Goed, ik hou jullie op de hoogte!
Liefs, Maartje
Moderator: moderatorteam

Ligt misschien inderdaad aan zijn voeding ? Misschien een té eiwitrijke voeding ? 't Is miss. het proberen waard om eens iets anders te geven.scheten gattverdamme wat een stink pei wat voer je dat beest joh
Dit is erg fijn om te horen! Wij hebben voor een hond uit het asiel gekozen en ja, dan kunnen er misschien wat 'risico's' aan zitten. Ik bedoel, sommige honden zitten niet voor niks in het asiel. Nu wil ik niet goedpraten waarom mensen hun dieren in asiels of op straat dumpen, hoor!! Maar ik bedoel, sommige honden hebben een gebruiksaanwijzing, waar je soms wat in moet aanpassen. Wij hebben voor Sho gekozen en willen hem ook de kans geven zich op een normale manier te ontwikkelen. Ik weet dat er veel tijd en geduld in gaat zitten, maar heb er wel vertrouwen in.morah schreef:Ligt misschien inderdaad aan zijn voeding ? Misschien een té eiwitrijke voeding ? 't Is miss. het proberen waard om eens iets anders te geven.scheten gattverdamme wat een stink pei wat voer je dat beest joh
Overigens mijn complimenten dat jullie zo goed voor Sho zorgen !! Fijn dat je bij de gedragstherapeut hulp gezocht hebt. Ik hoop dat je de moed niet opgeeft, emmers vol geduld heb je nodig joh !!! Maar uiteindelijk krijg je er dan een hele evenwichtige leuke hond voor terug.
Zou best kunnen, zoals iemand eerder schreef, dat zijn gedrag de reden is waarom hij in het asiel belandde. Zonde toch ! Hou ons op de hoogte van je vorderingen hé Maartje,
groetjes
Morah
Let er wel op dat je niet teveel methodes door elkaar gaat pakken en te snel naar iets anders grijpt.Maartje-Sho schreef:Ik ken ze niet, nooit van gehoord.
Ik zal eens kijken wat we op deze manier bereiken met Sho, hopelijk lukt het gewoon met heel veel training en geduld. Maar het is moeilijk hoor.