Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Prachtig! En wat goed gefotografeerd want ze zijn echt heel snel.
Er is er hier ook 1 in de buurt. In de zomer heb ik 'm een keer in een over de sloot hangende struik gezien en een paar weken geleden zat hij ineens op een stoel in m'n tuin. Zó leuk, ik vind ze echt heel mooi.
wat ongelooflijk mooi weer. Bedankt
Ik heb iets met de ijsvogel. Ik blijf ze prachtig vinden ondanks hun koddige bouw. Ze hebben zulke prachtige kleuren. Elke keer wordt ik weer helemaal blij als ik er 1 zie. Yes ik zag je weer !!!
Gelukkig kom ik ze nog wel eens tegen waar ik vaak loop. Maar ze zijn zo ontzettend vlug. Vaak als ik met vriendinnen loop is het " Ooooo zag je dat......die ijsvogel" en dan is het steevast " Waar, wat" Ja laat maar.
Ze zijn prachtig ik zie ze ook regelmatig. Ze zitten hier in de Awd en ik ga daar vaak heen met een van de kleinkinderen die ook dol op Ijsvogels is. Hij herkent hun geluid want hij kijkt weleens naar filmpjes op YouTube van ze. Als we ze zien zijn we altijd blij maar op de foto krijgen lukt ons vooralsnog niet. Maar jou wel en hoe, prachtig.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
Ze zijn prachtig en om ze alleen al te kunnen zien is machtig mooi het op de foto kunnen zetten vergt wat geduld maar je zit al de tijd gewoon te genieten
Mooi hoor.
In Friesland was een stuk waar er een paar zaten, hier schijnen ze ook te zijn.
Hier zit zoveel! Otters, bevers, bunzingen, allerlei vogels, herten, reeën.
Verder dan af en toe een roofvogel en natuurlijk herten kom ik nooit
billy schreef:Bedankt het blijft bijzonder om een IJsvogel te zien.
basil schreef:Mooi vrouwtje is het zegt Joep Prachtige foto's weer
En Joep weet dat, dus bedankt Joep
Te zien aan de kleur snavel Ik krijg altijd alleen de man erop dus hij was extra blij met jouw vrouw.
We hebben trouwens vanmiddag al je foto's tot 2010 teruggekeken die je in de fotohoek diversen hebt gepost. Leuk! Zitten echt ontzettend mooie foto's tussen Op je vorige waterral ben ik ook al jaloers.
Ik wist wel dat je het verschil ergens aan kon zien, maar de snavel dus
Nou ik ga er van blozen maar altijd leuk om te horen dat andere de foto's ook mooi vinden.
Die andere Waterral heeft daar een dikke week gezeten en was iets makkelijker, deze waterral schrok van het klikje van de camera waardoor hij uit het water schoot, echt een gelukje al was ik gewoon al heel blij met de foto van de zwemmende waterral.