Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Jeetje, wat een duo ..... kun je ze nog terug brengen bij de fokker of is de garantie al verlopen?
Ze worden al groot... Na de koffie gaan ze voor de mini bar
En dan zo heerlijk op het randje van dat stoeltje staan ....
mosquito1980 schreef:Jeetje, wat een duo ..... kun je ze nog terug brengen bij de fokker of is de garantie al verlopen?
Ze worden al groot... Na de koffie gaan ze voor de mini bar
En dan zo heerlijk op het randje van dat stoeltje staan ....
Bijna 2 dus garantie is verlopen en dat stoeltje is niks joh, de eetkamertafel die is pas leuk om op te klimmen
Tineke schreef:
Tamara81 schreef:Heej
...
Ze hebben wel mooi de Limoncello laten staan
nog even en dan beseffen ze dat ze ook meet dan 20cm uit elkaar kunnen. dan hangt er 1 in de kroonluchter en de ander pakt op hetzelfde moment de fles chloor om de gordijnen schoon te maken. en dan de kwisvraag: welke kies je!
M@scha schreef:nog even en dan beseffen ze dat ze ook meet dan 20cm uit elkaar kunnen. dan hangt er 1 in de kroonluchter en de ander pakt op hetzelfde moment de fles chloor om de gordijnen schoon te maken. en dan de kwisvraag: welke kies je!
Fles chloor kan niet meer zit een slot op voor de rest been there done that
Jeetje, de dames groeien als kool . Nog ff en er komt verkering om de hoek zeilen.... mot je die hekkepissers zien weg te schieten. Ik zou maar vast een schommelstoel kopen
Ik vind het nog wel meevallen. Rugzakje bij de hand om gestolen waar in te stoppen vind ik zelfs briljant gevonden dat stel van mij ging op die leeftijd uitproberen of een dubbele boterham met stroop in de videorecorder paste. En dat paste
alm@ schreef:Ik vind het nog wel meevallen. Rugzakje bij de hand om gestolen waar in te stoppen vind ik zelfs briljant gevonden dat stel van mij ging op die leeftijd uitproberen of een dubbele boterham met stroop in de videorecorder paste. En dat paste
Oh dat gelukkig (nog) niet. deze 2 zijn wel een stuk ondernemender dan Joann was Phoebe kon ik laatst bijna bij school weghalen die had de garagedeur maar open gemaakt