Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
NicoBorder
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Pfff een bel is niet verplicht maar goed. Voor ultieme zekerheid ga ik de bond nog één keer bellen. En ingeval van het uiterlijk hou ik me aan de regel dat honden op de baasjes lijken, dus lijkt mijn standpunt t.o.v. haar uiterlijk gerechtvaardigd.
-
chrico
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Pfff een bel is niet verplicht maar goed. Voor ultieme zekerheid ga ik de bond nog één keer bellen. En ingeval van het uiterlijk hou ik me aan de regel dat honden op de baasjes lijken, dus lijkt mijn standpunt t.o.v. haar uiterlijk gerechtvaardigd.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
NicoBorder
Ik geloof er niets van 
-
Muk
Tara schreef:Helemaal niet, Muk ziet er zo uit:NicoBorder schreef:Pfff een bel is niet verplicht maar goed. Voor ultieme zekerheid ga ik de bond nog één keer bellen. En ingeval van het uiterlijk hou ik me aan de regel dat honden op de baasjes lijken, dus lijkt mijn standpunt t.o.v. haar uiterlijk gerechtvaardigd.
Jij lijkt meer op je fiets, dan dat Muk op haar hond lijkt.
Sorry Muk, als je liever niet hebt dat ik je foto hier plaats moet je het even zeggen, dan haal ik hem direct weer weg.
Ik bedoel maar Nico, als ik echt zo op mijn hond lijk, dan heb ik ook de bijbehorende beharing van die hond. En dat is al helemaal niet het geval, godzijdank.
-
Muk
chrico schreef:NicoBorder schreef:Pfff een bel is niet verplicht maar goed. Voor ultieme zekerheid ga ik de bond nog één keer bellen. En ingeval van het uiterlijk hou ik me aan de regel dat honden op de baasjes lijken, dus lijkt mijn standpunt t.o.v. haar uiterlijk gerechtvaardigd.![]()
dan ken je de hond van Muk niet
Maar Nico is nog jong, dus die heeft nog geen mensenkennis. Maar naast het gebrek aan eq, iq en lichaamslengte, valt dit minder op.
-
Muk
Gelukkig van jij op mannen, dus dat scheelt. Hoef je je ook niet zo beroerd te voelen vanwege deze gemiste kans.NicoBorder schreef:Ik geloof er niets van
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
chrico schreef:NicoBorder schreef:Pfff een bel is niet verplicht maar goed. Voor ultieme zekerheid ga ik de bond nog één keer bellen. En ingeval van het uiterlijk hou ik me aan de regel dat honden op de baasjes lijken, dus lijkt mijn standpunt t.o.v. haar uiterlijk gerechtvaardigd.![]()
dan ken je de hond van Muk niet
*proest*
- Kit
- Erelid
Dus, dus, dus hij belazerd z'n vriendin ook nog??!!Muk schreef:Gelukkig van jij op mannen, dus dat scheelt. Hoef je je ook niet zo beroerd te voelen vanwege deze gemiste kans.NicoBorder schreef:Ik geloof er niets van
-
NicoBorder
Gebrek aan mensenkenis, eq en iq, LOHOL. Lichaamslengte klopt maarliefst één centimeter. Ik kan er ook moeilijk mee leven, s'nachts weleens huilen en dan moet ik getroost worden:( .
Maar serieus, nee niet dus.
En muk al zag je er zo uit, die hond erbij bah bah.
- Kit
- Erelid
Hey Nico, moet je niet eens gaan trainen ofzo? Op deze manier wordt het nooit wat met je natuurlijk
-
Muk
Tara schreef:Daar kun je toch gewoon omheen fietsen? Je maakt het allemaal zo nodeloos ingewikkeld.NicoBorder schreef:Gebrek aan mensenkenis, eq en iq, LOHOL. Lichaamslengte klopt maarliefst één centimeter. Ik kan er ook moeilijk mee leven, s'nachts weleens huilen en dan moet ik getroost worden:( .
Wat is er mis met mijn hond?
- aman.en.don
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mechelse herder, daro
border collie, skyler - Aantal honden: 2
om niet 40 pagina's terug te hoeven lezen, nico wilde toch zijn hond leren tegen fietsers te piesen en nu is hij zelf wielrenner???????? rare wending heeft dit verhaal gekregen
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Nico heeft helemaal geen fiets hoor, hooguit een driewieler.. 

- aman.en.don
- Zeer actief
muk ben jij dat? jij bent een fotomodel zeker?? enne, je hond is ook een knap ding hoor hahahahaha
-
NicoBorder
Het is een groot lelijk mormel MUK. En als hij op het pad loopt wordt het wel moeilijk om er omheen te fietsen.
- Kit
- Erelid
NicoBorder schreef:Het is een groot lelijk mormel MUK.
Oei...
-
Muk
Je hebt een slechte smaak Nico, maar dat is je vergeven.NicoBorder schreef:Het is een groot lelijk mormel MUK. En als hij op het pad loopt wordt het wel moeilijk om er omheen te fietsen.
Maar dat heb je al snel, zolang je er blij van wordt om je in een spandex-setje te hijsen bij het crossen.
Laatst gewijzigd door Muk op 10 jan 2012 11:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- Kit
- Erelid
Muk schreef:Je hebt een slechte smaak Nico, maar dat is je vergeven.NicoBorder schreef:Het is een groot lelijk mormel MUK. En als hij op het pad loopt wordt het wel moeilijk om er omheen te fietsen.
Pfieuw
-
Muk
Ik ben niet zo gefrustreerd als Nico, dat scheelt.Kit schreef:Muk schreef:Je hebt een slechte smaak Nico, maar dat is je vergeven.NicoBorder schreef:Het is een groot lelijk mormel MUK. En als hij op het pad loopt wordt het wel moeilijk om er omheen te fietsen.
Pfieuw
- Kit
- Erelid
-
NicoBorder
Hoezo: oei, phieuw en gefrustreerd... Ik mag toch gewoon mijn mening uitdrukken. Weet je wat ik mooie honden vind: Husky's en van die australische herdershonden met merle vacht.
- TessaThomas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Ahum, gedoogbeleid betekent iets heel anders.NicoBorder schreef:1:79 is één centimeter kleiner dan de gemiddelde lengte van de Nederlandse man. Oeoei wat ben je dan klein zeg. Verder heb jij last van het dikkevrouwenfrustratiecomplex en dan een beetje met je vingertje naar andere wijzen. En een bel is niet verplicht, en een gedoogbeleid betekend dat iets mag, maar in principe niet gewenst is. We hebben het hier over reflectoren en niet over asociale fietsers. Jij bent echt dom: denken dat je sterk uit de hoek komt maar toch op alle punten ongelijk hebben.
Ik twijfel trouwens of je weet wat een oedipuscomplex is, als jij mij daar van beschuldigt. Als ik hierboven in een reactie ongeveer het tegenovergestelde zeg.
Bij een gedoogbeleid ziet men af van de vervolging van overtreders van die wet. Dus het is NIET toegestaan, maar wordt 'door de vingers' gezien.
- aman.en.don
- Zeer actief
je heb een border. hmmmmm volgens mij ben jij dan gefrustreerd met je ras keuze en kraakt daarom de hond van muk af
-
Muk
Dat je je mening geeft is wel duidelijk in dit topic.NicoBorder schreef:Hoezo: oei, phieuw en gefrustreerd... Ik mag toch gewoon mijn mening uitdrukken. Weet je wat ik mooie honden vind: Husky's en van die australische herdershonden met merle vacht.
En ik ben blij dat je "mijn" ras niet mooi vindt. Stel je voor dat ik je tegenkom tijdens de reddingstrainingen met mijn hond, daar moet ik niet aan denken. Voor het reddingswerk moet je namelijk sociaal zijn en zeker niet egoïstisch zijn. Anders wordt de persoon in nood nooit op tijd gered.
-
NicoBorder
Ik heb helemaal geen border, mijn tante had er wel één. Slim beest hoor!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Hij heeft helemaal geen Border, en heet ook geen Nico. 1 En al onwaarheden spuit die jongen hier dus. En dat al 42 pagina's lang. Ik vind het best knap.aman.en.don schreef:je heb een border. hmmmmm volgens mij ben jij dan gefrustreerd met je ras keuze en kraakt daarom de hond van muk af
- aman.en.don
- Zeer actief
huh er staat dat ie 1 border collY heeft. het word steeds triester hahahahahahaha
- aman.en.don
- Zeer actief
dus als ik het goed begrijp opende hij met hond leren tegen fietsers te piesen maar heeft helemaal geen hond en is zelf wielrenner. leg me 1 ding uit, waarom opend hij dan in godsnaam dit topic? last van gebrek aan aandacht in het dagelijks leven?
-
Muk
Tara schreef:Hij is niet zo knap als jij, dat snap je toch wel?Muk schreef:
Wat is er mis met mijn hond?
Bovendien heeft hij harige benen, en daar houdt Nico niet van.
Oja, dat is waar. Een echte man heeft nu eenmaal wat haar op de benen.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Als jij het snapt na het lezen van alle 42 pagina's mag je het mij uitleggen. Ik begrijp er namelijk nog steeds erg weinig van.aman.en.don schreef:dus als ik het goed begrijp opende hij met hond leren tegen fietsers te piesen maar heeft helemaal geen hond en is zelf wielrenner. leg me 1 ding uit, waarom opend hij dan in godsnaam dit topic? last van gebrek aan aandacht in het dagelijks leven?