http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... 6&t=297711" onclick="window.open(this.href);return false;
Het lijkt erop dat Robin op steeds meer dingen begint te reageren
Moderator: moderatorteam
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteO, dat is goed nieuws, al is het ook wel raar... Hopen dat het toch meevalt met zijn gehoorproblemenmarloes_2406 schreef:Het lijkt erop dat Robin op steeds meer dingen begint te reageren![]()

Ik hoop echt dat het ook zoiets is bij Robin! Veel teveel indrukken gehad.. Zijn gehoorgang is wel erg smal als ik het goed zie.moosje schreef:Over het gehoor van Robin...
Toen wij Zarah gingen ophalen reageerde ze ook nergens op. Niet op onze stemmen/geluiden, niet op de geluiden van de andere honden en katten, helemaal niks. Na verloop van tijd ging dat steeds beter.
Bij haar lag het aan de overgang van lange tijd verwaarloosd in een kennel naar contact met mensen en het binnenleven. Zodra ze eenmaal een beetje gesettled was begon ze te reageren en ook te luisteren.
Misschien werkt het bij Robin ook zo.

Nou, dat viel me net ook op.Paisley schreef:Misschien een tip om zijn gehoor eens te testen - speel op een rustige prikkelarme avond eens een filmpje vanuit het asiel af, met asiel geluiden.
Eigenlijk al mijn opvanghondjes reageren hier heel sterk op. En terwijl de hond hier op de bank ligt, kijk ik regelmatig naar filmpjes van andere honden uit Griekenland. Zo kwam ik er achter.
Terwijl mijn eigen hond er nauwelijks op reageert, die is bekend met hondengeluiden uit mijn laptop, reageren mijn opvanghondjes altijd sterk.
Nou, dat is duidelijk. Die wil niet meer terugSanner schreef:Nou, dat viel me net ook op.Paisley schreef:Misschien een tip om zijn gehoor eens te testen - speel op een rustige prikkelarme avond eens een filmpje vanuit het asiel af, met asiel geluiden.
Eigenlijk al mijn opvanghondjes reageren hier heel sterk op. En terwijl de hond hier op de bank ligt, kijk ik regelmatig naar filmpjes van andere honden uit Griekenland. Zo kwam ik er achter.
Terwijl mijn eigen hond er nauwelijks op reageert, die is bekend met hondengeluiden uit mijn laptop, reageren mijn opvanghondjes altijd sterk.Was ook zo'n filmpje aan het kijken, Cosette begon me toch te grommen en blaffen, schrok me kapot. Mijn honden reageren daar nooit op.
Dos is een dame (met baardLongFields schreef:Wat gaaf dat Dos ook mee komt naar Nederland, dat is toch wel mijn absolute favoriet van wat ik van zijn foto's gezien heb en over zijn karakter heb gelezen.

Sorry Dos, foutje van mij!Achi schreef:Dos is een dame (met baardLongFields schreef:Wat gaaf dat Dos ook mee komt naar Nederland, dat is toch wel mijn absolute favoriet van wat ik van zijn foto's gezien heb en over zijn karakter heb gelezen.)
Wat fijn Moosje dat zij zo op de valreep bij jou terecht kan

Zo blij dat Pacha op de valreep nog een plekje heeft gevonden, en ook nog zo'n superplekje!Achi schreef:Wij kunnen ons gaan verheugen op het opvangen van Pacha.
Hij komt pas in meimaar dat mag de pret niet drukken.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeiteTot zo!RedPassion schreef:Wat leuk Achi! Succes met het aftellen tot mei.
Ik zit de tijd te doden tot ik kan vertrekken om Niarla op te halen.Vannacht werd ik wakker en zaten er ineens allemaal beren op de weg.
Maar nu ben ik weer rustig en kijk ik er vooral erg naar uit om haar te ontmoeten straks!

Dat hoofd van Sep daar moest ik ook erg om lachenJion schreef:Iedereen die vandaag een opvanger gaat ophalen heel veel plezier en succes!![]()
Wat een heerlijke update weer Irma! Dat hoofd van Sep als hij buiten moet wachten.En wat geweldig dat hij binnen geen moeite heeft met alleen blijven, dat is toch een zorg minder lijkt me.
En dat toekomstige hondenluik wordt een meter bij een meter groot denk ik.
![]()
Dank je wel PaisleyPaisley schreef:Wat heb je een mooi hondenhok en kennel buiten!
Ja ik kan het me wel voorstellen. Voor zo'n onderkomen zou je eigenlijk minimaal twee honden naar Nederland moeten halen die elkaar al kennen, of een nieuw vriendje die ook buiten is. Die roedelhondjes vinden helemaal alleen zijn vaak maar niets.Irmimi schreef:Dank je wel PaisleyPaisley schreef:Wat heb je een mooi hondenhok en kennel buiten!![]()
Helaas vindt Sep het dus niet zo geweldig. Hij is er wel graag hoor, maar liever binnen. Wellicht dat dat anders zou zijn als hij hier niet de enige hond was.