Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
EMMEN - Een hond in Emmen is vanmiddag overleden, nadat hij alleen in een auto was achtergelaten. Dat meldt de Dierenambulance Zuidoost-Drenthe op haar Facebookpagina.
Het dier zat in een auto in de buurt van het gemeentehuis. Medewerkers van de dierenambulance gingen nog met de hond naar een dierenarts, maar hulp mocht niet meer baten.
De medewerkers van de dierenambulance hebben melding gemaakt bij de politie. Die doet onderzoek naar de zaak. Om wat voor hond het ging en hoe lang het dier in de auto heeft gezeten, is niet bekend.
Als het weer warmer wordt (komende dagen geloof ik) ga ik wel even naar de stad toe, honden zoeken en meenemen.
Je hebt er tegenwoordig een dag taak aan lijkt wel Bahbah
Hopelijk huren ze mensen in om met flinke regelmaat auto's te controleren op honden (of baby's)..
En dan dit:
Hoe ziet het prototype (zeer waarschijnlijk) vleesetende, dierentuinbezoekende, hondenbezitter er tegenwoordig uit? Zo ongeveer als de personen die verantwoordelijk zijn voor weer een dode hond, hun dode hond, hun dode hond die ze vandaag in de auto hebben laten zitten terwijl zij zich vergaapten aan andere dieren in de dierentuingevangenis. Treurig…
Ik was nog geen half uur op Animal Event toen er al omgeroepen werd (meerdere keren ) dat er een hond in een auto zat op het parkeer terrein..... je gaat naar een honden (beesten) event en je laat je eigen hond in de auto
Ik was nog geen half uur op Animal Event toen er al omgeroepen werd (meerdere keren ) dat er een hond in een auto zat op het parkeer terrein..... je gaat naar een honden (beesten) event en je laat je eigen hond in de auto
Wat achterlijk zeg, je mag daar gewoon je honden meenemen en dan doe je het niet eens..pff
Hier in Putten/Ermelo fietst een man elke dag dag langs de stranden van leisurelands (voorheen RGV) met een lifehammer.
Als hij een hond ziet zitten in een auto rost hij zo het raam in!
Stond een artikeltje over in het Puttens leugenaartje.Ik vind hem nu al de Puttenaar van het jaar!
Hier in Duitsland bij de bouwmarkt staat op de deur een heel groot bord. Honden van harte welkom in de bouwmarkt dus geen honden achterlaten in de auto op de parkeerplaats. Foto erbij etc. Dat is nog eens meedenken met mensen die zelf niet na kunnen denken. Bas neem ik dus regelmatig mee naar die bouwmarkt omdat ze het leuk vindt en je er allerlei leuke hondjes tegen komt. Overal waterbakken en voer en een mooie dierenafdeling.
Goldylocks schreef:Hier in Putten/Ermelo fietst een man elke dag dag langs de stranden van leisurelands (voorheen RGV) met een lifehammer.
Als hij een hond ziet zitten in een auto rost hij zo het raam in!
Stond een artikeltje over in het Puttens leugenaartje.Ik vind hem nu al de Puttenaar van het jaar!
Dat klopt,er mogen tot 1 oktober geen honden komen.Daar komen sommige vakantiegangers dan pas ter plekke achter,en tja als je eenmaal al 5 euro hebt betaald voor het parkeren ga je denk ik niet meer terug.
het staat misschien ook niet duidelijk genoeg in de vakantiegids.
ZaZa schreef:
En dan dit:
Hoe ziet het prototype (zeer waarschijnlijk) vleesetende, dierentuinbezoekende, hondenbezitter er tegenwoordig uit? Zo ongeveer als de personen die verantwoordelijk zijn voor weer een dode hond, hun dode hond, hun dode hond die ze vandaag in de auto hebben laten zitten terwijl zij zich vergaapten aan andere dieren in de dierentuingevangenis. Treurig…
Goldylocks schreef:Dat klopt,er mogen tot 1 oktober geen honden komen.Daar komen sommige vakantiegangers dan pas ter plekke achter,en tja als je eenmaal al 5 euro hebt betaald voor het parkeren ga je denk ik niet meer terug.
het staat misschien ook niet duidelijk genoeg in de vakantiegids.
Natuurlijk ga je dan wel terug als normaal denken mens en laat je je hond niet in de auto zitten, wat zal die 5 euro je op zo moment aan je reet roesten, tenminste zo denk ik