dank jullie,ik kan er ook nog steeds trots op zijn
Perle schreef:Kimmie schreef:
en lieuwe is een bravert ,alleen heeft ie achterin de rij gestaan met hersens uitdelen...ik heb echt nog nooit zo'n dom paard gehad,hahaha ,maar ja zijn braafheid maakt dan wel weer een hoop goed

Nu ben ik toch wel benieuwd naar wat ik me daar bij moet voorstellen

nou...
hij weet na 11 jaar nog steeds niet in welke stal die staat,dus regelmatig moet ik hem uit de verkeerde stal vissen , hij heeft nog steeds niet door dat ik elke dag het draad van zijn uitloopstal open doe zodat ie naar de wei kan lopen, met beetje pech gaat ie achter in zijn uitloopwei staan, of blijft ie in zijn stal staan,je aankijkend van "huh moet ik naar buiten dan??? "...
hij is nog weleens door mijn weidedraad > door het gaas hek wat daar weer achter staat,door het prikkeldraad met dikke stroom bij de buren in de wei gaan staan,om daarna in paniek te raken dat ie daar dan alleen staat

,
dat ie tussen de weidraden door op een meter stuk grond gaat staan waar alleen maar brandnetels staan ,om daarna maar gewoon door de draden terug de wei in te rennen en dus alle palen uit de grond trekt,
dat ik een stuk in een driehoekje afzet in hun uitloopwei omdat het daar te nat is,en dat je hem dan daartussen in vind de volgende ochtend...
echt hoor... hij mist echt een beetje hersens ,maar goed,hij is de goedheid zelfus...dus vooruit dan maar...