Ook ik wil mij hier graag even voorstellen.
Sinds mei de trotse eigenaresse van een dwergkeeshondje, genaamd Moby. De manier waarop dit lieve hondje in ons gezin is gekomen is nogal onverwachts gegaan, maar tot op de dag van vandaag absoluut geen spijt van. Het is zo'n lieverd!
Echter is dit hondje afkomstig uit Rusland en zoals de meeste hier wel weten (en ik nu ook) is dat nou niet bepaald de beste afkomst. Alles leek goed. Het huis waar we Moby vandaan hebben gehaald, was goed en de dieren zagen er goed uit. Familie van mij zou het broertje hebben van onze hond en zij vertelde dat alles goed was...
Paspoort, alles zat erbij, gechipt, en uiteindelijk besloten Moby mee naar huis te nemen. Omdat ik er graag een Nederlandse APK

Echter, lijkt het toch sinds 2 maanden op een patiëntje te lijken. Door bloed bij de ontlasting bleek dat hij giardia heeft. Panacur gehad, maar het zat er nog steeds hoor. Zaterdag wederom met hem bij de dierenarts geweest en blijkt dat hij kennelhoest heeft... gaat dus lekker zo. Hopelijk blijft het hier een beetje bij, want dit is natuurlijk super sneu!
Om deze reden heb ik mij bij deze site aangemeld en hoop met vragen graag bij jullie terecht te kunnen!
Groetjes!!!