Juna word 8 jaar (Juni 2011)

Skadi Bulls Off Tysons Home word 4 jaar ( juni 2015)

Osiris bulls off Tysons Home 19 maand jong
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Dank je welSterre schreef:Wat een lekkere bullen. De foto in je onderschrift is leuk.
We zijn ook erg blij met deze vent in huis.ceciel schreef:Wat een lekker stel hondjes, Osiris is wel een knappe vent ook hoor
Ik vermoed zomaar dat je in het echt helemaal niet zoveel Mastiffs tegen komt en als dat wel zo is dat je het opeens wel door hebtPersistence schreef:Dat zijn inderdaad kanjers van honden! Vanaf plaatjes lukt het wel, maar in het echt heb ik altijd moeite om een bullmastiff van een mastiff te onderscheiden.
Haha ik kwam laatst 2 bullmastiffs (denk ik dus) tegen in een losloopgebied, die kwamen op ons afdenderen. Toen ben ik maar even gestopt, want indruk maken ze wel. In mijn hoofd zijn bullmastiffs atletischer gebouwd dan mastiffs en met minder vel. Zit ik dan goed?ceciel schreef:Ik vermoed zomaar dat je in het echt helemaal niet zoveel Mastiffs tegen komt en als dat wel zo is dat je het opeens wel door hebtPersistence schreef:Dat zijn inderdaad kanjers van honden! Vanaf plaatjes lukt het wel, maar in het echt heb ik altijd moeite om een bullmastiff van een mastiff te onderscheiden.![]()
De bullmastiff is sowieso kleiner dan de Mastiff met een kortere rug, vacht en snuit. Desalniettemin wel behoorlijk indrukwekkend als er twee op je af komen gedenderdPersistence schreef:Haha ik kwam laatst 2 bullmastiffs (denk ik dus) tegen in een losloopgebied, die kwamen op ons afdenderen. Toen ben ik maar even gestopt, want indruk maken ze wel. In mijn hoofd zijn bullmastiffs atletischer gebouwd dan mastiffs en met minder vel. Zit ik dan goed?ceciel schreef:Ik vermoed zomaar dat je in het echt helemaal niet zoveel Mastiffs tegen komt en als dat wel zo is dat je het opeens wel door hebtPersistence schreef:Dat zijn inderdaad kanjers van honden! Vanaf plaatjes lukt het wel, maar in het echt heb ik altijd moeite om een bullmastiff van een mastiff te onderscheiden.![]()
Ooh, ik vind dat ook zo moeilijk. Abel heeft laatst met een (denk ik) bullmastiff gerend op de hei. Dat zag er best heel komisch uitceciel schreef:De bullmastiff is sowieso kleiner dan de Mastiff met een kortere rug, vacht en snuit. Desalniettemin wel behoorlijk indrukwekkend als er twee op je af komen gedenderdPersistence schreef:Haha ik kwam laatst 2 bullmastiffs (denk ik dus) tegen in een losloopgebied, die kwamen op ons afdenderen. Toen ben ik maar even gestopt, want indruk maken ze wel. In mijn hoofd zijn bullmastiffs atletischer gebouwd dan mastiffs en met minder vel. Zit ik dan goed?ceciel schreef:Ik vermoed zomaar dat je in het echt helemaal niet zoveel Mastiffs tegen komt en als dat wel zo is dat je het opeens wel door hebtPersistence schreef:Dat zijn inderdaad kanjers van honden! Vanaf plaatjes lukt het wel, maar in het echt heb ik altijd moeite om een bullmastiff van een mastiff te onderscheiden.![]()
onder de eerste hond (Skadi) die er ligt en dan heb ik heerlijke voetverwarming