Max

Nolan

Tallie

Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Ik had er nog zo op geletMutt schreef:Dankjewel &Nicole, ze zijn echt heel erg leuk, lekker fris voor de lente!![]()
Ga meteen m'n onderschrift veranderen.
Bij de tweede zijn alleen de namen omgedraaid

Wauw wat mooi!

Dank !!!
O dat geeft hoop! Dank je voor je reactie. Dacht eigenlijk dat het een gevalletje nee sorry wasCélie schreef:Denk dat je 'm dan toch eerst moet inscannen, hij is misschien dan minder scherp als een digitale. Maar daar kun je altijd nog wel mee spelen hoor!Dee schreef:Ik breek even in met een beetje offtopic vraag. Maar denk dat jullie het hier wel weten en ik wil er geen topic over openen.
Ik heb een foto, als in tastbaar. Zo'n foto bij het bezoek van een dierentuin.
Nou zou ik daar graag iets vanaf willen hebben, maar kan dat? Als je hem niet digitaal hebt? Kan hem wel inscannen, maar dat is anders lijkt me?
Nee, je kan het zeker proberen. Met photoshop is de scherpte vaak nog redelijk terug te halen.Dee schreef:O dat geeft hoop! Dank je voor je reactie. Dacht eigenlijk dat het een gevalletje nee sorry wasCélie schreef:Denk dat je 'm dan toch eerst moet inscannen, hij is misschien dan minder scherp als een digitale. Maar daar kun je altijd nog wel mee spelen hoor!Dee schreef:Ik breek even in met een beetje offtopic vraag. Maar denk dat jullie het hier wel weten en ik wil er geen topic over openen.
Ik heb een foto, als in tastbaar. Zo'n foto bij het bezoek van een dierentuin.
Nou zou ik daar graag iets vanaf willen hebben, maar kan dat? Als je hem niet digitaal hebt? Kan hem wel inscannen, maar dat is anders lijkt me?