Ik heb het filmpje even aan de rest hier laten horen. En erbij verteld dat ze NOOIT meer over Bronco mogen klagen!
Die piept alleen af en toe zachtjes als 1 van de teven van mijn moeder loops is. En zij woont naast ons.
Moderator: moderatorteam
sbientje schreef:hahaha karel maakt zon geluid alleen als ie heel erg aan t dromen is, of als ik hem alleen heb gelaten. Maar bij hem klinkt het veel wanhopiger ofzo, hij heeft er zon hogere toon doorheen![]()
Dat begin![]()
weoweoweow
hij blijft t doen en ik heb geen zin om de hele dag te lopen mopperen met weinig resultaat,..... hij is nogal vocaal....... gelukkig is het tijdelijk zo op deze manier en we weten waar t van komt toch,,, er zit een eind aan.... als alles nu gelijk loops wordt is het met een week of 4 a 5 klaar*Wolf* schreef:Ik weet niet hoor, mijn reu doet dit gelukkig niet, maar kan je dat niet verbieden? Ik stel me zo voor dat ik dat echt niet zou willen hebben. Gewoon naar je plaats jij, en kop dicht. Nou ja, met een kluif om het wat te vergemakkelijken dan, als ie dat tenminste aanneemt.
Of is dit zo hardnekkig dat hij totáál niet meer wil luisteren en alle pogingen hem af te leiden/tot rust te dwingen bij voorbaat al kansloos zijn?
ZivaNomi schreef:Je hebt hem ook Gil genoemd heS@ndr@ schreef:Gil luisterd normaal gesproken altijd,... dus het is even terug schakelen, maar hee t jochie kan er niet zoveel aan doen..... er zijn best wel veel reuen die het in meer of mindere mate hebben
kan niet anders
ZivaNomi schreef:Je hebt hem ook Gil genoemd heS@ndr@ schreef:Gil luisterd normaal gesproken altijd,... dus het is even terug schakelen, maar hee t jochie kan er niet zoveel aan doen..... er zijn best wel veel reuen die het in meer of mindere mate hebben
kan niet anders
Waar reageerde zij dan op? Appetijtelijke heren?Kruimel53 schreef:Nou, Tante Taartje was erger dan al mijn reuen bij elkaarmijke schreef:Heremijntijd wat ben ik blij dat ik een teef hebWel grappig om te lezen dat de loopse teefjes van Boutje direct voor zijn gezang vallen!
![]()
huh voor een heel jaar,. ik heb 2 keer in t jaar een zingende keizer ,.... zeker voor 3 tot 5 weken_Leonie schreef:Hemel... Blij dat ik de teef heb. Drie dagen beetje piepen en is het over voor een heel jaar
Ja heb enorm geluk. Ayleen is één keer per jaar loops tot nu toe en drie dagen piept ze wat, rest van de tijd geen last op wat bloeddruppels na.S@ndr@ schreef:huh voor een heel jaar,. ik heb 2 keer in t jaar een zingende keizer ,.... zeker voor 3 tot 5 weken_Leonie schreef:Hemel... Blij dat ik de teef heb. Drie dagen beetje piepen en is het over voor een heel jaar
a gossie hahahahahaManuma schreef:Hahaha!
Ik had Gil aan mijn vriend laten zien en toen zeiden we nog dat Manu dit nooit doet. Hij heeft gisteren de hele dag zitten loeien en piepen. Vriend dacht dat hij ziek was want hij schuimde ook zo.