Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

wanneer weer(5 mei om 14.00 in soesterduinen)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Beetje laat, maar mag ik ook nog mee.
Was me allemaal een beetje ontgaan maar toevallig (niet echt toeval, had examen met Britt) ben ik vrij vandaag. Britt zal verder geen problemen geven denk ik, ze negeert andere honden zo'n beetje. Naja als ik toch niet welkom ben dan ga ik mn eigen rondje wel, ik woon toch in de buurt :wink:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Benji&Brenda schreef:Beetje laat, maar mag ik ook nog mee.
Was me allemaal een beetje ontgaan maar toevallig (niet echt toeval, had examen met Britt) ben ik vrij vandaag. Britt zal verder geen problemen geven denk ik, ze negeert andere honden zo'n beetje. Naja als ik toch niet welkom ben dan ga ik mn eigen rondje wel, ik woon toch in de buurt :wink:
Britt en Max zal geen enkel probleem zijn omdat Britt idd haar eigen gang gaat. Dus ik zou zeggen: lekker komen joh, gezellig!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Zoek stok! schreef:
Benji&Brenda schreef:Beetje laat, maar mag ik ook nog mee.
Britt en Max zal geen enkel probleem zijn omdat Britt idd haar eigen gang gaat. Dus ik zou zeggen: lekker komen joh, gezellig!
Ik weet niet of jullie lang gaan en of ik dan al die tijd blijf, Britt is best een beetje moe van het examen :mrgreen: (moesten ook super vroeg op) maar ik denk dat ik wel even langs kom :wink:
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Benji&Brenda schreef: Ik weet niet of jullie lang gaan en of ik dan al die tijd blijf, Britt is best een beetje moe van het examen :mrgreen: (moesten ook super vroeg op) maar ik denk dat ik wel even langs kom :wink:
Had je examen????????

Geslaagd natuurlijk??!!!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”