Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Podenji schreef: gelukkig ben ik in dit tussentijd wel een stuk volwassener geworden en ik zal toendertijd ook wel wat dingen gezegt hebben die niet helemaal gemeend en terecht waren,
Ik moet toegeven dat je ietwat milder geworden bent Marianne, ik kan me nog wel herinneren dat je byzonder minachtend deed over mijn spaanse neppers.
En eerlijk is eerlijk, als je gewoon gek bent van je honden is dat niet leuk om te horen.....
Maar goed, ik ben ook niet zo fanatisch dat er geen enkel ras meer gefokt mag worden. Ik heb ooit een afgedankte stamboom Corgi gehad. Maar ik zeg wel geen stamboom meer, maar stiekum wil ik ooit nog wel een nakert en een corgi....
Mir,Gaia & Bella
"Leven is veranderen. Veranderen is loslaten. Loslaten is vrij zijn." ....De doorsnee hond is een fijner mens, dan de doorsnee mens.
met soliebol gaat het goed, sinds een paar dagen heeft ze alleen nog "lekkere trek"en snachts is ze wat onrustig, moet er vaker uit om te plassen/ poepen, en piept dan voor aandacht, dan moet ik bij dr komen liggen, ze ligt ook niet echt lekker meer door die dikke bewegende buik, hoe dan ook het zal niet lang meer duren , maar we zijn er klaar voor en solar is er zo langzamerhand wel klaar mee geloof ik
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Podenji schreef:met soliebol gaat het goed, sinds een paar dagen heeft ze alleen nog "lekkere trek"en snachts is ze wat onrustig, moet er vaker uit om te plassen/ poepen, en piept dan voor aandacht, dan moet ik bij dr komen liggen, ze ligt ook niet echt lekker meer door die dikke bewegende buik, hoe dan ook het zal niet lang meer duren , maar we zijn er klaar voor en solar is er zo langzamerhand wel klaar mee geloof ik
Podenji schreef:met soliebol gaat het goed, sinds een paar dagen heeft ze alleen nog "lekkere trek"en snachts is ze wat onrustig, moet er vaker uit om te plassen/ poepen, en piept dan voor aandacht, dan moet ik bij dr komen liggen, ze ligt ook niet echt lekker meer door die dikke bewegende buik, hoe dan ook het zal niet lang meer duren , maar we zijn er klaar voor en solar is er zo langzamerhand wel klaar mee geloof ik
en ik ook
hahahahaha nog even volhouden Noor
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Mabeline schreef:Jammer dat je je zo moet verdedigen podenji, je staat voor wat je doet en dat vind ik super!
Ieder moet doen wat hij/zij het beste vind, ik ken de discussies verder niet (ook geen behoefte aan geloof ik), maar ik vind dat podenji met zorg fokt en ieder ander heeft het daar mee te doen denk ik
dank je
en die discussies gingen over hannekes mening en de mijne, hoe het werkelijk zit met het ras en hoe hanneke denkt dat het zit , wat ik dus zo een beetje in mijn reactie op hanneke had geschreven
Er zitten momenteel meer dan 50 Ibiza-Podenco's weg te rotten gefokt door een echte FOKKER, snap Hanneke haar reaktie meer dan goed , dan heb ik het nog niet over de duizenden elders in Spanje.
Ja hoor Podenji zal ongetwijfeld een goede fokker zijn maar dan niet uit liefde maar voor geld.
Wie liefde voor dit schitterende ras heeft fokt er hier in Nederland niet mee
Mabeline schreef:Jammer dat je je zo moet verdedigen podenji, je staat voor wat je doet en dat vind ik super!
Ieder moet doen wat hij/zij het beste vind, ik ken de discussies verder niet (ook geen behoefte aan geloof ik), maar ik vind dat podenji met zorg fokt en ieder ander heeft het daar mee te doen denk ik
dank je
en die discussies gingen over hannekes mening en de mijne, hoe het werkelijk zit met het ras en hoe hanneke denkt dat het zit , wat ik dus zo een beetje in mijn reactie op hanneke had geschreven
Er zitten momenteel meer dan 50 Ibiza-Podenco's weg te rotten gefokt door een echte FOKKER, snap Hanneke haar reaktie meer dan goed , dan heb ik het nog niet over de duizenden elders in Spanje.
Ja hoor Podenji zal ongetwijfeld een goede fokker zijn maar dan niet uit liefde maar voor geld.
ga lekker door Addy
of misschien..... hou je met je eigen zaakjes bezig, lijkt me veeeeeel nuttiger voor jou op dit moment
dank je
ga lekker door Addy
of misschien..... hou je met je eigen zaakjes bezig, lijkt me veeeeeel nuttiger voor jou op dit moment
Heb je soms zakelijke belangen bij Podenjii ? Je zit er altijd als eerste met je snufferd bovenop
Podenji schreef:
dank je
ga lekker door Addy
Heb je soms zakelijke belangen bij Podenjii ? Je zit er altijd als eerste met je snufferd bovenop
addy.
dat de honden in spanje toevallig de uiterlijke kenmerken hebben en afstammen van de podenco wil toch niet zeggen dat er geen podenco,s via de rasstandaar gefokt mogen worden?
Addy schreef:
ga lekker door Addy
uiteraard Addy, snap je toch zelf ook wel?
Tuurlijk snapte ik dat nadat ik dit las op de site van Podenjii My friend has 2 lovely male Jack Russell pups for sale, if you are interested please contact her at: http://www.boggabris.com
uiteraard Addy, snap je toch zelf ook wel?
Tuurlijk snapte ik dat nadat ik dit las op de site van Podenjii My friend has 2 lovely male Jack Russell pups for sale, if you are interested please contact her at: http://www.boggabris.com
ojee, of heeft Podenji zakelijke belangen bij mij?
oh oh oh, breek je hoofdje er maar niet over hoor, je hebt vast wel andere dingen aan je kop, ga je daar maar mee bezig houden
Iets zinnigers heb je zeker weer niet te zeggen, verbaast me niets, zag overigens ook dat er twee nestjes verwacht worden, eentje in mei en eentje in Juni, zal wel lekker opbrengen dan, zag ook dat men nog kon reageren op de puppies, dacht toch dat Podenji schreef dat ze allemaal geplaatst waren, oja, bij echte fokkers
Addy schreef:Iets zinnigers heb je zeker weer niet te zeggen, verbaast me niets, zag overigens ook dat er twee nestjes verwacht worden, eentje in mei en eentje in Juni, zal wel lekker opbrengen dan, zag ook dat men nog kon reageren op de puppies, dacht toch dat Podenji schreef dat ze allemaal geplaatst waren, oja, bij echte fokkers
kijk jij wel eens, naar de data van wanneer een site ge-update is? of is dat te moeilijk?
Addy schreef:Iets zinnigers heb je zeker weer niet te zeggen, verbaast me niets, zag overigens ook dat er twee nestjes verwacht worden, eentje in mei en eentje in Juni, zal wel lekker opbrengen dan, zag ook dat men nog kon reageren op de puppies, dacht toch dat Podenji schreef dat ze allemaal geplaatst waren, oja, bij echte fokkers
kijk jij wel eens, naar de data van wanneer een site ge-update is? of is dat te moeilijk?
Lijkt me dat je potentiële puppiekopers toch niet wil teleurstellen en ervoor zorgt dat je site netjes geupdate is
Wel grappig dat je niet reageert op het andere wat ik schreef
Lijkt me dat je potentiële puppiekopers toch niet wil teleurstellen en ervoor zorgt dat je site netjes geupdate is
Wel grappig dat je niet reageert op het andere wat ik schreef
waarover? 2 nestjes? sorry Addy, je hebt geen ideeeeee waar je over praat, en hoe en wat met het "tweede"nestje, dus pb of mail podenji daar lekker over, als je zo graag van de hoed en de rand wilt weten
oh addy addy, wat ben jij toch sneu bezig, jij trekt graag je eigen conclusies want die zijn veel spannender dan de waarheid , daarom vraag je die niet na en jij leest klaarblijkelijk alleen wat je wilt, oh en over updates gesproken, je houdt mn site blijkbaar goed in de gaten, nou de komende dagen komt er nog een update, dus goed in de gaten houden meid, heb je weer wat te zeiken
Podenji schreef:oh addy addy, wat ben jij toch sneu bezig, jij trekt graag je eigen conclusies want die zijn veel spannender dan de waarheid , daarom vraag je die niet na en jij leest klaarblijkelijk alleen wat je wilt, oh en over updates gesproken, je houdt mn site blijkbaar goed in de gaten, nou de komende dagen komt er nog een update, dus goed in de gaten houden meid, heb je weer wat te zeiken
Ik heb gewoon op je site gekeken en gezien dat je twee nestjes vrijwel tegelijkertijd hebt, meer niet en mijn mening over het fokken van podenco's in Nederland is al lang duidelijk.
Podenji schreef:oh addy addy, wat ben jij toch sneu bezig, jij trekt graag je eigen conclusies want die zijn veel spannender dan de waarheid , daarom vraag je die niet na en jij leest klaarblijkelijk alleen wat je wilt, oh en over updates gesproken, je houdt mn site blijkbaar goed in de gaten, nou de komende dagen komt er nog een update, dus goed in de gaten houden meid, heb je weer wat te zeiken
Ik heb gewoon op je site gekeken en gezien dat je twee nestjes vrijwel tegelijkertijd hebt, meer niet en mijn mening over het fokken van podenco's in Nederland is al lang duidelijk.
nee addy, je bent nu met wat anders bezig, je vormt je een mening over een aantal personen op louter je eigen kronkels in je hoofd betreft wat je leest op de site, dat is iets heel anders je weet niets van mn 2e nest en daarbij zijn dat geen podencos en je moet je ook maar eens gaan verdiepen in wat broodfok is want dat snap je geloof ik ook niet helemaal , je haalt e.e.a. flink door elkaar en je kan het een nog steeds niet van het ander onderscheiden :roll:als je echt geintresseerd bent dan vraag je dingen na aan de personen zelf die je afkraakt, nu wil je dat ze verantwoording aan je af gaan leggen omdat jij achtelijke conclusies trekt, zo werkt dat natuurlijk niet, je enigste intresse is mensen onterecht afzeiken DAT is wat nu wel duidelijk is.