Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Stilte na de storm. Laatste fotoserie p.7

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: [Stilte voor de] storm

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

bram en thijs schreef:Heb jij nou een oppasachterwacht voor je oppashond? :80: :80: :80:
Dat heb ik ook gehad met een teefje dat hier kwam logeren. Na een week was ze loops, een maand vroeger dan verwacht ;) Dus is ze nog drie dagen later opgehaald door de oppasachterwacht
Kayltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Kayltje »

Nou, pups van Ayla en Ravi lijken me anders top!
Nomo vindt Fitz te groot voor Ayla, hoe hoog is Ravi?
Als dat nou wat overeen komt... :engel: Kan ik (Fitz) er mooi een Fitz-pup bij in proppen :mrgreen:
Vind ik wel terug in het nest.
:I: Maddie :I: Fitz :I: Imp :I: Djinn :I:
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Zamunda schreef:
bram en thijs schreef:Heb jij nou een oppasachterwacht voor je oppashond? :80: :80: :80:
Nee joh, Nomo heeft dat.
Had ze maar twee Morrissen moeten nemen :pffff:
AfbeeldingAfbeelding
natalie
Zeer actief

Ongelezen bericht door natalie »

Zamunda schreef:
natalie schreef:Oooh, dit gaat weer een héérlijk topic worden :I:
Ik kijk uit naar de updates! :D
Nou...

Zaterdag merkte ik aan Raaf al dat hij Ayla lekker vond ruiken. Tja dat kan zijn omdat het een leuke nieuwe teef is in zijn huis maar het kon ook zijn dat ze (heel) binnenkort loops zou gaan worden :scratch: . Gisteren was het nog een beetje hetzelfde met af en toe een halfslachtige rijpoging maar vandaag raakt hij buiten bij actie toch steeds meer gefocust op rijden dus ik denk dat het de logeerpartij niet gaat duren voor Ayla loops is. Toen Lais een stuk vroeger dan gewoon loops werd dit voorjaar duurde het vanaf dit stadium nog maar een paar dagen.

Dusssss... grote kans dat Ayla binnen vrij afzienbare tijd naar de andere opvang zal gaan. Of er moet veel animo zijn voor Ayla-Ravi kindertjes? Dan zeggen we gewoon nog niks tegen Nomo :idea: .
Ik hoop eigenlijk dat Nomo nog een jaartje wacht met Ayla-kindjes :engel:

Jammer dat Ayla het zo slecht getimed heeft :hmmm: en nu Ravi zijn hoofd op hol brengt. Dat is toch wel even lastig.
Zamunda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zamunda »

Fotogravinnetje schreef:
Dat heb ik ook gehad met een teefje dat hier kwam logeren. Na een week was ze loops, een maand vroeger dan verwacht ;) Dus is ze nog drie dagen later opgehaald door de oppasachterwacht
Ja dat is wel handig met intacte honden, vooral als de teef al even geleden loops geweest is.

Kayltje schreef:Nou, pups van Ayla en Ravi lijken me anders top!
Als dat nou wat overeen komt... :engel: Kan ik (Fitz) er mooi een Fitz-pup bij in proppen :mrgreen:
Haha, Raaf is 65cm denk ik. Maar dat is de kracht van kruisingen hè, die worden vaak groter dan hun ouders. En er zou in Raaf zomaar een vleugje herder kunnen zitten dus dan merk je er niks van dat jij met Fitz even langsgeweest bent :engel: .

bram en thijs schreef:Had ze maar twee Morrissen moeten nemen :pffff:
Dat was in dit geval wel handiger geweest ja.

natalie schreef:Ik hoop eigenlijk dat Nomo nog een jaartje wacht met Ayla-kindjes :engel:
We kunnen volgend jaar een herhalingsnest doen natuurlijk, dan kun je mooi zien hoe deze combi uitpakt :idea: .

natalie schreef:Jammer dat Ayla het zo slecht getimed heeft :hmmm: en nu Ravi zijn hoofd op hol brengt. Dat is toch wel even lastig.
Ja dat is wel echt jammer! En ook jammer dat Ravi niet gewoon wacht met interesse totdat ze dekrijp is maar vóór de loopsheid al begint.
Ze hebben wel heerlijk gespeeld de afgelopen dagen, ook vanavond nog (heerlijke renpartijen) maar tijdens het spelen gaat Raaf steeds vaker in de dekmodus en zaterdag was dat nog halfslachtig een poot over Ayla maar nu is het echt klemmen en ook achterna zitten om te dekken. Verder nog geen onrust of gepiep dus echt lastig is het nog niet maar als dit doorzet wordt het heel snel niet leuk meer voor zowel Ayla, Ravi als mijzelf dus het is erg fijn dat er goede achtervang is. Wel jammer dus van Ayla's timing! Doos.
Kayltje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeentjes, Laekense Herder en een terror-terriër

Ongelezen bericht door Kayltje »

Zamunda schreef:
Kayltje schreef:Nou, pups van Ayla en Ravi lijken me anders top!
Haha, Raaf is 65cm denk ik. Maar dat is de kracht van kruisingen hè, die worden vaak groter dan hun ouders. En er zou in Raaf zomaar een vleugje herder kunnen zitten dus dan merk je er niks van dat jij met Fitz even langsgeweest bent :engel: .
Tuurlijk wel :mann: De pup die beduidend dommer kijkt is een kind van Fitzie :cheer:
:I: Maddie :I: Fitz :I: Imp :I: Djinn :I:
Zamunda
Zeer actief

Re: [Stilte voor de] storm. Doos.

:LOL:
HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes

Ongelezen bericht door HillieS »

Gezellig dat ze er weer zijn!
En balen van de waarschijnlijke loopsheid.
Afbeelding
nomo
Zeer actief

Ongelezen bericht door nomo »

Heb je die rol ducttape niet gevonden in de tas? Daar kun je een prachtige kuisheidsgordel van knutselen! Nog een strookje over Ravi zijn neus en het leed is geleden :mrgreen:

Ennuh... geen complete orgies met mijn mooie, kleine meisje hè! Ze is veel te onschuldig voor zulke dingen.
Nou ja, ze houdt haar poten nog maar even bij elkaar en geen loops gedoe!
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Jaaaaaaaaaa rayla pups :cheer: :cheer:
Fenneke en Baloe
Afbeelding
Zamunda
Zeer actief

Nou het lijkt erop dat Ayla haar keutel weer ingetrokken heeft... gistermiddag was het echt vervelend met Raaf (en het nam vanaf zaterdag alleen maar toe), gisteravond was het minder en vandaag ook :19: . Hij wil nog steeds dekken maar is er minder fanatiek in. Mogelijk heeft Nomo's antibloeddansje geholpen? Dat zou erg leuk zijn; we wachten het maar af.

Het duurde even voor ik het doorhad hoe het nou zat maar ik snap weer waarom de waterbak er steeds zo raar uitzag: de kilo's zand uit Ayla's baard liggen namelijk op de bodem. Gelukkig heb ik daar een oplossing voor, daar ga ik deze week lekker mee aan de slag, ha!
Gisteren al het zand van het pad geschoven en geveegd maar vanmorgen lag er weer een nieuwe lading (had Morris gisteravond in het donker dus nog even gedaan), de kuil neemt dus langzaam meer vorm aan.
Maar wat kunnen die beesten een zand meenemen zeg :schrik: ! Ik heb gewoon al twee keer gezogen sinds ze hier zijn! En dat zegt wat hoor. Gelukkig heb ik een nieuwe stofzuiger, dat scheelt enorm dus ik vind het minder erg en zelfs nog half leuk om te zuigen. Maar wat een zandmonsters.
Oh en weet je wat Morris kan? Die jongen kan zandkwijlslierten van tien centimeter maken (serieus, zijn zwart van het zand) en die rustig uren aan zijn bek laten slingeren :schrik: . Totdat hij hem tegen je aan veegt :help: . Is dit normaal? Ik ben hier echt niet voor gemaakt hoor.

Gelukkig is hij heel lief :mann: . Hij moest wel even wennen omdat hij zonder Nomo is plus omdat hij met Lais moet leven. Hij houdt liefst flink afstand van haar dus als ik hem mee wil nemen moet ik eerst zorgen dat Lais uit de buurt is ander komt hij gewoon niet. Overigens laat Lais hem uit zichzelf nu veel meer met rust, ben benieuwd hoe dat verder zal gaan de komende week. Verder gaat het erg goed vind ik voor een hond die zo'n moeite heeft met de afwezigheid van de baas. Hij zal vast minder vrolijk zijn dan normaal maar hij rommelt lekker, rolt, huppelt af en toe en ligt lekker stoïcijns te zijn in zijn kuil of in huis. Als je de huiskamer in komt is hij heul blij, bij de baas dan weer een heel stuk blijer dan bij mij, dat dan weer wel.
Brokjes speuren in de tuin doet hij altijd maar een beetje voor de vorm, dat is namelijk meer iets voor het plebs, een echte BS is daar te goed voor :pffff: . Wat uit de hand geven is beter, dan wil hij er zelfs nog wel iets voor doen (niet teveel natuurlijk).

En Ayla, die vind ik erg leuk aan het opdrogen. Ze is nog maar een slungelpuber van 1,5 jaar natuurlijk maar vorig jaar als pup was ze vooral één grote stuiterbal waar ze nu al veel meer rust in haar kont heeft. Ze is wel druk als ze 'aan' is maar ze is een erg gezellige hond, een grote knuffel, heel conflictvermijdend, lekker speels, goed stuurbaar (na de eerste onrust van ineens maar weer even hier 'gedropt' te zijn) en braaf. Het is ook echt een schatje hoor, helemaal blij met haar Panda haha en ze geeft zo keurig de bal/speel in je hand als je hem weer wil gooien :I: . Ze is eigenlijk best saai in vergelijking tot vorig jaar :LOL: .

Ayla en Morris zijn trouwens enorm behulpzaam, ze helpen bijvoorbeeld altijd om Willem naar binnen te halen. Not. Dan ligt Willem achterin de tuin en komt hij licht wijfelend op mijn geroep (want het is best spannend met die twee groterds erbij), is hij dan op vijftien/twintig meter genaderd dan rent Ayla vrolijk op hem af (met op het laatste moment een afzwaai alsof ze helemaal niet naar hem toe ging :80: ) waarop Willem niet weet wat hij ermee aanmoet en blijft staan. Heb ik hem dan na een paar minuten eindelijk verder gekregen en lopen we naar de deur dan komt Morris helpen: hij loopt voor ons uit naar de deur en barricadeert daar dan de doorgang met dat grote lijf (want hij durft niet verder omdat Lais dan al in huis is) :oohja: . Moet je net Willem hebben natuurlijk. Fijn hoor, Nomo's little helpers :LOL: .

Er horen natuurlijk wel een paar foto's bij. Hier Ayla met haar schattige snoetje vol zand
Afbeelding

Morris en vooral Ayla die hevig verontwaardigd zijn dat ze er niet bij mogen met stofzuigen
Afbeelding

En heerlijk met z'n allen rommelen in de wei :I:
Afbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Re: [Stilte voor de] storm. Zand.

Ongelezen bericht door ranetje »

Zandbaarden zijn mij zeer bekend :tongue:
Wat heb jij voor oplossing gevonden?
Ben heel benieuwd want ik heb daar de afgelopen 30 jaar nog geen oplossing voor weten te vinden :D

Hopelijk blijft Ayla die keutel intrekken tot ze weer thuis is :ok:
En neem voor die zandkwijler een handdoek bij je, zodat je kan vegen voor hij gaat afvegen :tongue:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
bram en thijs
Zeer actief

Het zit zo. Het is je eigen schuld. Je hebt je les niet geleerd en opnieuw ja gezegd en zit je er maar mooi mee :lol1: :lol1: :lol1:
AfbeeldingAfbeelding
DeDiana
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen

Ongelezen bericht door DeDiana »

Zo te zien genieten Ayla en Morris ook echt van hun vakantie! :D
ranetje schreef:Zandbaarden zijn mij zeer bekend :tongue:
Ben heel benieuwd want ik heb daar de afgelopen 30 jaar nog geen oplossing voor weten te vinden :D

Hopelijk blijft Ayla die keutel intrekken tot ze weer thuis is :ok:
En neem voor die zandkwijler een handdoek bij je, zodat je kan vegen voor hij gaat afvegen :tongue:
Met zandbaarden geen ervaring, maar ik heb hier dan weer een zandkraag :mrgreen: Dat zand wordt ook bij voorkeur in de waterbak gedeponeerd.
Dennenappel
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Dennenappel »

Rommelen in de wei... heerlijke foto!
Honden & mensen geluk :I:
Zamunda
Zeer actief

HillieS schreef:Gezellig dat ze er weer zijn!
En balen van de waarschijnlijke loopsheid.
Ja. Nou. Misschien dus toch niet! Maf.

nomo schreef:Heb je die rol ducttape niet gevonden in de tas? Daar kun je een prachtige kuisheidsgordel van knutselen! Nog een strookje over Ravi zijn neus en het leed is geleden :mrgreen:

Ennuh... geen complete orgies met mijn mooie, kleine meisje hè! Ze is veel te onschuldig voor zulke dingen.
Nou ja, ze houdt haar poten nog maar even bij elkaar en geen loops gedoe!
Ooooh, daar was die tape voor! Ik had het om Ayla's bek gedaan zodat er geen zand meer in de baard blijft hangen, hopen dat ik nog genoeg over heb voor de kuisheidsgordel.

Haha het kind is op dat vlak wel erg onschuldig ja. Ze probeert Raaf te ontlopen op zulke momenten en als ze me ziet komt ze bij mij om hulp vragen. Eén keer dacht ik ipv Raaf te corrigeren Ayla bij me te roepen (ik dacht dan komt ze wat sneller) maar toen ze me hoorde ging ze zitten en hulpeloos wachten tot ik kwam... terwijl Raaf zo'n beetje klaarkwam op haar rug :cool2: . Misschien moet je haar even wassen volgende week :engel: .

fenneke schreef:Jaaaaaaaaaa rayla pups :cheer: :cheer:
Ja. Wel hè? Lijkt me wel een leuke combi hoor, de werklust van Ayla gecombineerd met het rustiger karakter van Ravi. Wel allebei clowns dus dat past prima.

ranetje schreef:Zandbaarden zijn mij zeer bekend :tongue:
Moet je nog even geduld hebben, een dezer dagen zal het me gaan lukken.

ranetje schreef:Hopelijk blijft Ayla die keutel intrekken tot ze weer thuis is :ok:
Ja een stapel handdoeken bij de hand hebben is wel handig :mann: .

bram en thijs schreef:Het zit zo. Het is je eigen schuld. Je hebt je les niet geleerd en opnieuw ja gezegd en zit je er maar mooi mee :lol1: :lol1: :lol1:
Ik kan je niet anders dan gelijk geven :blauwoog: .

basil schreef:Ik vind het wel bar weinig foto's hoor tot nu toe :gvd:
Ook jou moet ik groot gelijk geven! Ik ben wel hard aan het werk voor een filmpje, is dat ook goed?

DeDiana schreef:Zo te zien genieten Ayla en Morris ook echt van hun vakantie! :D
Ja ze hebben het steeds meer naar hun zin, leuk om te zien.

DeDiana schreef:Met zandbaarden geen ervaring, maar ik heb hier dan weer een zandkraag :mrgreen: Dat zand wordt ook bij voorkeur in de waterbak gedeponeerd.
Hm, daar is mijn oplossing dan weer minder geschikt voor. Maar toch, ik prefereer een zandkraag boven een zandbaard die in het geval van Ayla meer een modderbaard is want altijd nat. En dan zo lekker tegen je aan komen schuren :jank: .

Dennenappel schreef:Rommelen in de wei... heerlijke foto!
Honden & mensen geluk :I:
Ja dat was echt genieten. Voor het mooie nog net te warm maar aan het einde van een hete dag al een hele opluchting en dan zo lekker rustig door de wei kunnen kachelen met vijf van die mooie grote honden die zich ook zo lekker - door de warmte rustig - vermaken.
Zamunda
Zeer actief

Ik heb een compilatiefilmpje gemaakt van de eerste dag, ik vind hem zelf nog best goed gelukt ook :pffff: . Nadat de rust iets was weergekeerd heb ik eerst Willem erbij gelaten, daarna ook Ravi en pas toen Lais ook rustig(er) was mocht ook zij erbij.

Afbeelding
(Klik)
Zamunda
Zeer actief

Oh en zeg het effe als het beeld of geluid er halverwege mee ophoudt ofzo :Q: , dat is namelijk niet de bedoeling.
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Ach wat staat Morris er onwennig bij. Lais gedroeg zich keurig toch? Heerlijke ruimte heb je toch voor de honden. Heel leuk filmpje.
Zamunda
Zeer actief

Sterre schreef:Ach wat staat Morris er onwennig bij. Lais gedroeg zich keurig toch? Heerlijke ruimte heb je toch voor de honden. Heel leuk filmpje.
Ja hij voelde zich echt niet vrij om te bewegen, hij heeft echt maar een peperkoeken hartje. Gaat nu veel beter gelukkig. Lais gedroeg zich voor haar doen best goed, het hielp dat het erg warm was en ze de logees een paar weken ervoor nog had gezien. Maar ik moest haar wel geregeld terugroepen, corrigeren of af leggen anders had ze zowel Morris als Ayla met graagte ondergeschoffeld.

Die ruimte is inderdaad zo heerlijk! Ik mis alleen heel erg de kakofonie aan groene kleuren... het is echt droog, droger dorst :blauwoog: . Ik weet niet wat het is maar alle regen gaat ons voorbij: waar andere gebieden regelrechte stortbuien hebben blijft het bij ons telkens weer leeg aan de hemel :19: . Zo erg hebben we het nog niet meegemaakt, het zal ooit wel weer groen worden maar dat is nu bijna niet voor te stellen.
nomo
Zeer actief

Zamunda schreef: Haha het kind is op dat vlak wel erg onschuldig ja. Ze probeert Raaf te ontlopen op zulke momenten en als ze me ziet komt ze bij mij om hulp vragen. Eén keer dacht ik ipv Raaf te corrigeren Ayla bij me te roepen (ik dacht dan komt ze wat sneller) maar toen ze me hoorde ging ze zitten en hulpeloos wachten tot ik kwam... terwijl Raaf zo'n beetje klaarkwam op haar rug :cool2: . Misschien moet je haar even wassen volgende week :engel: .
Ik neem toch aan dat jij Ayla even onder handen neemt voor ik haar ophaal. :hmmm:
Zamunda schreef:Ik heb een compilatiefilmpje gemaakt van de eerste dag, ik vind hem zelf nog best goed gelukt ook :pffff: . Nadat de rust iets was weergekeerd heb ik eerst Willem erbij gelaten, daarna ook Ravi en pas toen Lais ook rustig(er) was mocht ook zij erbij.

Afbeelding
(Klik)
Aaah Ayla is thuis :I:
En mijn Morrisje. Het is allemaal toch wat.
bram en thijs
Zeer actief

nomo schreef:Ik neem toch aan dat jij Ayla even onder handen neemt voor ik haar ophaal. :hmmm:
Dat doet Raaf al
AfbeeldingAfbeelding
Zamunda
Zeer actief

Re: [Stilte voor de] storm. Zand. Filmpje p2

Ik ga straks nog in op jullie reacties maar eerst even dit posten en verder op het forum lezen terwijl ik ga eten :lees: .

Het is voor ons een vreemde gewaarwording: de deur die openstaat terwijl het regent en een hond die het dan verzint om zelf naar buiten te gaan en dan na een tijdje met nat lijf binnenkomt. Nee, dat kennen wij niet van onze eigen honden haha. Morris is er gelukkig ook te goed voor dus dat scheelt.

Ayla kan zich ook weer goed zelf vermaken, de eerste dagen was ze nog wat meer naar ons aan het kijken voor vermaak maar nu gaat ze zelf wel rommelen als we geen aandacht voor haar hebben :pffff: . Zoals dus de regen inlopen :Q: .

Ayla heeft trouwens de buffelhoorn die we vorig jaar van Nomo hebben gekregen als bedankje voor het oppassen geconfisceerd. En als het niet erg genoeg was dat ze hem sloopt mocht Lais niet langs de gevallen hoorn lopen van haar. Zit er toch ook wat takketeverigs in die druiloor hoor. Bijzonder om te zien vind ik dat, buiten die hoorn om heeft ze heilig respect voor Lais (of gezonde angst) maar met die hoorn heeft ze ineens praatjes. En Lais die zo'n trut is en ongelofelijk graag lakens uitdeelt waar ze ook maar kan die loopt dus écht niet langs Ayla die vanaf de bank de gevallen hoorn bezit (zoals ze dat ook bij Raaf en voorheen Mister niet doet en deed).

Ayla laat hier even zien hoe je een bal kwijtraakt aan Morris, zoals alleen zij twee dit kunnen :LOL:
Afbeelding

Ze is erg nieuwsgierig naar het hol onder de grond en vraagt zich af van welk dier het is :scratch: ...
Afbeelding
(Klik)
Laatst gewijzigd door Zamunda op 01 aug 2019 22:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Zamunda
Zeer actief

Re: [Stilte voor de] storm. Zand. Filmpje p2

Heavy schreef:Ziet er goed uit hoor. Behalve het gras :mann: maar dat is overal. Grappig die muziek eronder en jouw geroep lijkt erbij te horen :LOL:
Dank je! Ik vond het ook zo grappig dat het net zo viel met de muziek dat het erbij leek te passen.

nomo schreef:Ik neem toch aan dat jij Ayla even onder handen neemt voor ik haar ophaal. :hmmm:
Als je haar nou schoon afgeleverd had was het een ander verhaal geweest natuurlijk, maar nu?

nomo schreef:Aaah Ayla is thuis :I:
En mijn Morrisje. Het is allemaal toch wat.
Ja ze heeft het helemaal naar haar zin en Morris was de tweede dag al een stuk meer op zijn gemak hoor. Ik zal straks een filmpje posten van hoe hij er zondag al bij liep :ok: .

bram en thijs schreef:Dat doet Raaf al
Deed. Lais 'zei' het ook trouwens en ook zei zegt dat er nu niets meer aan de hand is :scratch: .

basil schreef:Heerlijk filmpje :I:
Leuk!
sonj@
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising

Re: [Stilte voor de] storm. Bal, grot en filmpje p2

Ongelezen bericht door sonj@ »

Hahaha, ik had geen hond verwacht. Leuk filmpje.
nomo
Zeer actief

De foto is niet zichtbaar :jank: de filmpjes wel :I:
bram en thijs
Zeer actief

nomo schreef:De foto is niet zichtbaar :jank: de filmpjes wel :I:
Zit jij nou vanaf je vakantieadres de boel te controleren? :80: :80: :80:
AfbeeldingAfbeelding
nomo
Zeer actief

bram en thijs schreef:
Wat denk jij dan! Na eerdere berichten dat mijn kleine meisje gemolesteerd wordt en Morris buiten in de modder moet slapen :jank: moet ik toch een beetje de boel in de gaten houden!
bram en thijs
Zeer actief

nomo schreef:
bram en thijs schreef:
Wat denk jij dan! Na eerdere berichten dat mijn kleine meisje gemolesteerd wordt en Morris buiten in de modder moet slapen :jank: moet ik toch een beetje de boel in de gaten houden!
Had je ze mee moeten nemen :pffff: :pffff: :pffff: Ga maar iets leuks doen :lol1:
AfbeeldingAfbeelding
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Geweldige filmpjes :D
Zo leuk om die onderlinge reacties te zien :ok:

De discussie over de buffelhoorn zou ik wel in de gaten houden.
Soms hadden mijn teckels wel eens een gesprekje over zoiets en dat ben ik af gaan kappen (zelf weghalen) toen er toch opeens een plukje haar door de kamer vloog :tongue: :mrgreen:

Moet lachen dat alleen Ayla de regen inloopt.
Ze verzamelt met die vacht best wat water...……………
En dan binnen uitschudden? :lol1:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”