blondie schreef:jemig... nu ben ik nieuwsgierig.. heb je de gouden tip gemaild.......malinois schreef:succes...frank1985 schreef:ik heb weer wat te doen van het weekendmalinois schreef: en jij mail als het goed is![]()

Moderator: moderatorteam
blondie schreef:jemig... nu ben ik nieuwsgierig.. heb je de gouden tip gemaild.......malinois schreef:succes...frank1985 schreef:ik heb weer wat te doen van het weekendmalinois schreef: en jij mail als het goed is![]()
behoorlijke hersen brekend stukmalinois schreef:blondie schreef:jemig... nu ben ik nieuwsgierig.. heb je de gouden tip gemaild.......malinois schreef:succes...frank1985 schreef: ik heb weer wat te doen van het weekend![]()
verhaaltje van Bart Bellon... uitleg over gebruik TT
yep, is heel interessant zijn seminairs en bij sommige mag je je hond ook meenemen als je problemen hebt dan zal hij je erbij proberen te helpen...frank1985 schreef:behoorlijke hersen brekend stukmalinois schreef:blondie schreef:jemig... nu ben ik nieuwsgierig.. heb je de gouden tip gemaild.......malinois schreef: succes...![]()
verhaaltje van Bart Bellon... uitleg over gebruik TT
maar bedankt, ik heb wat filmpjes van hem gezien op you tube. wat doet hij precies? hij is geeft ook semminars zag ik....
Ik? ik ga niets doen met die tt :N:ranetje schreef:Wat ga je nu doen met die TT?maart schreef:Bij Bart Bellon geweest en met TT thuisgekomen.(en hond bijna daar gelaten, hij was er nl gek van)
resultaten zijn er nog niet, er wordt nu nl nog niet op gewerkt
heb je instructies gekregen?
Ik ben niet met een tt thuisgekomen hé, nogmaals het gaat hier NIET over één van mijn hondenfrank1985 schreef:ben je niet blij met het resultaat da tje met een TT bent thuis gekomen ?maart schreef:Bij Bart Bellon geweest en met TT thuisgekomen.(en hond bijna daar gelaten, hij was er nl gek van)
resultaten zijn er nog niet, er wordt nu nl nog niet op gewerkt
ben benieuwd...maart schreef:Ik ben niet met een tt thuisgekomen hé, nogmaals het gaat hier NIET over één van mijn hondenfrank1985 schreef:ben je niet blij met het resultaat da tje met een TT bent thuis gekomen ?maart schreef:Bij Bart Bellon geweest en met TT thuisgekomen.(en hond bijna daar gelaten, hij was er nl gek van)
resultaten zijn er nog niet, er wordt nu nl nog niet op gewerkt![]()
en als het zijn vruchten afwerpt, dan is het goed hé
en heeft je club genoot nou een gewone tt of zon kleine voor om de staart gekocht ?maart schreef:Vnl. rond de tafel gezeten en uitleg gegeven. En hél vel verschillende teletacs laten zien, werkingen uitgelegd, zijn eigen opvoedingsmethodes uitgelegd,...
EN ow ja, toen wou hij op het laatst nog even de honden zien ookHij was helemaal weg van de uitstraling van Biek, hij heeft zelf nl. lang met een broer van Zorro getraind.
En over Hasj wist hij ook niets dan lof te zeggen (al geloofde die in eerste instantie niet dat die nog geen 7 maand was :N: )
zo een gewone had ie al, maar hij heeft er een nieuwe gekocht, de nieuwste van de nieuwste. Spijtig dat ik de mijne nog maar heb, anders kocht ik mij er ook zo ene.frank1985 schreef:en heeft je club genoot nou een gewone tt of zon kleine voor om de staart gekocht ?maart schreef:Vnl. rond de tafel gezeten en uitleg gegeven. En hél vel verschillende teletacs laten zien, werkingen uitgelegd, zijn eigen opvoedingsmethodes uitgelegd,...
EN ow ja, toen wou hij op het laatst nog even de honden zien ookHij was helemaal weg van de uitstraling van Biek, hij heeft zelf nl. lang met een broer van Zorro getraind.
En over Hasj wist hij ook niets dan lof te zeggen (al geloofde die in eerste instantie niet dat die nog geen 7 maand was :N: )
Hij heeft geen Innotek meer toch Bart? Welke heeft ie nu dan? Innotek vond ik eigenlijk niet zo... heb altijd een Dogtra die bevalt me nog het best. Innotek was altijd wat meer voor appel geschikt daar gebruikte Bart hem ook meestal voor...maart schreef:zo een gewone had ie al, maar hij heeft er een nieuwe gekocht, de nieuwste van de nieuwste. Spijtig dat ik de mijne nog maar heb, anders kocht ik mij er ook zo ene.frank1985 schreef:en heeft je club genoot nou een gewone tt of zon kleine voor om de staart gekocht ?maart schreef:Vnl. rond de tafel gezeten en uitleg gegeven. En hél vel verschillende teletacs laten zien, werkingen uitgelegd, zijn eigen opvoedingsmethodes uitgelegd,...
En een staart tt heeft ie dus ook
Nou, eerst en vooral moet hij hem een tijdje dragen zonder dat hij gebruikt word, zoals bj elke TT uiteraard.angelique1702 schreef:Hoi Maart,
Kan je wat meer vertellen over hoe je clubgenoot hem nu gaat gebruiken, ben altijd in om meer bij te leren !. Ik heb het zelf bij het sneller voor laten komen nog niet gebruikt, maar je weet nooit wat de toekomst brengt
.
Groetjes,
Angelique
Nou als je goed hebt gelezen had je gezien dat ik er al wat over heb gezegd. Martijn ook.Jaap* schreef:Is er nu werkelijk niemand die zich afvraagt waarom je in godsnaam een tt moet (wilt) gaan inzetten om je hond een beetje vlot bij je kunnen roepen?![]()
Het is toch geen raketwetenschap ofzo?
Jaaa, dát snap ik welmaart schreef:voor de puntenJaap* schreef:Is er nu werkelijk niemand die zich afvraagt waarom je in godsnaam een tt moet (wilt) gaan inzetten om je hond een beetje vlot bij je kunnen roepen?![]()
Ja ik zag het, maar de bek viel mij een beetje open van de oorverdovende kritiekloosheid van de restestelle schreef:Nou als je goed hebt gelezen had je gezien dat ik er al wat over heb gezegd. Martijn ook.
ik weet hoe Bart hem gebruikt op deze manier dus nee dat vraag ik me niet af.Jaap* schreef:Is er nu werkelijk niemand die zich afvraagt waarom je in godsnaam een tt moet (wilt) gaan inzetten om je hond een beetje vlot bij je kunnen roepen?![]()
Heb er al genoeg over gezegd.Jaap* schreef:Ja ik zag het, maar de bek viel mij een beetje open van de oorverdovende kritiekloosheid van de restestelle schreef:Nou als je goed hebt gelezen had je gezien dat ik er al wat over heb gezegd. Martijn ook.
Martijn, dat zal allemaal best maar je kunt niet alle honden vergelijken. Ik had er hier ook 1 die omdat hij het blok niet wil afgeven langzamer terugkwam.Martijn schreef:Wie het weet mag het zeggen.Jaap* schreef:Is er nu werkelijk niemand die zich afvraagt waarom je in godsnaam een tt moet (wilt) gaan inzetten om je hond een beetje vlot bij je kunnen roepen?![]()
Het is toch geen raketwetenschap ofzo?![]()
Eva en Dapper hebben nog nooit een TT gezien maar die komen terug voor alle punten hoor. Maar ja, die zijn ook niet bang voor me en hebben alle reden om te komen.
naar gevoel op de staart wat ophoudt/weg gaat als hij doorloopt.ranetje schreef:Heb er al genoeg over gezegd.Jaap* schreef:Ja ik zag het, maar de bek viel mij een beetje open van de oorverdovende kritiekloosheid van de restestelle schreef:Nou als je goed hebt gelezen had je gezien dat ik er al wat over heb gezegd. Martijn ook.![]()
Ben nu vooral benieuwd naar de instructies.
Als iemand met een TT werkt vind ik het heel leerzaam om te weten waarvoor hij wordt gebruikt en hoe.
Ik zie nog steeds niet hoe je hem zou kunnen gebruiken om een hond sneller te laten komen.
Ik weet niet hoe "bart" hem gebruikt, en dat interesseert mij ook geen flikker.malinois schreef:ik weet hoe Bart hem gebruikt op deze manier dus nee dat vraag ik me niet af.
nou als het om de honden draait dan hoef je geen wedstrijden te lopen Estelle, je trekt het nu compleet uit zn verband.estelle schreef:
Ik vind het walgelijk en een duidelijk voorbeeldje dat het vooral om de puntjes draait en niet om de honden. Wat volgens de africhters hier noooooooooit zo is, dat de hondjes altijd voorop staan. Ja hoor.
tja makkelijk oordelen van een afstandje altijd...ik zei dat ook altijd, net als de TT als laatste redmiddel gebruiken, nadat ik een paar seminairs gezien heb zie ik dat het dus ook anders kan... en dus vind ik ook dat bijv. jij niet kan oordelen over hoe iemand iets gebruikt zonder het in het echie gezien te hebben. Een TT heeft standjes van een naar gevoel tot een schrikdraadeffect.Jaap* schreef:Ik weet niet hoe "bart" hem gebruikt, en dat interesseert mij ook geen flikker.malinois schreef:ik weet hoe Bart hem gebruikt op deze manier dus nee dat vraag ik me niet af.
Als "bart" zegt dat je een tt nodig hebt om een hond te roepen, dan weet ik wel genoeg over bart.