Jippie jullie zijn eruit

, ik bedoelde inderdaad dat Yuki maximaal tussen de 8 en 10 uur in de bench zit 's nachts.
De eerste nacht en de nacht dat ze niet lekker was heeft ze met de bench bij ons op de kamer geslapen en ze is echt nooit onrustig geworden (ik word van alles wakker).
Over het algemeen gaat ze 's avonds rond 22.00-23.00 uur voor het laatst naar buiten en 's morgens rond 7.00-8.00 gaat ze weer naar buiten. De fokker deed het bij ons niet anders en daar bevuilde ook geen enkele hond het nest gedurende de nacht.
Maar als jullie dat te lang vinden dan vind ik het prima hoor, ik weet dat ik goed voor mijn hondjes zorg en dat ze hier helemaal niks te kort komen.
Ideeen verschillen nou eenmaal nog al sterk van hondenbezitter tot hondenbezitter maar dat wil niet zeggen dat ze niet allemaal goed voor hun dieren kunnen zijn. Onze hondjes lopen bijvoorbeeld vanaf 8,5 weken mee in het bos (korte stukjes en de rest van de tijd in een karretje) samen met mij en de hondenuitlaatservice. Ik weet dat hier ook een heel aantal mensen op tegen zijn maar dat maakt nog hen nog mij tot een dierenmishandelaar of slechte hondenbezitter.