Sorry

Moderators: moderatorteam, twinkeltje
&nicole schreef:
Sorry
Super! Dank je wel.&nicole schreef:
Hahahahahha ja geniaal!twinkeltje schreef:Alleen eff voor de gijn hoor ik heb het af zitten raffelen
[img]http://oi64.tinypic.com/9v9kbt.jpg[/i mg]
Jaaaa deze, deze is precies wat ik in gedachten hadtwinkeltje schreef:Ik vind die Grinch echt niet zo alles hoor![]()
Super leuk en mooi! Bedankt!Célie schreef:Sluf schreef:Iemand die me kan helpen een leuk onderschrift te maken van mijn schatten Fluffy en Rambo?
Heel leukCélie schreef:fenneke schreef:Wie kan deze aanpassen zodat ik hem als onderschrift kan gebruiken?
Er hoeft niet iets bij persé maar ik krijg de maat niet goed![]()
Ok!Célie schreef:Ik doe het met Paint shop proX7Alfilillo schreef:Ontzettend veel dank Zinodo en Celie! Super! In welk programma doen jullie dit? Photoshop?
Maar hé, nu weet ik niet welke van de weet ik moet gebruiken....
Ja, die foto's zijn van eerste kerstdag. Zie ook hierAlfilillo schreef:Die stropdassen. Was dat voor kerst?
Célie schreef:Fotogravinnetje schreef:Iemand die een mooi onderschrift van mijn duo wil maken?
Wanneer je hier foto's plaatst gaat er zeker wel iemand mee knutselen. Ik wil het ook wel proberen, maar weet niet of het idee in mijn hoofd ook lukt. Maar dan is er dus alsnog wel iemand die het beter kan. Dus plaats gerust foto'sTamara/Bayko schreef:Ook maar even een verzoekje plaatsen:
Cody is inmiddels al ruim 6,5 maand oud en staat nog steeds alleen met naam vermeld in m'n onderschriftHij verdient natuurlijk gewoon een leuke afbeelding. Zou iemand me daarmee kunnen helpen als ik wat foto's hier plaats of doorstuur?
Ik heb er ietwat moeite mee om Bayko en Cyntha uit m'n onderschrift weg te halen, dus het zou fijn zijn als zij kunnen blijven en dan Cody erbij; op zo'n manier dat duidelijk is dat Bayko en Cyntha zijn overleden en Cody m'n huidige hond is.
Ofzo...
Zou iemand misschien iets leuks kunnen fröbelen aan de hand van bovenstaande? Op onderstaande foto vind ik Cody's pose niet geweldig maar z'n koppie staat er wel best mooi op dus misschien kan alleen de kop gebruikt worden en dat dan op de een of andere manier combineren met Bayko en Cyntha uit m'n huidige onderschrift. De foto van Cody is wel al een maand oud dus inmiddels is het mormeltje alweer wat veranderd maar we doen het er maar even mee. Ik ben zo'n ramp met fotograferen en kan alleen een matige smartphonecamera gebruikenTamara/Bayko schreef:Ook maar even een verzoekje plaatsen:
Cody is inmiddels al ruim 6,5 maand oud en staat nog steeds alleen met naam vermeld in m'n onderschriftHij verdient natuurlijk gewoon een leuke afbeelding. Zou iemand me daarmee kunnen helpen als ik wat foto's hier plaats of doorstuur?
Ik heb er ietwat moeite mee om Bayko en Cyntha uit m'n onderschrift weg te halen, dus het zou fijn zijn als zij kunnen blijven en dan Cody erbij; op zo'n manier dat duidelijk is dat Bayko en Cyntha zijn overleden en Cody m'n huidige hond is.
Ofzo...