Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

martin gaus

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Marion. schreef:
Neeltje schreef:Het is maar wat je er voor over hebt en hoe je je hond getraind wil hebben. En bij deze cursus hoef je geen jaren lid te blijven, dus misschien ben je dan toch goedkoper uit?? En een rondje geven voor 'n cursus?? Dat komt bij mij niet erg professioneel over. Dan zou je ook nog eens de mensen verplichten om na de lessen te blijven??? Ik moet er niet aan denken.
Je bent een trouwe afgezant Neeltje. MG kan trots op je zijn :smile:
Je staat ergens voor of niet.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Neeltje schreef:
Marion. schreef:
Neeltje schreef:Het is maar wat je er voor over hebt en hoe je je hond getraind wil hebben. En bij deze cursus hoef je geen jaren lid te blijven, dus misschien ben je dan toch goedkoper uit?? En een rondje geven voor 'n cursus?? Dat komt bij mij niet erg professioneel over. Dan zou je ook nog eens de mensen verplichten om na de lessen te blijven??? Ik moet er niet aan denken.
ja maar je kan wel ergens voor staan.. maar dat wil nog niet zeggen dat alles wat daar gezegd wordt jij ook goed vind... Ik vind onze manier van trainen ook prima, maar dat wil nog niet zeggen dat ik alles ook goed vind er zitten dingen tussen die ik anders doe omdat ik het niets vind voor mijn hond. :wink: dat heet openstaan voor andere ideeen en dat kunnen ze helaas weinig bij MG heb ik wel gemerkt.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

malinois schreef:
Neeltje schreef:
Marion. schreef:
ja maar je kan wel ergens voor staan.. maar dat wil nog niet zeggen dat alles wat daar gezegd wordt jij ook goed vind... Ik vind onze manier van trainen ook prima, maar dat wil nog niet zeggen dat ik alles ook goed vind er zitten dingen tussen die ik anders doe omdat ik het niets vind voor mijn hond. :wink: dat heet openstaan voor andere ideeen en dat kunnen ze helaas weinig bij MG heb ik wel gemerkt.
Goh, dan is het toch raar dat ze de honden nu op een totaal andere manier africhten dan zo'n 20/30 jaar geleden. Ja, nee dan heb je helemaal gelijk, dan staan ze helemaal nergens voor open.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Neeltje schreef:Goh, dan is het toch raar dat ze de honden nu op een totaal andere manier africhten dan zo'n 20/30 jaar geleden. Ja, nee dan heb je helemaal gelijk, dan staan ze helemaal nergens voor open.
nou ik kan me herinneren dat als ik wat zei dat ik dat graag wilde proberen omdat hun methode bij een bepaalde oefening niet werkte bij mijn hond.. dat daar dus absoluut geen ruimte voor was... alleen voor hetgeen zij vertelden :roll:
DAT bedoel ik... dat trainingsmethodes in z'n totaliteit veranderen ja dat gebeurd elke zoveel jaar... daar is niets nieuws aan.. maar heb ook wel eens beelden van jouw gausje gezien met een probleemherder die 'even naar achteren' werd genomen en plots luisterde die als een tierelier.. alleen het staartje zat stijf op de buik... rara wat zal daar gebeurd zijn :denken:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Neeltje schreef:Goh, dan is het toch raar dat ze de honden nu op een totaal andere manier africhten dan zo'n 20/30 jaar geleden. Ja, nee dan heb je helemaal gelijk, dan staan ze helemaal nergens voor open.
Het zou toch wel heel erg raar zijn als ze nu hetzelfde zouden trainen als 20/30 jaar geleden. Dat zou commerciële Gaus weinig geld in het laatje brengen :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”