kan niet missen toch?

Moderator: moderatorteam
Ik ben al een keertje eerder mee geweest wandelen bij Roggebot en ik weet dat je ton ook heel erg aan het dwalen geweest bent haha. Als ik bij www.anwb.nl doe en dan vanaf weesp naar Roggebotweg in Dronten dan kom ik wel op het goede uit voor jeStang schreef:Goedesmorgens![]()
Natas, ik kom van dezelfde kant als jij en heb het volgende opgeschreven :N:
- A6 Lelystad, afslag 10 (Lelystad/Dronten)
- De N309 volgen (Laserweg) dit wordt later Dronterweg
- Steeds de N309 volgens -> ongeveer 16 km
- Dan de N305/N309 -> dit is linksaf -> Biddingringweg
- Op N305 na 2140 m rotonde -> eerste afslag N305 Biddingringweg
- Na 1480 m rotonde -> eerste afslag N307 -> Hanzeweg
- Op N307 (Haneweg) na 5220 meter linksaf Oudebosweg
Maar die laatste snap ik niet, want volgens mij moet het de Job Vislaan zijn![]()
Ja toen was ik er bijna en was de weg afgeslotenP@CO schreef:Ik ben al een keertje eerder mee geweest wandelen bij Roggebot en ik weet dat je ton ook heel erg aan het dwalen geweest bent haha. Als ik bij www.anwb.nl doe en dan vanaf weesp naar Roggebotweg in Dronten dan kom ik wel op het goede uit voor jeStang schreef:Goedesmorgens![]()
Maar die laatste snap ik niet, want volgens mij moet het de Job Vislaan zijn![]()
Ja, bij mij geeft Routenet hetzelfde aanStang schreef:Goedesmorgens![]()
Dat dacht ik ook (mijn laatste plaatje dus), totdat Jessica gisteravond met de beschrijving kwam tot aan de Job VislaanStang schreef:Volgens mij is het verzamelen helemaal aan het einde als je niet verder kan.
Och jeetje...Demi schreef:Wij komen ook nog steeds, ben net wakker, Kenzo was ziek vannacht en moest eruitIk hoop dat we aankomen met al die verschillende routes
Ja preciesNatas. schreef:Ja, dat denk ik dus ook.Stang schreef:Volgens mij is het de laatste parkeerplaats (nadat je rechts over het bruggetje gegaan ben). Dan kan je niet verder rijden.
Nou ja, ik rij daar gewoon heenen dan zien we wel
Ik rij daar ook naar toe, staan we daar in ieder geval saampies
Roggebotweg is gewoon uitrijden tot het einde (op een gegeven moment is dat rechtsaf, maar dat wijst zichzelf).Demi schreef:Ik zit nog eens te kijken, maar wet nu echt niet meer hoe ik moet rijden, iemand een idee vanaf Amersfoort? Als we aankomen op de Roggebotweg hoe dan verder?
Ja, nu weet ik het zelf niet meer!Natas. schreef:Ja, Chris zei al dat Lelystad-Noord misschien een betere afslag was. Ik heb ook even gekeken bij de ANWB, in tijd maakt het niet uit maar het rijdt denk ik wel wat makkelijker.
Dat dacht ik ook (mijn laatste plaatje dus), totdat Jessica gisteravond met de beschrijving kwam tot aan de Job VislaanStang schreef:Volgens mij is het verzamelen helemaal aan het einde als je niet verder kan.
Thank you!!Natas. schreef:Als je bent afgeslagen van de N307 naar Roggebotweg (bij dat bord met Pannenkoekhuisje van Annemiek) dan blijf je rechtdoor tot een t-splitsing. Daar naar rechts, bruggetje over en helemaal doorrijden tot je niet meer verder kunt.