Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lesje vers voeren
Moderator: moderatorteam
- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
- Aantal honden: 1
Re: Lesje vers voeren
Komt het niet gewoon doordat dierenartsen - dat vergeet je soms nog wel eens al te gemakkelijk - ook gewoon commerciele motieven hebben? Ik heb nog geen dierenarts gezien die geen verbond had met een bepaald merk. Mijn huidige met Hills. En dan dus ook geen mogelijkheid onbenut laat om dat ene specifieke merk aan te prijzen. Daarvoor maakt het dan niet uit met welk dier en welke problemen je komt, er is altijd wel een bruggetje te slaan naar eoa speciaal dieetvoer precies voor dat beest met dat probleem á duizendmiljoen euro de kilo
Lekker laten lullen denk ik dan!

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
dat komt dus door het versvoeren dat ze altijd zo uhmm.. bijzonder kijkt op foto's!! 

- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Mijn laatste twee dierenartsen zijn dus helemaal niet zomijke schreef:Komt het niet gewoon doordat dierenartsen - dat vergeet je soms nog wel eens al te gemakkelijk - ook gewoon commerciele motieven hebben? Ik heb nog geen dierenarts gezien die geen verbond had met een bepaald merk. Mijn huidige met Hills. En dan dus ook geen mogelijkheid onbenut laat om dat ene specifieke merk aan te prijzen. Daarvoor maakt het dan niet uit met welk dier en welke problemen je komt, er is altijd wel een bruggetje te slaan naar eoa speciaal dieetvoer precies voor dat beest met dat probleem á duizendmiljoen euro de kiloLekker laten lullen denk ik dan!

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- tycha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Smoothies
- Contacteer:
Dit was een vervanger van onze eigen dierenarts, omdat deze met vakantie was, dus niet verbonden aan de praktijk of aan een bepaald merk. Kan me hierbij dus niet voorstellen, dat het daar aan ligt.mijke schreef:Komt het niet gewoon doordat dierenartsen - dat vergeet je soms nog wel eens al te gemakkelijk - ook gewoon commerciele motieven hebben? Ik heb nog geen dierenarts gezien die geen verbond had met een bepaald merk. Mijn huidige met Hills. En dan dus ook geen mogelijkheid onbenut laat om dat ene specifieke merk aan te prijzen. Daarvoor maakt het dan niet uit met welk dier en welke problemen je komt, er is altijd wel een bruggetje te slaan naar eoa speciaal dieetvoer precies voor dat beest met dat probleem á duizendmiljoen euro de kiloLekker laten lullen denk ik dan!

Groetjes Marja
- tycha
- Zeer actief
- Contacteer:
M@scha schreef:dat komt dus door het versvoeren dat ze altijd zo uhmm.. bijzonder kijkt op foto's!!

Groetjes Marja
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
tycha schreef:M@scha schreef:dat komt dus door het versvoeren dat ze altijd zo uhmm.. bijzonder kijkt op foto's!!![]()
![]()
*gaat op zoek naar een goede brok*
![]()

- M@scha
- Zeer actief
ik heb gehoord dat de jumbo goeie heb. met groenten enzo.tycha schreef:M@scha schreef:dat komt dus door het versvoeren dat ze altijd zo uhmm.. bijzonder kijkt op foto's!!![]()
![]()
![]()

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
De lidl. Is goedkoperM@scha schreef:ik heb gehoord dat de jumbo goeie heb. met groenten enzo.tycha schreef:M@scha schreef:dat komt dus door het versvoeren dat ze altijd zo uhmm.. bijzonder kijkt op foto's!!![]()
![]()
![]()

- mijke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): krakershondje
tycha schreef:Dit was een vervanger van onze eigen dierenarts, omdat deze met vakantie was, dus niet verbonden aan de praktijk of aan een bepaald merk. Kan me hierbij dus niet voorstellen, dat het daar aan ligt.mijke schreef:Komt het niet gewoon doordat dierenartsen - dat vergeet je soms nog wel eens al te gemakkelijk - ook gewoon commerciele motieven hebben? Ik heb nog geen dierenarts gezien die geen verbond had met een bepaald merk. Mijn huidige met Hills. En dan dus ook geen mogelijkheid onbenut laat om dat ene specifieke merk aan te prijzen. Daarvoor maakt het dan niet uit met welk dier en welke problemen je komt, er is altijd wel een bruggetje te slaan naar eoa speciaal dieetvoer precies voor dat beest met dat probleem á duizendmiljoen euro de kiloLekker laten lullen denk ik dan!
Nee maar als je maar lang genoeg verbonden bent geweest aan een brok ga je vanzelf geloven dat je gelijk hebt, anders krijg je last van cognitieve dissonantie?

- tycha
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik dacht eigenlijk de bonzo diner bij de Albert Heinalm@ schreef:De lidl. Is goedkoperM@scha schreef:ik heb gehoord dat de jumbo goeie heb. met groenten enzo.tycha schreef:M@scha schreef:dat komt dus door het versvoeren dat ze altijd zo uhmm.. bijzonder kijkt op foto's!!![]()
![]()
![]()

Groetjes Marja
- M@scha
- Zeer actief
dat vinden ze wel héééél lekker!
ik kon sam en lola geen groter plezier doen dan van die smerige diner met warm water en dan nét te lang laten staan voordat ik het gaf. heéél soms mocht dat
ik kon sam en lola geen groter plezier doen dan van die smerige diner met warm water en dan nét te lang laten staan voordat ik het gaf. heéél soms mocht dat

- tycha
- Zeer actief
- Contacteer:
Op zich is het wel grappig, want heel vroeger kreeg onze hond dat altijd. Ze vond het heerlijk, en zag er prima uit. Helaas niet kunnen testen of ze er ook oud mee worden, omdat ze op 9 jarige leeftijd onder de trein liep. 

Groetjes Marja
- M@scha
- Zeer actief
tycha schreef:Op zich is het wel grappig, want heel vroeger kreeg onze hond dat altijd. Ze vond het heerlijk, en zag er prima uit. Helaas niet kunnen testen of ze er ook oud mee worden, omdat ze op 9 jarige leeftijd onder de trein liep.
onze scruf is er moeiteloos 15 mee geworden. doordeweeks diner, in het weekend aldi blik en als ontbijt 15 jaar lang 2 witte boterhammen met leverpastei.
daarnaast was ze natuurlijk gft bak voor etensresten.
krakkemikkig tot en met, tonnetje rond, maar wél 15. nooit een dierenarts gezien op het laatste half jaar na. volgens mij zelfs nooit meer dan de puppy entingen gehad