Zou iemand hier iets leuks van kunnen maken en dan met de namen erbij ( v.l.n.r. Luna Suus Sultan )

Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Eefje83 schreef:kan iemand mij helpen aan een onderschrift?
Ik ben zo onhandig, ben al blij dat ik zonder al teveel kunstgrepen een foto geplaatst krijg hier![]()
lukt het hier misschien mee?
Anders moet ik rap even op zoek naar wat betere foto's maar dan moet ik thuis achter de pc kruipen.
oh deze zou ook mogen, alleen mijn eigen hondjes en niet mijn hoofd erop![]()
ik hoor het graag, hoeft niet een enorme photoshop te worden maar als ie verkleind word dat ik hem hier kan gebruiken dan ben ik ook al blij

Feather__ schreef:Ik wel als je door wilt geven wat je wilt en foto's wilt sturen.
Ik heb die van Aniway gemaakt. Ik weet niet of je dat er een beetje uit vind zien
Wordt wel pas na het weekend. Ik vier mn verjaardag dit weekend.

Ohh sorry, hij is inmiddels gephotoshoptTerre schreef:Als je nog hulp nodig bent, stuur me maar een PB

Dank je wel! Mede namens de eigenaar van dit teefjetwinkeltje schreef:http://imgur.com/IbPfzTW
Ik zie een rond bord met witte streepHillieS schreef:Zou iemand voor mij een nieuw onderschrift willen maken met Jamie en Yara van deze foto?
Ik heb hem aangepast, ik zag dat de instellingen niet op openbaar stondentwinkeltje schreef:Ik zie een rond bord met witte streepHillieS schreef:Zou iemand voor mij een nieuw onderschrift willen maken met Jamie en Yara van deze foto?