Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tattoo van eigen hond?!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Stewie
Actief
Mijn ras(sen): Parson russel terriër

Re: Tattoo van eigen hond?!

Ongelezen bericht door Stewie »

Ik heb ter nagedachtenis aan onze labrador en Maltezer een stok met denneappels en eikels laten tatoeëren.
Dit namen ze elke dag elke wandeling mee van huis naar bos en weer terug.
Moet ook altijd aan de honden denken als ik denneappels en eikels zie dus vandaar.
Ik hou zelf ook niet zo van portret tattoo's en heb eerlijk gezegt ook nog niet veel mooie gezien. Maar dat is iets wat ieder zelf moet beslissen
Stewie
Actief
Mijn ras(sen): Parson russel terriër

Ongelezen bericht door Stewie »

Jan ter Aa werkt bij FU in Helmond die schijnt goed te zijn in portret. Ik heb nooit geen portret werk van hem gezien maar mijn vriend heeft behoorlijk wat werk van hem op z'n armen staan dus ik kan je wel vertellen dat ie erg goed is.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik wilde vroegah ook graag een portret van Bowie, maar daar heeft Marc mij vanaf gepraat. Toen wilde ik zijn naam, maar ook dat vond hij niet zo'n goed idee. Hij legde uit dat dan waarschijnlijk veel mensen gaan vragen wie Bowie was..
Dus nu heb ik twee sterretjes laten tatoueren met de as van Bowie erin. Niemand die het ziet dat het van/ voor Bowie is en als ik geen behoefte heb om het uit te leggen, hoef ik dat niet te doen ook.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

nathalie schreef:Ik wilde vroegah ook graag een portret van Bowie, maar daar heeft Marc mij vanaf gepraat. Toen wilde ik zijn naam, maar ook dat vond hij niet zo'n goed idee. Hij legde uit dat dan waarschijnlijk veel mensen gaan vragen wie Bowie was..
Dus nu heb ik twee sterretjes laten tatoueren met de as van Bowie erin. Niemand die het ziet dat het van/ voor Bowie is en als ik geen behoefte heb om het uit te leggen, hoef ik dat niet te doen ook.
Ik heb nog nooit gehad dat iemand dat vroeg, alleen dat hij erg mooi was en waar die van Alano gezet was.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Brigitte schreef:
nathalie schreef:Ik wilde vroegah ook graag een portret van Bowie, maar daar heeft Marc mij vanaf gepraat. Toen wilde ik zijn naam, maar ook dat vond hij niet zo'n goed idee. Hij legde uit dat dan waarschijnlijk veel mensen gaan vragen wie Bowie was..
Ik heb nog nooit gehad dat iemand dat vroeg, alleen dat hij erg mooi was en waar die van Alano gezet was.
Ja, maar jij hebt een portret. En dan ziet iedereen dat het een hond is. Als je alleen een naam zet ga je wel vragen krijgen. Klanten vragen nou ook al vaak of de sterretjes ergens voor staan..
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

nathalie schreef:
Brigitte schreef: Ja, maar jij hebt een portret. En dan ziet iedereen dat het een hond is. Als je alleen een naam zet ga je wel vragen krijgen. Klanten vragen nou ook al vaak of de sterretjes ergens voor staan..
Van Elektra heb ik ook alleen de naam en niet zo klein ook :wink:
mon65
Zeer actief
Mijn ras(sen): Old English Mastiff, Mastin Español
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mon65 »

Ik heb een tattoo van de kop van mijn overleden ME op mijn rechterschouder. Ik overweeg serieus ook een tattoo van mijn overleden OEM te laten zetten, maar ik weet niet op welke plek :oeps:
volg de avonturen van Cira, Nala, Zazu, Bonita en Barto op http://www.casadelabranza.nl

Afbeelding
Riguus
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Duiste herder, jack russels, Bull terriërs
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Riguus »

Tara schreef:Deze dan maar doen? :engel:

Afbeelding

Ow wat erg :oohja: :vaag: Ik zou hard gaan janken als dat mijn tattoo was :ugh: Hier moet je toch niet blij mee zijn?
Ik heb ook 2 tattoo's , zitten er al 20 jaar op. Zijn fatsoenlijke plaatjes. Ik vind dat ook veel uit maken hoor. Misschien toch handig om er over na te denken hoe het er bij staat als je 68 jaar bent. Ben je dan nog blij met je skull??
Afbeelding
Die gaat na verloop van tijd, als de zwaartekracht inzet, steeds triester kijken denk ik.

Of deze:

Afbeelding

Misschien is deze, na het inleveren van volle spaarkaarten, bij de service balie van de plaatselijke supermarkt gezet, want ik kan me niet voorstellen dat een pro dit heeft gemaakt :O: Hier moet je dan ook niet blij mee zijn lijkt me...:S

Afbeelding

striae? weg ermee, deze dame dacht ver vooruit en heeft de tattoo na de 5 zwangerschappen laten zetten...

Afbeelding

Ik vraag me af of zoiets nog tot bloei komt bij een 6de zwangerschap....

Geen gezeur, ieder voor zich. Het is heel persoonlijk en als je er zelf blij mee bent, dan heb je je doel gehaald toch?
Sommige plaatjes zijn wel donders mooi hoor, voor op een t shirt, maar niet op mijn huid brrrr.
Afbeelding
Nylan
Actief
Mijn ras(sen): Kruising Duitse Herder / Akita Inu
Kruising Akita Inu / Duitse Herder

Ongelezen bericht door Nylan »

Ik heb een tatoo van een wolf op mijn borst. Nooit spijt van gehad. Nou kreeg ik vorig jaar borstkanker en heb ik mijn borsten af laten zetten. En nu, met implantaten, hoef ik nooit meer bang te zijn dat ie gaat hangen :P

De chirurg heeft bijna mijn hele tatoo kunnen bewaren en de rest wordt nog bijgewerkt.

Verder wil ik nog een tatoo die de naamsbetekenissen van mijn kids uitbeeld, maar dan moet ik eerst een goeie tekenaar vinden die het voor me kan tekenen.
Afbeelding
Robian
Actief

Ongelezen bericht door Robian »

Mijn huspup heeft een tattoo uitgebreid met een afbeelding van onze oudste hond.
Hij wilde echter niet een standaard portret maar net iets anders.

Dit is een foto van toen het net was gezet.
Afbeelding
Groetjes, Sylvia
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”