Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik kan d'r gelukkig met m'n kop niet bij hoe je je hond het raam uit gooit
SINT-TRUIDEN - Een dierenarts heeft zaterdagavond een puppy moeten laten inslapen nadat het dier zes verdiepingen naar beneden was gevallen in de Festraetsstraat.
Een bewoner van het appartementsgebouw verwittigde de politie nadat de puppy naar beneden was gevallen. “Ik hoorde het lawaai beneden en zag meteen wat er gebeurd was”, zegt hij. Het is nog maar twaalf dagen geleden dat er in de Diesterstraat in het centrum van Sint-Truiden een chihuahua door het raam van een appartement op de eerste verdieping werd gegooid bij een echtelijke ruzie. Getuigen zagen hoe het dier roerloos bleef liggen. De eigenaar werd toen meegenomen voor politieverhoor.
“Ook nu is er een proces-verbaal opgemaakt in het kader van Dierenwelzijn”, zegt korpschef Steve Provost die zondag het verslag van zijn politiemensen inkeek. De dierenpolitie onderzoekt de zaak nu verder. “De eigenaars hadden het hondje al in de wagen gelegd toen onze mensen toekwamen”, aldus Provost.
Zowel het gezin als bewoners van het gebouw werden verhoord. Het gezin was zondag niet bereikbaar voor commentaar.
Een van mijn buren hun pupje stond op de rand van het balkon toen ze het hondje net een paar dagen hadden, gelukkig bleven ze rustig en kregen het pupje te pakken.
Ik liet mijn honden pas op het balkon toen ze volwassen waren.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou. Groetjes Gonnie. Er is geen spreker die het van de zwijger wint.