En Dos! Ik hoop dat Ozzie net zo'n mooie baard krijgt!
Super dat jullie dit doen!
Moderator: moderatorteam

En hoe:mrgreen:. Het wandelen was heel spannend voor haar, maar het ging redelijk. Niet teveel ruimte geven lijkt de truc. Aan een kort slap lijntje en doorlopen, dan loopt ze prima mee, en op 1 auto na ging ook dat goed. Die ene auto kwam over een smal pad, dus daar konden we niet even wat afstand nemen. Maar, ze hersteld snel, ze blijft niet in de schrik hangen.DeDiana schreef:Wat goed kipo, dat Aura meteen de eerste nacht zonder problemen beneden heeft geslapen!
Tijdens het wandelen zal ze nog wel behoorlijk haar ogen uitkijken en onder de indruk zijn van de nieuwe wereld?
kipo schreef:En hoe:mrgreen:. Het wandelen was heel spannend voor haar, maar het ging redelijk. Niet teveel ruimte geven lijkt de truc. Aan een kort slap lijntje en doorlopen, dan loopt ze prima mee, en op 1 auto na ging ook dat goed. Die ene auto kwam over een smal pad, dus daar konden we niet even wat afstand nemen. Maar, ze hersteld snel, ze blijft niet in de schrik hangen.DeDiana schreef:Wat goed kipo, dat Aura meteen de eerste nacht zonder problemen beneden heeft geslapen!
Tijdens het wandelen zal ze nog wel behoorlijk haar ogen uitkijken en onder de indruk zijn van de nieuwe wereld?

Ja, zoiets zie ik er ook in. Zeker dat herderachtige, ze heeft hetzelde loopje als Pim. Maar wij noemen haar al de hyena, ze heeft zo'n leuke gevlekte rug die daar aan doet denken.Abbey en Ozzie schreef:Jeebus wat is Niarla mooi! Ik gok herder x collie?
Dankje, leuk om te lezen! Al vind ik dat de credits ook zeker naar Diana en Naomi gaan, zo te lezen zijn alle honden een match met hun (opvang)baasjes en dat maakt natuurlijk dat het al veel makkelijker 'werkt' dan wanneer het niet bij elkaar zou passen.annets schreef:Niarla kan niet beter zitten dan bij Redpassion.![]()
Op de ratjes heeft ze altijd een hele goede invloed die nu goed van pas zal komen bij Niarla.

Haha inderdaad, wat een vrolijke vrouw is dat!Frolic schreef:Wat leuk dat je met Elijah gewandeld hebt. Volgens mij is die zo ongelofelijk met haar neus in de boter gevallen met dat hyperdepieper heppiedepeppie vrouwtje van haar

Dankjewel! Ze maakt het ons wel makkelijk hoor, dit is echt een hond waarbij je heel snel oogst wat je zaait.Jion schreef:@ RedPassion: Wat doe je het goed met Niarla!![]()
Ja, als je de goede dingen zaait, oogst je ook veel goeds.RedPassion schreef:Dankjewel! Ze maakt het ons wel makkelijk hoor, dit is echt een hond waarbij je heel snel oogst wat je zaait.![]()
Nog een jubelberichtje dan, ik hoop dat jullie niet gek van me worden met al dat gespam.![]()
Omdat ze in het bos zo relaxed was ben ik daar voor de late-middag-uitlaatronde ook maar naartoe gegaan. Nu was ik alleen, dus ik vroeg me wel een beetje af hoe ik 3 honden aangelijnd zou krijgen en dan nog de auto in, maar het ging wederom makkelijker dan verwacht. Toen ik Pim en Saar hun tuig omdeed kwam Niarla er heel voorzichtig naast staan. Wel wat twijfelend en gespannen, maar ze wist toch dat die riem er weer aan moest, dus dan kon ze het maar net zo goed zelf aanbieden.Even geruststellend toegesproken en gekriebeld en toen bleef ze rustig staan om aangelijnd te worden.
In de auto tillen ging ook al weer makkelijker dan vanmiddag en het bos had wederom een rustgevende werking want deze keer kon ze poepen.
Op de terugweg moesten ze even in de auto wachten zodat ik de paarden kon voeren. Ik heb een paar keer in de auto gespiekt, iedereen lag rustig op me te wachten. Thuis heeft ze weer lekker gegeten en toen wilde ik nog even stofzuigen. Geen centje pijn, ze bleef rustig op haar kleed liggen. En nu slaapt iedereen. Nooit gedacht dat het zo natuurlijk en vertrouwd zou voelen al na 1 dag!