Sterker nog: ik ben ooit ook eens bedreigd omdat ik mensen een pupje weigerde. En die bedreigingen waren niet gering mag ik wel zeggen. Maar je denkt toch zeker niet dat ze dan nog ooit een pup krijgen he? Beter nog, om deze reden weigeren meerdere fokkers ze een pup. Gerechtigheid!Kyra- schreef:Een teef die 6 van haar 9 pups weggehaald ziet worden en die komen niet meer terug.
Een teef die nog niet zolang in het bezit is van deze persoon na al een aantal eigenaars te hebben gehad.
Een teef die, blijkt maar weer, totaal geen of bijna geen vertrouwen heeft in de eigenaar.
Een teef die al zoveel heeft meegemaakt.
Een teef die gezien dit alles mensen toe moet laten bij HAAR pups.
En het dan nog gek vinden dat ze HAAR pups beschermt?? ach ja prop vol en sta de natuur maar in de weg om de eigenaar zonodig met de pups moet zeulen ze op de eerste dag door de -10 met de teef in de auto doet om naar een DA te gaan.
Denkt men nu echt dat een hond geen gevoel heeft?
Denkt men nu echt dat dit niets doet bij een teef?
Vind men het nu echt zo vreemd dat er mensen zijn die WEL gevoel hebben voor dieren en die WEL geven om hun dieren en ga zo maar door, VIND MEN HET NU ECHT ZO VREEMD DAT MENSEN ZO MEGA KWAAD WORDEN EN ZICH MACHTELOOS VOELEN dat ze er alles aan doen om de overgebleven 3 pups willen behoeden voor de zelfde weg als hun broertjes en zusjes??
Heel vreemd dat de teef alles aan wil vliegen wat aan haar pups komt.
Is het dan echt zo mega moeilijk om je te verplaatsen in een hond?
![]()
![]()
![]()
Laat mij dan maar lekker bot zijn maar ik weet wel dat ik goed ben voor mijn dieren en niet een nest wil fokken omdat de pupsels zo leuk zijn.![]()
En als mensen een pup willen met 3,5 week... zijn ze nou helemaal van de pot gepleurt? Laat je nakijken als je die nog meegeeft ook.
Verder begrijp ik echt niet dat er gezegd wordt dat de teef hemelen is. Schandalig. Je staat voor je honden en dit valt er bij mij ook onder. Je hond zogenaamd dood laten zijn getuigd van geen respect.
De moederhond gaat hier te allen tijde voor de pups. Natuurlijk is het fijn als beide partijen uit iets als een dracht, werpen en een nest zogen er goed uit komen. Maar helaas gaat het soms anders. Zeker als het om een levensreddende operatie gaat als de teef nog drachtig is, zou bij mij de teef voor gaan.
Zo ook met een keizersnee. Mijn teef had een keizersnee nodig, maar je denkt dan toch niet dat ik zoetjes bij de net gehaalde pups ga zitten? Nee, als beetje fokker ben je bij je teef! En daarna krijgt ze geen nest meer.
Dan nog het feit dat wettelijk de pups pas met 7 weken de deur uit mogen. Als je gaat fokken is dat één van de dingen die je moet weten. Zoals je ook moet weten met wat voor ouderdieren je fokt. Hoe oud je teef is en hoeveel nesten ze al heeft gehad.
Potverdikkie, zit ik me hier een beetje kwaad te maken
Ik hoop dat de overige pups een goed tehuis vinden en dat er op dit adres niet meer gefokt wordt.