjamV schreef:Komende zaterdag 15-08 lopen we in Arnhem
Gezellig, ik loop met Alfy (startnummer 11, A Large)rakker2000 schreef:dan zie ik je mss wel lopen, loop dan ook met miloMirjamV schreef:Komende zaterdag 15-08 lopen we in Arnhem
milo startnummer 74 a medium. of te wel de kleine witte druktemaker in de mediumEilfy schreef:Gezellig, ik loop met Alfy (startnummer 11, A Large)rakker2000 schreef:dan zie ik je mss wel lopen, loop dan ook met miloMirjamV schreef:Komende zaterdag 15-08 lopen we in Arnhem
Ik ben te herkennen aan een bruine blafkont met vliegorenrakker2000 schreef:milo startnummer 74 a medium. of te wel de kleine witte druktemaker in de mediumEilfy schreef:Gezellig, ik loop met Alfy (startnummer 11, A Large)rakker2000 schreef:dan zie ik je mss wel lopen, loop dan ook met miloMirjamV schreef:Komende zaterdag 15-08 lopen we in Arnhem
Succes morgen!!Sita schreef:Ik ben er zaterdag ook met Rowan. Tijdje geen wedstrijden gehad, dus ben benieuwd!
Jammer Marleen dat jij er op de zondag bent!
Wat balen zeg. Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen.MirjamV schreef:Zaterdag 15-08 naar Arnhem geweest. Helaas was het niet zo'n succes.....
Diesel begon hartstikke goed, maar ineens dook hij de ring uit. Volgens mij had hij wat geroken ofzo.... Hij liep zo tenten in om te struinen. Volgende rondje nog geprobeerd, maar toen ik wilde starten rende hij gelijk wegVoor de laatste rondje heb ik me daarom maar afgemeld, scheelt een hoop frustraties. Maar wat baalde ik zeg, de vorige twee wedstrijden gingen zo lekker. Zijn eet en struin-obsessie lijkt wel steeds erger te worden de laatste tijd. Deze week beginnen de trainingen weer, dus ben benieuwd of hij dan wat meer aandacht heeft.
Zit er ook serieus over na te denken om iets van een prive training o.i.d. te volgen voor dit gedrag. Iemand gaf aan dat dit goed te trainen valt. Ik heb m'n twijfels er nog een beetje over, of het wel werkt. Maar dit schiet ook niet op zo. Op straat is hij ook alleen maar gefocust op eten de laatste tijd. Als er iemand met een broodje in zijn hand loopt moet ik hem echt op tijd aanlijnen, anders.... weg broodje.
Ik bedoel niet dat we voor de 1e plek gaan ofzo, maar ieder geval dat we een rondje lopen. Nu had hij een paar toestellen gedaan en ging hij de ring uit, 2e rondje gelijk de ring uit gerend, dat vind ik zonde. Dat bedoelde ik meer.Machie schreef:Wanneer ga je voor iets dan? Of wat bedoel je met voor niks gaan? Wat zijn je verwachtingen?
Ik heb nooit het gevoel dat ik voor niks ga. Al heb ik al een wedstrijd of 5 steeds 1 vast parcours met 1 foutje
Ik heb meestal stukjes frikandel mee als beloning op een wedstrijd, dat krijgt ie normaal echt nooit.sirene schreef:Wat balen zeg. Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen.
Wat is je beloning na een rondje ? Heb je wel iets heel leuks/lekkers waar hij naar uit kan kijken ?
Wat doe je voordat je aan je rondje begint ?
Fijn!MirjamV schreef:Gisterenavond weer voor het eerst getraind na de zomerstop, ging gelukkig prima!