Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Puppenwandeling/picknick
Moderator: moderatorteam
Het weer voor morgen is 24 graden, licht briesje, dus zomers warm.
Ik twijfel nog. Zit dat meertje vlak bij de parkeerplaats? Want de kans is groot dat Jaymz niet verder loopt dan dat. Zou ook niet handig zijn met dat warme weer, vanwege zijn vacht. Maar lekker zwemmen in het water maakt wel wat goed. Morgen heb ik ook hondentraining met hem, dus als hij daar nog vol energie uitkomt en de temperatuur is uit te houden, dan ben ik met Jaymz van de partij. En als ik er om 13.00 uur niet ben, dan kunnen jullie wel gaan wandelen, want dan kom ik niet meer. Ben zelf namelijk altijd wat te vroeg, vandaar.
Ik twijfel nog. Zit dat meertje vlak bij de parkeerplaats? Want de kans is groot dat Jaymz niet verder loopt dan dat. Zou ook niet handig zijn met dat warme weer, vanwege zijn vacht. Maar lekker zwemmen in het water maakt wel wat goed. Morgen heb ik ook hondentraining met hem, dus als hij daar nog vol energie uitkomt en de temperatuur is uit te houden, dan ben ik met Jaymz van de partij. En als ik er om 13.00 uur niet ben, dan kunnen jullie wel gaan wandelen, want dan kom ik niet meer. Ben zelf namelijk altijd wat te vroeg, vandaar.
- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ben er expres vandaag geweest en het is er goed te doen, stond een windje, water was aangenaam en het stukje er naartoe was geen probleem voor de honden. De hond van mijn vriendin heeft het zwaar met dit warme weer en ook hij liep er gewoon heen zonder probleem.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Zoek stok!
- Zeer actief
Dat klinkt superchrico schreef:Ben er expres vandaag geweest en het is er goed te doen, stond een windje, water was aangenaam en het stukje er naartoe was geen probleem voor de honden. De hond van mijn vriendin heeft het zwaar met dit warme weer en ook hij liep er gewoon heen zonder probleem.

Linda, Izzie en Bram
- Zoek stok!
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
chrico schreef:Was wel heel leuk want Lulu ging voor het eerst zwemmen uit zichzelfwelliswaar omdat zij stinkjaloers was omdat ik met Dyna in het water stond maar goed
![]()
Yep 13.00 uur.

Ik heb potver weer 2 nieuwe honden aangeschaft

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1
Brigitte schreef:chrico schreef:Was wel heel leuk want Lulu ging voor het eerst zwemmen uit zichzelfwelliswaar omdat zij stinkjaloers was omdat ik met Dyna in het water stond maar goed
![]()
Yep 13.00 uur.Hetty toch
![]()
Ik heb potver weer 2 nieuwe honden aangeschaften weer geen zwemmers
morgen ga ik ze dus echt even inwijden in de enorm leuke wereld van de zwemmende hond

Groetjes Els
-
- Zeer actief
Komt voor elkaar Bacobilly schreef:Brigitte schreef:chrico schreef:Was wel heel leuk want Lulu ging voor het eerst zwemmen uit zichzelfwelliswaar omdat zij stinkjaloers was omdat ik met Dyna in het water stond maar goed
![]()
Yep 13.00 uur.Hetty toch
![]()
Ik heb potver weer 2 nieuwe honden aangeschaften weer geen zwemmers
morgen ga ik ze dus echt even inwijden in de enorm leuke wereld van de zwemmende hond
Leuk
en Baco trekt zijn mooiste zwembroek aan en wil les krijgen
tot nu toe gaat hij niet verder als kniehoogte.
![]()
Groetjes Els

- Crista
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
dat wordt denk ik thuis blijven dan... mitch is net een beetje van zijn wagenziekte af maar met deze warmte is dat in de auto zo weer terug en dan moet ik er helemaal niet aan denken om in de file te staan.Zoek stok! schreef:KNMI: ook zaterdag verandert er niets in het heersende weerbeeld; vannacht is het helder en daalt de temperatuur tot zo'n 12 graden, zaterdag overdag bij volop zon opnieuw 26 graden.Crissi schreef:ik wil echt dolgraag mee maar ik kijk even wat het weer morgen is...
sorry... wij gaan niet mee, een andere keer heel graag!!
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik hoor net op m'n voicemail dat Marcel op het circuit met z'n motor onderuit is gegaan. Klinkt niet al te ernstig, maar er moet wel een foto van z'n arm gemaakt worden. Ik denk dat hij niet zit te wachten op iemand die z'n handje vasthoudt in het ziekenhuis, maar mocht dat wel het geval zijn, dan weten jullie waarom ik er niet ben. Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik gewoon kom (ik heb airco in de auto
).

Linda, Izzie en Bram
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
aiiiiiZoek stok! schreef:Ik hoor net op m'n voicemail dat Marcel op het circuit met z'n motor onderuit is gegaan. Klinkt niet al te ernstig, maar er moet wel een foto van z'n arm gemaakt worden. Ik denk dat hij niet zit te wachten op iemand die z'n handje vasthoudt in het ziekenhuis, maar mocht dat wel het geval zijn, dan weten jullie waarom ik er niet ben. Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik gewoon kom (ik heb airco in de auto).

Hopelijk valt het mee!
Ik ga het straks proberen, maar als het echt bloedverziekend heet is in de auto dan doe ik het niet. Dan keer ik om en bel je op Whera

Ik hou maar in mijn hoofd 'meertjeeeeee stranddddddd, yesss!'

-
- Zeer actief
Hopelijk valt het mee, balen zeg zal je altijd zienZoek stok! schreef:Ik hoor net op m'n voicemail dat Marcel op het circuit met z'n motor onderuit is gegaan. Klinkt niet al te ernstig, maar er moet wel een foto van z'n arm gemaakt worden. Ik denk dat hij niet zit te wachten op iemand die z'n handje vasthoudt in het ziekenhuis, maar mocht dat wel het geval zijn, dan weten jullie waarom ik er niet ben. Vooralsnog ga ik er vanuit dat ik gewoon kom (ik heb airco in de auto).

Jammer meiden, maar volgende keer beter voor degene die niet komen.
Voor degene die wel komen, tot straks

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik heb Leane al even een sms'je gestuurd (omdat ik niet wist of ik op tijd kon posten), ik kom helaas niet omdat Marcels pols waarschijnlijk gebroken is. Ik moet dus chauffeuren naar het ziekenhuis (heen kan hij wel komen, maar terug niet als hij gips krijgt). Dus geen lol, zon en water voor mij en Bram
Jullie veel plezier

Jullie veel plezier

Linda, Izzie en Bram
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik moet helaas afhaken
Frenk is nog steeds uitgeteld van de puppyklas van vanochtend en dan op het heetst van de dag druk doen is nog even teveel... Sorry!
Voor een avondwandeling op dezelfde locatie of in de buurt ervan ben ik overigens zeker te porren.
Ik vind het jammer dat ik jullie niet ga treffen, maar een volgende keer moet het toch gaan lukken. Iedereen heel veel plezier! En vergeet geen foto's te maken!!!!

Voor een avondwandeling op dezelfde locatie of in de buurt ervan ben ik overigens zeker te porren.
Ik vind het jammer dat ik jullie niet ga treffen, maar een volgende keer moet het toch gaan lukken. Iedereen heel veel plezier! En vergeet geen foto's te maken!!!!

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Gats Linda, dat is mooi kl*te voor Marcel en ook een beetje voor jouZoek stok! schreef:Ik heb Leane al even een sms'je gestuurd (omdat ik niet wist of ik op tijd kon posten), ik kom helaas niet omdat Marcels pols waarschijnlijk gebroken is. Ik moet dus chauffeuren naar het ziekenhuis (heen kan hij wel komen, maar terug niet als hij gips krijgt). Dus geen lol, zon en water voor mij en Bram![]()
Jullie veel plezier

Je mag Bram langsbrengen hoor, ik ben het waterbadje al aan het vullen voor m'n eigen monsters

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
Jesses LindaZoek stok! schreef:Ik heb Leane al even een sms'je gestuurd (omdat ik niet wist of ik op tijd kon posten), ik kom helaas niet omdat Marcels pols waarschijnlijk gebroken is. Ik moet dus chauffeuren naar het ziekenhuis (heen kan hij wel komen, maar terug niet als hij gips krijgt). Dus geen lol, zon en water voor mij en Bram![]()
Jullie veel plezier

Ik hoop dat het meevalt

- Zoek stok!
- Zeer actief
Het hoort er een beetje bij he, hij rijdt zoveel op het circuit dat hij ook zo nu en dan onderuit gaat. Ik heb liever dat hij daar valt dan op de A2Tamara. schreef:Gats Linda, dat is mooi kl*te voor Marcel en ook een beetje voor jouZoek stok! schreef:Ik heb Leane al even een sms'je gestuurd (omdat ik niet wist of ik op tijd kon posten), ik kom helaas niet omdat Marcels pols waarschijnlijk gebroken is. Ik moet dus chauffeuren naar het ziekenhuis (heen kan hij wel komen, maar terug niet als hij gips krijgt). Dus geen lol, zon en water voor mij en Bram![]()
Jullie veel plezier![]()
Je mag Bram langsbrengen hoor, ik ben het waterbadje al aan het vullen voor m'n eigen monsters

Gaan die van jou in een waterbadje? Ik heb Bram zojuist in de Kromme Rijn gegooid en hij is daar nog verontwaardigd over

Linda, Izzie en Bram