Stang schreef:Essy schreef:Soms heb ik de indruk dat het hoe goorder hoe stoerder zou moeten zijn :N:
Maar goed dat moet iedereen zelf weten. Misschien kan er een icoontje in de topic titel dat er kadavers getoont gaan worden
Waar ik wel het mijne van denk zijn foto's van huishonden die men in de natuur van kadavers laat eten. Dat vind ik nl. linke soep. Ik zou dat mijn hond nooit toestaan. Je weet nl. niet waar dat dode beest aan overleden is. En als ik lees dat er gif wordt gestrooit tegen roofvogels dan zou ik niet willen dat mijn hond op straat BARFT of het normaal vindt dat er op straat iets te BARFen valt.
Dat zou ik ook nooit toestaan.
Laatst lag hier een dood varken naast de weg en Kaya vond dat mega interessant natuurlijk, maar van mij mag ze er niet heel dichtbij komen: weet ik veel wat dat beestje heeft gemankeerd
Wat ik me trouwens ook afvraag (misschien een domme vraag hoor :N: ) maar als je nu zo'n heel konijn geeft, spoort dat de hond niet aan om in het bos achter de konijnen aan te gaan? Tenslotte heeft hij een konijn letterlijk met huid en haar opgegeten.
Of is dat net zo'n gedachten als 'eenmaal rood vlees gegeten....'?
Ik geef trouwens rustig rauw vlees aan Kaya hoor, maar dus geen hele oren of konijnen.
nog ff niet verder gelezen, zal vast al op gereageerd zijn,
maar net als dat je als je brok voert je honden kan leren niet van straat te vreten kan dat toch ook met vlees....
bedoel je weet hoe ik Amor verloren ben,
hier wordt dus echt niet van straat gevreten, of dat nou brok, vlees of hele prooitjes is
en de discussies over foto's
vind t gewoon leuk om foto's te maken van t hele gedrag er om heen van de honden, zeker nu met de puppen vind ik het gewoon mooi om het hele gedrag er om heen te zien en dat straalt vaak ook van de foto's af
overigens op een ander forum over
deze foto een hele discussie gehad....omdat men dit veel te ver vond gaan qua foto en dat men niet met lieve dode konijntjes geconfronteerd wilde worden....prima, maar zoveel is er (bij mijn weten) niet op te zien....er staan in het foto album op de site ranzerigere foto's die ik dus bewust daarom niet gekozen heb....