Ik ook inmiddels. En opnieuw een mailtjeJules01 schreef:Ik heb het ontvangen, ongelooflijk!
Als het goed is moet je het binnen hebben, dus ontvang graag bevestiging van het intrekken van de aangifte

Moderator: moderatorteam
Ik ook inmiddels. En opnieuw een mailtjeJules01 schreef:Ik heb het ontvangen, ongelooflijk!
Als het goed is moet je het binnen hebben, dus ontvang graag bevestiging van het intrekken van de aangifte
Het zal zeker helpen, maar ik had het niet bij dreigen gelaten als ze niet had betaald.xSuzannex schreef:Hier nog niets, misschien had ik ook moeten dreigen
Hoi Desiree ik heb nog geen bevestiging gehad. Hierdoor is het mogelijk dat ze straks mijn rekening blokkeren dus graag zsm intrekken en ontvang graag de bevestiging .
Dat weet ze iets te goed....Dees en Maylo schreef:Nou ik heb netjes de aangifte weer ingetrokken.![]()
Kreeg vanochtend deze nog.Hoi Desiree ik heb nog geen bevestiging gehad. Hierdoor is het mogelijk dat ze straks mijn rekening blokkeren dus graag zsm intrekken en ontvang graag de bevestiging .
Ze heeft denk ik last van chronische oplichteritus.Marion. schreef:Wat ontzettend bizar dit. Is dit een ziekte? Dertig euro per persoon is misschien niet veel, maar 100 x 30 euro is best veel geld. Maal een aantal evenementen is nog heel veel meer geld![]()
En ook dat geld is vandaag binnengekomenFotogravinnetje schreef:Hier nu ook geld terug gekregen. Alleen is ze de inschrijving voor de koppels nog vergeten...
Je moet ook aangifte doen. Dat schijnt sneller te zijn.veertje schreef:Ik kom ook hier even melden dat ik nog steeds niks heb na diverse toezeggingen, misschien gaat het dan wat sneller
Ik kreeg antwoord via messenger, maar dat is nu ook opgehoudenruygemoor schreef:krijgen jullie wel antwoord op je mails?