Toots heeft pijn aan zijn bek afgelopen week stonk hij al uit zijn bekkie, Ik dacht dat dat kwam door het likken wat hij deed, afgelopen week is hij meer gaan likken Daarvoor staan we al onder behandeling, anderhalve week geleden nog bij de da geweest. Maargoed gister avond mocht ik zijn metacam overslaan we gaan voor zijn poot over op een puur Glucosamine mix en nog een stress poeder van Den hoed.
Maargoed sinds gister dus geen pijnstilling meer. En gister avond laat was Tootsje niet helemaal zichzelf, hij at wel. Maar hij wil nu geen kluifje meer en hij vrijstaand steeds met een poot langs zijn bekkie en hij is nog niet zichzelf. En daarstraks ineens een piep alsof hij pijn had. Dus de da gebeld en gelukkig zien ze het als ernstig genoeg na alle poespas met zijn pootje en kunnen we gelijk langskomen straks.
De eerdere da heeft anderhalve maand geleden in zijn bek gekeken en geconstateerd dat er wat tandsteen zit maar niks geks, Toots gaf toen ook geen pijn aan ook niet bij druk op zijn gebit, heel bijzonder dat ze mocht kijken ook. En die heeft ons aangeraden in de maand februarie eens zijn gebit te laten doen, dat is de maand van het gebit. Zo stom. Ik dacht eigenlijk dat ze me die behandeling aan wilde smeren

Dit stond ook in zijn patiënten lijst gebit nagekeken goed. Dus deze da heeft daar niet echt aandacht aan besteed anderhalve week geleden maar hij zou er zo al even mee rond kunnen lopen. Al hoeft dat niet maar dat gaat nu wel door mijn hoofd. Al heeft hij nog nooit last gehad van zijn gebit en hij at en deed alles. Maar het gelik wat hij aan zijn pootje doet komt niet door de artrose. Hij heeft artrose maar daar had de pijnstilling zijn werk moeten doen. Wij zitten even in een soort mallemolen zo.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.