Ik was eigenlijk het "bangst" voor de reis. Hoe krijgen we haar de auto in, en er weer uit. Is 3 uur niet te lang? Maar de heenweg ging buitengewoon goed. Ze ging rustig liggen slapen. Zakte wel door haar achterpoten toen we haar uit de auto tilden (maar ja, stijf natuurlijk), maar vond het toen prima. Heerlijk plekje, aan het uiteinde van de camping, aan de oevers van de Prüm
Zijn jullie al klaar met installeren? Waar is mijn kleedje?

O, wacht. Al gevonden

En dit is dus mijn vakantie. 's Ochtends de eitjes laten schrikken in de Prüm

En behalve een wegwerpbbq en waterkoker, had ik de slowcooker mee. Heerlijk de hele dag de tijd om te kokkerellen en maar 1 stroompuntje nodig (en we hebben in 6 dagen maar 11 kwu verbruikt

Chili con carne, zonder chili, maar met bratwurst

Eerste nacht vond ze het raar in de tent, en heeft ze buiten geslapen. Maar daarna kroop ze steeds wel tussen ons in. Om dan zo tegen ochtendgloren wakker te worden omdat ze moest piesen. Hier had ze mij dus wakker gemaakt, en ben ik maar vast naar de bakker gegaan. Toen ik terugkwam lag het ding (èn de baas!) nog in bed te stinken...

En nog een foto en filmpje omdat het gewoon zo'n lekker ding is (en morgen 14 wordt

Maar de omgeving was ook best mooi, van wat we zo vanuit onze stoelen konden zien haha