Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik was vanmorgen op de fiets met beide. Meestal fiets ik alleen met Nox en niet meer met Fen, want haar tempo ligt een stuk lager. Maar naar de rivier is maar een klein stukje, dus moet Nox maar ff kalm doen. Voordeel is wel dat Fen altijd los meegaat en keurig in de berm / aan de voet blijft.
Maar filmen op de fiets is dus niet zo mijn ding Kwamen net 3 auto's van beide kanten aan op smalle stukje weg
Maar toch een impressie van een paar seconde:
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
Ik ben weer bij.
Wat een ontzettend leuke filmpjes allemaal!!
FF wat er uit gepikt omdat ze me speciaal opvielen:
@Hippo, wat een controle heb jij zeg! En dat met toch wel een flink kaliber honden! Echt fantastisch om te zien!
@Fotogravinnetje, Elco is echt een waterratje of niet? Zwemmen kan hij in ieder geval als de beste!
Murdock houdt ook van water, maar kan echt niet zwemmen die halve zool!
@Brigitte, Katniss is echt een relaxte hond volgens mij, ik denk dat Roos wel enorm wennen moet zijn, zo'n fel ding tussen die relaxte molossers, of valt het mee?
@Billy, oh die heerlijke verbeten terrierkoppies!! Zo leuk ( en herkenbaar!) en wat ziet Truus er super goed uit!
@allemaal, ik zie jullie honden langs sloten lopen zonder er in te gaan! Wat goed! Dat is hier nog wel een puntje hoor... meneer denkt dat hij in zeven sloten tegelijk kan lopen
Binnenkort ook maar weer eens wat filmen. We komen net uit het bos, maar ik ben helemaal vergeten te filmen
Een kort filmpje van het p&p rondje van net. We kwamen een oud Markiesje achtig hondje tegen.
Ik heb even staan kletsen met de eigenaresse en het filmen gepauzeerd.
Oh deze sloot gaat Murdock niet in omdat hij de kant te hoog vindt.
Leuk! Had helemaal niet door dat je aan het filmen was Ze is zo braaf!
En wat moet ik toch lachen om suus, die waggelt van de ene naar de andere kant
Nee, ik moest ook gewoon mijn hand naast me houden omdat ze eigenlijk altijd naast of achter me loopt dus ik kon mijn hand gewoon een beetje laten hangen behalve op de momenten dat ze eens een stukje verder weg gaat haha.
Ach wat een brave meid zeg, wat loopt ze keurig mee! Steeds even melden en smeken om een lekker brokje.
Ja, ze is echt heel erg braaf heb er echt geen kind aan. Ze is echt heel lief, jammer want op het moment dat ik stopte met filmen liep ze net weer met 2 honden mee naar iemand met 2 honden waaronder een Teckel aan de lijn en die werd ineens de lucht in gehezen toen de vrouw Kat zag en die zie je dan ook ineens zo kijken van en was hier toch net een hond
Mijn internettegoed gaat errug hard deze maand...
Komt door het kijken van al deze filmpjes denk ik
Ik heb zojuist een kort fimpje van Habibi gemaakt.
(echt zojuist, terwijl ik dit type zit ik nog op hetzelfde bankje als tijdens het filmpje)
Het is niet echt van wandelen, maar wel even ern spelmomentje zoals ik die tijdens het wandelen wel heb.
Habibi heeft zeker lol, maar is zelfs tijdens het spelen nog serieus. Hoort bij haar blijkbaar.
Die ene dennenappel die ik de eerste keer weggooi, is dus ook echt de dennenappel die ze opzoekt. Ook als die net even ergens anders ligt dan dat ze denkt.
Nu rustig terug naar huis wandelen.
Probeer ik ook te filmen, als het inmiddels niet te donker is!
Hihi, dat zou Elco ook doen, zoeken tot hij de juiste te pakken heeft. Bij ons liggen dan geen dennenappels, maar met stokken doet Elco het in ieder geval
wolvster schreef:
@Brigitte, Katniss is echt een relaxte hond volgens mij, ik denk dat Roos wel enorm wennen moet zijn, zo'n fel ding tussen die relaxte molossers, of valt het mee?
Ja, ze is echt heel erg relaxt. Echt een hele fijne hond ze bemoeit zich echt helemaal nergens mee. Ja, Roos is wel heel erg aanwezig maar ook wel heel makkelijk, ze kan zichzelf prima vermaken en is ook net als Kat heel sociaal en makkelijk met wandelen.
Sommige filmpjes heb ik een beetje doorgespoeld anders zat ik uren te kijken
DeDiana schreef:En nog even een stukje wandelen met mijn twee brave hondjes - waarbij ik me een beetje had vergist in hoe sterk de stroming was, Amoz een dode meeuw vond en we een verstekeling hadden, die echter totaal oninteressant werd gevonden door mijn honden: https://www.youtube.com/watch?v=tJLryru ... e=youtu.be
Ik vind het zo leuk van Mila dat ze zo bloedserieus kan zijn maar ook een gekke kleuter met een plastic flesje
Sanner schreef:Leuk om te zien hoe bij jullie de wandelingen zijn, welke omgeving en hoe de honden zich gedragen. Heb van de week steeds filmpjes bekeken. Zelf ook gefilmd afgelopen week maar nu de tijd om 'm te uploaden. Filmpje is alleen wel erg lang.. https://youtu.be/rPiDN1h9epQ
Wat is Kiwi eigenlijk klein! Ik wil ook een Teun En wat een prachtig stuk daar zeg, heerlijk rustig en zo in het zonnetje: heerlijk! Leuk dat ze zo actief zijn en toch dichtbij en Kiwi heeft een goede speurneus
Fotogravinnetje schreef:Niet echt van de wandeling, wel van tijdens de wandeling. M'n man was mee, dus kon ik Elco's manier van te water gaan mooi op de film zetten
Nog een filmpje op de uiterwaarden, dit was gisterochtend.
Nila heerlijke debiel Wat leuk dat jouw honden zo graag met elkaar spelen! Waarom draagt ze eigenlijk een muilkorf?
malinois schreef:Heel spannend is het niet bij ons... gelukkig :green:
Fietsen zoals t dagelijks gaat:
Wandelen
Maar ook dit gebeurd regelmatig met wandelen
Leuk om te zien! Bij ons is het overdag te warm om te fietsen met ze maar ik zal daar ook eens een filmpje van maken zodra het afkoelt
Dees en Maylo schreef:Wat leuk alle filmpjes te zien. Ik heb gister ook een filmpje gemaakt, voornamelijk Maylo in beeld, ik kreeg het verzoek van de GT op hem te filmen.
Maylo doet het heel netjes! Ook die ontmoeting waarbij hij lekker zijn eigen gangetje gaat en het van een afstandje bekijkt, heel braaf! Waggelbillen, ik houd er een zwak voor
korthaar schreef:
Ze kan goed graven
Heavy schreef:Ik heb vanochtend ook weer gefilmd . Dan kunnen jullie zien hoe een wandeling boven 20 graden eruit ziet met Jip. Hij heeft wel zijn koeltuigje aan maar die was niet gekoeld omdat ik dacht dat het niet zo warm zou zijn er stond ook veel koele wind maar toch al weer warm voor Jip .
We kwamen honden tegen !
Eerst de waakhond aan het begin van het losloopgebied
Bewust de schaduw opgezocht
Veel rollen en liggen
Uitwaaien in de wind
Weer thuis
Jip wil zijn grote liefde Luna begroeten maar de kleine keffer is het er niet mee eens
Toch een uurtje kunnen lopen , sjokken
Wauw wat een prachtig gebied daar! Grappig dat Jip zoveel gaat liggen en dan ook nog ineens omrolt Is dat om af te koelen?
Niika88 schreef:Ik heb ook 2 (korte) filmpjes gemaakt, van Elba en logeerhond Sjaak.. Best lastig nog, 2 honden filmen. Sjaak is een volle reu, en wil eigenlijk het liefst elk pasje een plasje doen..
Ik word altijd wat duizelig van verticale filmpjes Ze zijn wel heel braaf!
_Leonie schreef:Ayleen met de bal:
Wat is ze volwassen Hoe ze een rondje draait op het begin, waar die bal is Ze is trouwens snel zeg!
_Jules_ schreef:Ivy en haar beste vriendje
Een echte dame
Hylos schreef:Wat een brave hondjes allemaal.
Xavi gaat niet los en het is bekend dat netjes wandelen vaak niet aan hem is besteed. Dus dit is geen super braaf relaxt filmpje, toch zet ik het hier neer.
Even aan de 2 meter lijn want de 5 meter lijn houd ik met 2 handen vast en dan kan ik niet filmen.
In het kader van de hondentaal.. ik zag net zijn Allerbeste Vriend(not) de Berner lopen en besloot dezelfde kant op te gaan. Ze liepen wel een heel eind voor ons hoor.
Toch kun je aan Xavi zien dat hij hem eventjes ziet en het dan toch spannend vind (vliegt naar die boom).
Oh en Xavi wilde naar de andere kant van de weg, dus zit ie mij de gek aan te steken in het begin.
Haha macho man! Hij maakt veel contact met je zeg, knap dat jullie hier nu zijn!
Arline schreef:Leuke filmpjes weer.
Leuk optrekje Heavy
Ik was vanmorgen op de fiets met beide. Meestal fiets ik alleen met Nox en niet meer met Fen, want haar tempo ligt een stuk lager. Maar naar de rivier is maar een klein stukje, dus moet Nox maar ff kalm doen. Voordeel is wel dat Fen altijd los meegaat en keurig in de berm / aan de voet blijft.
Maar filmen op de fiets is dus niet zo mijn ding Kwamen net 3 auto's van beide kanten aan op smalle stukje weg
Maar toch een impressie van een paar seconde:
Braaf zo netjes naast elkaar!
wolvster schreef:Een kort filmpje van het p&p rondje van net. We kwamen een oud Markiesje achtig hondje tegen.
Ik heb even staan kletsen met de eigenaresse en het filmen gepauzeerd.
Oh deze sloot gaat Murdock niet in omdat hij de kant te hoog vindt.
Wat een blij ei is Murdock! Heerlijk! Hahaha zoals hij zijn poten neerzet: hiephoi!
sbientje schreef:Mijn telefoon dondert steeds uit dus heb nog niet echt een filmpje kunnen maken. Wel fragmentjes..
Karel dacht dat de rubriek: wil je mijn ballen zien? heette...
Deze is van vandaag, stukje wandelen over ons vaste rondje
en als bonus een modderbad
Hahahaha Karel toch Wat heb je toch een geweldig duo!
Habibi schreef:
Habibi heeft zeker lol, maar is zelfs tijdens het spelen nog serieus. Hoort bij haar blijkbaar.
Die ene dennenappel die ik de eerste keer weggooi, is dus ook echt de dennenappel die ze opzoekt. Ook als die net even ergens anders ligt dan dat ze denkt.
Nu rustig terug naar huis wandelen.
Probeer ik ook te filmen, als het inmiddels niet te donker is!
Nohhhh Wat is ze schattig! En fanatiek!
Mieke-Navajo schreef:
Totaal iets nieuws na al die tijd hem hebben krijgt meneer de drang het selluf vast te houden.
Dat is een heel belangrijke en vooral serieuze zaak vrouwtje
Ik heb een kort filmpje gemaakt van een groepswandeling. Daarna ging iemand tegen me praten dus ben ik gestopt.
Vanavond neem ik de heren mee naar het strand, dan zal ik wel weer filmen.
Manu was lekker voor zichzelf bezig, net als Uma. Cody vond het spannend toen de kleine York begon te blaffen en komt dan even bij mij kijken.
Manuma schreef:
Nila heerlijke debiel Wat leuk dat jouw honden zo graag met elkaar spelen! Waarom draagt ze eigenlijk een muilkorf?
Omdat ze Enzi anders aan gruzelementen trekt
Ze spelen heel graag met elkaar en het liefst de hele wandeling door. En Enzi kan behoorlijk wat hebben maar hij heeft geen dikke vacht die hem beschermt of een kraag waar Nila in kan hangen dus werd het zijn vel. En een tijd geleden had hij een behoorlijke winkelhaak van een hoektand en toen dacht ik hup, die muilkorf om. Ze speelt er prima mee en Enzi vindt het de uitvinding van de eeuw anders ben ik de hele tijd aan het opletten en corrigeren dat ze zachtjes moet doen en dat brengt alleen maar extra druk met zich mee want voor beide honden niet prettig is. Nu hoef ik er geen woord meer aan vuil te maken als ze samen aan het rellen zijn.
Plus dat ze op deze manier geen bedorven (vissen)lijkjes kan opvreten of fazanten/konijnen vangen. Het is eigenlijk een win-win situatie. En als we op t strand met de bal gaan gooien doe ik hem gewoon af.
En wat heeft iedereen leuke filmpjes geplaatst. Heb nu zo ongeveer alles bekeken maar op de tablet vind ik het irritant om alles goed te quoten dus dan meer even algemeen
Wil wel even de grote complimenten geven aan Hylos! Wat zijn jullie goed bezig samen plaatst maar veel filmpjes van jullie wandelingen!
Hier een stukje van mijn wandeling. Ik babbel, zet het geluid maar uit anders
Stukje aangelijnd, eigenlijk altijd maximaal zo'n 5 minuten, dus supernetjes doen ze het meestal niet Overigens luisterden ze deze wandeling sowieso bijster slecht, waarschijnlijk omdat ik met die telefoon zat te klooien https://www.youtube.com/watch?v=FBnfKe2kPZA
Ja, Kiwi is maar een kleintje. Iedereen denkt dat ze veel groter is als ze haar alleen op foto's hebben gezien. En naast die twee kleintjes lijkt alles al gauw groot.
Zal nog wel eens een filmpje maken als we met Teun zijn beste vriendinnetje gaan wandelen, dan is 'ie een stuk actiever. En als Kiwi weer los kan..
Het was vanmiddag iets te spannend in het bos. Waarschijnlijk herten,dus ondanks dat er in het losloopfilmpje weinig lijkt te gebeuren gebeurt er eigenlijk veel.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
wolvster schreef:Ik ben weer bij.
Wat een ontzettend leuke filmpjes allemaal!!
FF wat er uit gepikt omdat ze me speciaal opvielen:
@Billy, oh die heerlijke verbeten terrierkoppies!! Zo leuk ( en herkenbaar!) en wat ziet Truus er super goed uit!
@allemaal, ik zie jullie honden langs sloten lopen zonder er in te gaan! Wat goed! Dat is hier nog wel een puntje hoor... meneer denkt dat hij in zeven sloten tegelijk kan lopen
Dank je wel Truus gaat ook nog wel eens even een sloot in hoor zonder dat ze het mag, ook hier een puntje om aan te werken
Manuma schreef:
billy schreef:Wat leuk om te zien allemaal
Ik heb eerst eens geoefend of het lukte met de telefoon, dus nog geen wandelfilmpje maar gewoon hoe het hier vaak gaat
Lemuria schreef:Hier een stukje van mijn wandeling. Ik babbel, zet het geluid maar uit anders
Stukje aangelijnd, eigenlijk altijd maximaal zo'n 5 minuten, dus supernetjes doen ze het meestal niet Overigens luisterden ze deze wandeling sowieso bijster slecht, waarschijnlijk omdat ik met die telefoon zat te klooien https://www.youtube.com/watch?v=FBnfKe2kPZA