Was ik heel even naar boven....
Overigens, Aura lag heel relaxt op de bank met die bril op, het werd pas spannend toen ik de camera op haar richtte.
Moderator: moderatorteam

Hij was in z'n nopjes ja. Het sneeuwde nog even verder daarnakipo schreef:Hij is er zelf erg blij mee, zo te zien. Lekker ding.veertje schreef:
Ik zal maar nooit meer wc rollen op de trap laten staan als ik weg ga. Mijn kamer verandert nu langzaam in een sneeuwlandschap
Als je Pol en Aura tegen wil komen, moet je de maas oversteken, by the wat.

Ayleen snapt dat helemaal. Die zou die angst ook hebben.Frolic schreef:Wat zou sterker zijn, de angst voor natte voetjes of de zin in een visje?
Juist, de angst dat Vriend het visje eerst vindt![]()

Bij mij zien de kinderen er zo uit na de wandeling. De honden lopen meestal om de modder heen8-)Lemuria schreef:Genieten doe je zo:

Haha, dat zijn dan vaak van die keurige mensen met spiksplinterschone jachthonden die angstvallig om elke modderplas heen getrokken worden. Ze zóuden maar een natte poot hebbenFrolic schreef:Dat heb ik ook. Vooral om omstanders die in hun vuistje lachen te shockeren. Denken ze dat ik ermee zit dat mijn hond graag in de modder worstelt, nou niet dus

Ohhhh, nee regen doet ze niet aan! Dat is dieronvriendelijk, dan loopt ze ook in een lage houding naast me en wil het liefst zo snel mogelijk naar huis. Da's andere nat. Modder-nat is goed!Fotogravinnetje schreef:Ik heb ook liever een natte modderhond dan eentje die niet in de regen wil lopen en bang is voor natte pootjes
Pom ook idd.. gisteren gingen we naar buiten toen het regende en dan kijkt ze me echt aan van: we gaan zo toch weer naar binnen he? ja toch? Hoeft van haar niet zoLemuria schreef:Ohhhh, nee regen doet ze niet aan! Dat is dieronvriendelijk, dan loopt ze ook in een lage houding naast me en wil het liefst zo snel mogelijk naar huis. Da's andere nat. Modder-nat is goed!Fotogravinnetje schreef:Ik heb ook liever een natte modderhond dan eentje die niet in de regen wil lopen en bang is voor natte pootjes
Dat lijkt me weer zo handig! Een hond die altijd wel even wil zwemmen. Morris wil als hij goor is natuurlijk nooit het water in_Leonie schreef:Ik laat Ayleen daarna vaak wel even zwemmen, weer lekker schoon. Gelukkig voor de kinderen bestaat daar dan weer een douche voor.
zodra er hier iets in het water drijft moeten ze erin, vinden ze zelfnomo schreef:Dat lijkt me weer zo handig! Een hond die altijd wel even wil zwemmen. Morris wil als hij goor is natuurlijk nooit het water in_Leonie schreef:Ik laat Ayleen daarna vaak wel even zwemmen, weer lekker schoon. Gelukkig voor de kinderen bestaat daar dan weer een douche voor.hij vindt zwemmen hartstikke leuk, maar wel als hij zelf besluit om het te doen. Als ik het wil en hij niet kan ik op mijn kop gaan staan, maar dan gaat hij echt niet!