https://www.ad.nl/den-haag/hond-die-in- ... ~a4799404/
Moderator: moderatorteam
Dat het nog steeds bij zoveel mensen niet is doorgedrongen hoe gevaarlijk het is..De politie had gisteren de handen vol aan het redden van oververhitte honden. Nog vier andere viervoeters moesten gered worden.
Een collega van mij hoorde een hond baffen op een parkeerplaats, maar zag niks. Bleek er een teckeltje in een dichte kofferbak te zitten. Het was zomer, dus ook politie erbij gehaald.Ayronna schreef:Dat het nog steeds bij zoveel mensen niet is doorgedrongen hoe gevaarlijk het is..De politie had gisteren de handen vol aan het redden van oververhitte honden. Nog vier andere viervoeters moesten gered worden.
Het zal bij veel mensen niet doordringen omdat ze daar te stom voor zijn. De geestelijke gesteldheid van veel landgenoten daalt helaas sneller dan ik verwachtte.Ayronna schreef:Dat het nog steeds bij zoveel mensen niet is doorgedrongen hoe gevaarlijk het is..De politie had gisteren de handen vol aan het redden van oververhitte honden. Nog vier andere viervoeters moesten gered worden.
Dit was niet de eigenaarMaryanne schreef:Met een houdverbod ben ik het wel eens.
die oppas, was bij mijn nog niet jarig geweest, dat kon maar beter maken dat ze heul ver uit de buurt bleef...... maar even goed te boek als dierenbeul, geen beesten voor haar/hemFloortje schreef:Dit was niet de eigenaarMaryanne schreef:Met een houdverbod ben ik het wel eens.