https://www.1limburg.nl/lugubere-vondst ... t=topstory
Moderator: moderatorteam
Die beginnen dacht ik niet bij het hoofd en de voorpoten maar aan de buik te knagen. Dus ik denk eerder dat er weer een kansenmens z'n dingetje heeft gedaan.Miezemuis schreef:Getver... wie doet nou zoiets.
Of zou hij begraven zijn en opgegraven door een of andere aaseter..
Een konijn zonder hoofd en voorpoten is ook sielugWolfsblut schreef:Achteraf blijkt het Boomertje een konijn te zijn.
Hè hè natuurlijk niet. Maar er stond bij dat het waarschijnlijk ten prooi gevallen was aan een roofdier.S@ndr@ schreef:ow ja, want een konijn is gewoon een ander beest dus dan is het o.kvind het nog steeds een rare manier van doen met een dier.....
Waarschijnlijk omdat de vinder het anders binnen 10 minuten de wereld in twittert.sbientje schreef:het is toch echt werkelijk te idioot voor woorden. Ik ben geen expert maar er moet toch wel iemand zijnd ie een konijnenlijk van een hondenlijk kan onderscheiden? Wat is dit voor geophits? Laatst was er ook al zoiets, hadden ze een schedel gevonden in Putten maar ze moesten nog even onderzoeken of het van een mens was?? Misschien handig om dat te doen VOOR het in de krant komt
ik heb de gemeente weleens gebeld voor 2 dode vossen die zomaar ergens langs het kanaal lagen te rotten. Kwamen ze die halen.. Die kerel bleef maar beweren dat het reeen waren. Ze waren wel al redelijk aan het vergaan, maar de pluimstaart was nog gewoon in tact hahaha. Echt hoor..dagmar88 schreef:Waarschijnlijk omdat de vinder het anders binnen 10 minuten de wereld in twittert.sbientje schreef:het is toch echt werkelijk te idioot voor woorden. Ik ben geen expert maar er moet toch wel iemand zijnd ie een konijnenlijk van een hondenlijk kan onderscheiden? Wat is dit voor geophits? Laatst was er ook al zoiets, hadden ze een schedel gevonden in Putten maar ze moesten nog even onderzoeken of het van een mens was?? Misschien handig om dat te doen VOOR het in de krant komt
Ze konden hier laatst ook al geen konijn van een gans onderscheiden, dus het verbaast me niks.