Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Beagle uit elkaar gescheurd
Moderator: moderatorteam
- *Skye*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Re: Beagle uit elkaar gescheurd
Wat verschrikkelijk. Ik heb er echt geen problemen mee als dit soort honden bij verantwoordelijke bazen zitten. Maar in zijn algemeenheid lijkt het me verstandig dat iedereen alleen nog maar honden neemt die ze aankunnen. Ik zal altijd sterker zijn dat Skye en Nova wat ze ook doen. Ik zeg niet dat ze nooit zullen aanvallen of honden zullen verwonden. Maar ik zal ze er altijd af krijgen en onder controle kunnen krijgen. Al is het met brute kracht...
- vaagheid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugese scoobydoo
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik durf niet te kijken.
En ik erger me kapot aan de laatste trend dat eigenaren van vechthonden de verantwoordelijkheid bij anderen leggen.
JA het is stront irritant dat anderen hun kleine kef fluffys niet luisterend rond laten lopen zonder lijn maar JIJ wil perse een hond die in de meeste gevallen niet sociaal wil doen met andere honden. En dan bedoel ik niet met een grom en een snauw reageren als er zon keffert aan je snufferd hangt, ze gelijk aan stukken willen trekken is écht niet normaal. Sorry maar gewoon echt niet.
Smijt er gewoon een muilkorf om, kan je zelf ook nog een beetje rustig wandelen.

En ik erger me kapot aan de laatste trend dat eigenaren van vechthonden de verantwoordelijkheid bij anderen leggen.
JA het is stront irritant dat anderen hun kleine kef fluffys niet luisterend rond laten lopen zonder lijn maar JIJ wil perse een hond die in de meeste gevallen niet sociaal wil doen met andere honden. En dan bedoel ik niet met een grom en een snauw reageren als er zon keffert aan je snufferd hangt, ze gelijk aan stukken willen trekken is écht niet normaal. Sorry maar gewoon echt niet.
Smijt er gewoon een muilkorf om, kan je zelf ook nog een beetje rustig wandelen.
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
-
- Zeer actief
Ik ben daar heel duidelijk in. Opgevoed of niet, dit soort honden in beslag nemen en afspuiten. Fok en handel uiteraard verbieden.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Wat een lul.
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner - Aantal honden: 2
Afschrijselijk .... en die vent loopt ook gewoon weg in het filmpje terwijl die beesten nog aan het scheuren zijn. Triest volk
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Cleva schreef:Veronique & Kyra schreef:Afschrijselijk![]()
Dat is grappig omdat?!
- Veronique & Kyra
- Zeer actief
Nanna schreef:Omdat het afgrijselijk moet zijnVeronique & Kyra schreef:Cleva schreef:Veronique & Kyra schreef:Afschrijselijk![]()
Dat is grappig omdat?!
Ahum. Nu zie ik het pas

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jezus ben niet zo snel geschokt maar hier had ik even moeite mee. Die vrouw kan ook gelijk therapie om dat beeld weg te krijgen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
brrr, triest
en ja die man loopt weg, waarschijnlijk was de Beagle al dood en kon hij er ook niets meer mee en waarschijnlijk ook niet aanzien en zich zwaar k.. voelen.

en ja die man loopt weg, waarschijnlijk was de Beagle al dood en kon hij er ook niets meer mee en waarschijnlijk ook niet aanzien en zich zwaar k.. voelen.
Had het vanochtend al gezien, te erg voor woorden.
Ik snap echt niet waarom iemand nog zo’n soort hond zou willen hebben. Net wat Cleva zegt, ook bij verantwoordelijke bazen gaat er weleens wat mis, en dan zijn de gevolgen veel te groot.
Ik snap echt niet waarom iemand nog zo’n soort hond zou willen hebben. Net wat Cleva zegt, ook bij verantwoordelijke bazen gaat er weleens wat mis, en dan zijn de gevolgen veel te groot.
- iones
- Zeer actief
O jee, ik ga dus maar niet kijken. Arm hondje! Jammer dat de eigenaren van vechthonden niet echt van honden houden, anders zouden ze dit wel voorkomen.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik hoef t niet te zien...
Waar blijven nu eens maatregelen om te voirkomen ipv achteraf.
Waar blijven nu eens maatregelen om te voirkomen ipv achteraf.
Laatst gewijzigd door malinois op 23 nov 2017 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Patricia.
- moderator
- Mijn ras(sen): Whippet x poedel
Spaanse dame
2 Bulgaarse heren - Aantal honden: 4
iones schreef:O jee, ik ga dus maar niet kijken. Arm hondje! Jammer dat de eigenaren van vechthonden niet echt van honden houden, anders zouden ze dit wel voorkomen.
Er zijn ook zat eigenaren die wel echt van hun vechthond houden/hielden en die voorkomen dit ook, maar dat hoor of zie je niet.
Laatst gewijzigd door Patricia. op 23 nov 2017 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.

- iones
- Zeer actief
Die zul je ook wel hebben ja. Maar als fout volk een hond kiest, kiezen ze er zo een. Het zou een hoop schelen als die lui geen hond namen. Maar ja, het kan en mag allemaal.Fire75 schreef:iones schreef:O jee, ik ga dus maar niet kijken. Arm hondje! Jammer dat de eigenaren van vechthonden niet echt van honden houden, anders zouden ze dit wel voorkomen.
Er zijn ook zat eigenaren die wel echt van hun vechtend houden/hielden en die voorkomen dit ook, maar dat hoor of zie je niet.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Crescent
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik blijf dat filmen toch bijzonder vinden.
What do you hear, Starbuck?
-Nothing but the rain…
-Nothing but the rain…
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Vreselijk zeg...afschuwelijk.
Ik dacht dat ik geen ergere schuin onder buren zou kunnen krijgen als ik had. Een agressieve border collie en nog een poedel, heeeeele dag blaffen.
Maar nu wonen er 3 am staffords of look a likes. Reactief rn ze lopen los in de straat....
Heb maar een bench gekocht om de honden 1 voor 1 naar de auto te brengen. Kut honden en bazen..
Ik dacht dat ik geen ergere schuin onder buren zou kunnen krijgen als ik had. Een agressieve border collie en nog een poedel, heeeeele dag blaffen.
Maar nu wonen er 3 am staffords of look a likes. Reactief rn ze lopen los in de straat....
Heb maar een bench gekocht om de honden 1 voor 1 naar de auto te brengen. Kut honden en bazen..
-
- Zeer actief
Ja en.? Alle beagles worden ook niet doodgebeten.Fire75 schreef:iones schreef:O jee, ik ga dus maar niet kijken. Arm hondje! Jammer dat de eigenaren van vechthonden niet echt van honden houden, anders zouden ze dit wel voorkomen.
Er zijn ook zat eigenaren die wel echt van hun vechthond houden/hielden en die voorkomen dit ook, maar dat hoor of zie je niet.

-
- Zeer actief
Ja misschien om zich achter te verschuilen om niet in te hoeven grijpen en afstand te houden.Crescent schreef:Ik blijf dat filmen toch bijzonder vinden.

- Nicoline
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): APBT
Vreselijk weer
en ik snap ook niet idd hoe je dan zo kan blijven filmen ipv iets doen. En nou wil ik niet de wijsneus uithangen maar die honden zijn echt geen pitbulls en ook geen staffords. Hebben die beagle en zn baasjes uiteraard niks aan maar ik zie toch echt een dogo argentino (staat ook in het artikel) en een soort bordeaux dog.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Edit: 'The horrifying attack was filmed by a passer-by who passed the evidence on to police and put it on social media.'Nicoline schreef:Vreselijk weeren ik snap ook niet idd hoe je dan zo kan blijven filmen ipv iets doen.
Filmen zou denk ik niet in me opkomen maar ik kan me inbeelden dat getuigen bewijs willen? De hond was al overleden toen het filmen begon zo te zien.
In ieder geval is het een stuk gemakkelijker om de lul van een eigenaar te vinden nu dan als je een vage persoonsomschrijving moet geven.
Laatst gewijzigd door -Saskia- op 23 nov 2017 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Zeer actief
Zo zeg, ben je mooi klaar meeDesi&Bibi schreef:

Kan je de wijkagent niet inschakelen? Dat is toch geen doen, op de langere termijn?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Vreselijk he. Ja ben ik mee bezig. Maar hoe dan ook word dit voor mij nooit meer een veilige situatie zolang zij hier wonen. Ze gaan zo laks om met hun HR honden, tuintje is afgezet met 1m hoog kippengaas en zo slap als wat.*Wolf* schreef:Zo zeg, ben je mooi klaar meeDesi&Bibi schreef:
Heb maar een bench gekocht om de honden 1 voor 1 naar de auto te brengen. Kut honden en bazen..![]()
Kan je de wijkagent niet inschakelen? Dat is toch geen doen, op de langere termijn?
Er zal wel eerst een slachtoffer moeten vallen voor er actie ondernomen word en ik ga hoe dan ook voorkomen dat dat mijn honden zijn.
Ja dat! Hoe kun je er naar kijken, laat staan met je verstand je telefoon pakken om het even lekker vast te leggen?Crescent schreef:Ik blijf dat filmen toch bijzonder vinden.

Het gaat om een kruising Rhodesian Ridgeback x Amstaff en een Bully Kutta. http://www.dailymail.co.uk/news/article ... taffs.htmlNanna schreef:Die Argentijn is volgens mij ook verboden daar. Volgens mij zijn het kruisingen.Nicoline schreef:Vreselijk weeren ik snap ook niet idd hoe je dan zo kan blijven filmen ipv iets doen. En nou wil ik niet de wijsneus uithangen maar die honden zijn echt geen pitbulls en ook geen staffords. Hebben die beagle en zn baasjes uiteraard niks aan maar ik zie toch echt een dogo argentino (staat ook in het artikel) en een soort bordeaux dog.
Laatst gewijzigd door 63673J op 23 nov 2017 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- wolvster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese StabijXFox Terrier, Airedale Terrier
- Contacteer:
Jeezzz...
Verschrikkelijk!
Verschrikkelijk!
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Gadverdamme, dat krijg je toch nooit meer van je netvlies?! Ik wilde het filmpje niet zien, maar ik zag per ongeluk toch een stuk toen ik op die daily mail link klikte (thanks;)
Wat vreselijk weer.
Wat vreselijk weer.
Heb nu het hele verhaal gelezen en ik neem het terug van dat filmen. Hij bleef tenminste bij die vrouw. Maar gátver wat een lul van een vent, die eigenaar 

- runninggirl
- Zeer actief
Jemig ik heb het erg met je te doen... Gepantserd je huis uit gaan lijkt me verstandig. Je zou om minder verhuizen.Desi&Bibi schreef:Vreselijk he. Ja ben ik mee bezig. Maar hoe dan ook word dit voor mij nooit meer een veilige situatie zolang zij hier wonen. Ze gaan zo laks om met hun HR honden, tuintje is afgezet met 1m hoog kippengaas en zo slap als wat.*Wolf* schreef:Zo zeg, ben je mooi klaar meeDesi&Bibi schreef:
Heb maar een bench gekocht om de honden 1 voor 1 naar de auto te brengen. Kut honden en bazen..![]()
Er zal wel eerst een slachtoffer moeten vallen voor er actie ondernomen word en ik ga hoe dan ook voorkomen dat dat mijn honden zijn.

- Tineke
- Zeer actief
Ik kijk er al niet naar laat staan dat je dit als eigenaar ziet gebeuren 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Zal je alvast zeggen het maakt geen donder uit zolang er geen schade is, ik ben er mee bezig vanwege een agresieve rottweiler hier, maar alle instanties kunnen niets tot het fout gaat, dat je maar net weer terug in huis kon komen met je hondjes is dus niets om er werk van te maken.Desi&Bibi schreef:Vreselijk he. Ja ben ik mee bezig. Maar hoe dan ook word dit voor mij nooit meer een veilige situatie zolang zij hier wonen. Ze gaan zo laks om met hun HR honden, tuintje is afgezet met 1m hoog kippengaas en zo slap als wat.*Wolf* schreef:Zo zeg, ben je mooi klaar meeDesi&Bibi schreef:

Ohh en ik ga dat filmpje niet kijken