42 Chihuahua, langhaar
Nice

Moderator: moderatorteam
16 Bostons!ladybird schreef:http://www.winnershow.nl/Rassenindeling%202009.html" onclick="window.open(this.href);return false;LongFields schreef:Waar heb jij dat gevonden?Lysette schreef:65 borders :N:
Griffon belge (4) Griffon bruxellois (7) Petit Brabançon (8)
Ik ben niet ontevreden hierover![]()
en de podencos ookMonaToetje schreef:
16 Bostons!
Ze worden in dezelfde ring gekeurd als de griffons.
dat viel mij ook al opJanneke&Mirtillo schreef:Maar 5 basenji'sDas even wat anders dan de 25 van vorig jaar..
Podenji schreef:en de podencos ookMonaToetje schreef:
16 Bostons!
jupzMonaToetje schreef:
![]()
![]()
Ben jij er ook?
Linda
Leuk! Dan zullen we mekaar daar zien!Podenji schreef:jupzMonaToetje schreef:
![]()
![]()
Ben jij er ook?
Linda
Podenji schreef:en de podencos ookMonaToetje schreef:
16 Bostons!
Ze hebben er behoorlijk veel stands dus dat lukt vast!Jinx schreef:Ik geniet! Chins, Dogo's, Grifjes, Mopsen en zelfs Bostons lees ik nu dus net!
Wij komen zaterdag kijken samen met mijn broertje. Sowieso al een date staan met ladybird![]()
Zou ik me erg te buiten kunnen gaan aan tuigjes voor Tsuki? En we zoeken een muilkorf voor Quasar, enig idee of we die ook zouden kunnen kopen daar? Ik heb er zin in, mijn eerste show
Zo'n beetje alles op hondengebied kun je er krijgen, dus dat moet zeker lukken!Jinx schreef:Zou ik me erg te buiten kunnen gaan aan tuigjes voor Tsuki? En we zoeken een muilkorf voor Quasar, enig idee of we die ook zouden kunnen kopen daar?
Jinx schreef:Ik geniet! Chins, Dogo's, Grifjes, Mopsen en zelfs Bostons lees ik nu dus net!
Wij komen zaterdag kijken samen met mijn broertje. Sowieso al een date staan met ladybird![]()
Zou ik me erg te buiten kunnen gaan aan tuigjes voor Tsuki? En we zoeken een muilkorf voor Quasar, enig idee of we die ook zouden kunnen kopen daar? Ik heb er zin in, mijn eerste show
Weet ik nog niet maar ik denk het wel. Hoewel ik wel afgemaakt zal worden door de chin bezitters die haar bruine rimpeltje zien en haar dunne vachtje :N:ladybird schreef:Neem je Tsuki ook mee?
Ach voor jou is ze toch de liefste. Heb je trouwens 2012 al gezien? Daar zit ook een Chin inJinx schreef:Weet ik nog niet maar ik denk het wel. Hoewel ik wel afgemaakt zal worden door de chin bezitters die haar bruine rimpeltje zien en haar dunne vachtje :N:ladybird schreef:Neem je Tsuki ook mee?
Nee nog niet, ik zit al meteen te joelen naar Lars dat we hem moeten bekijkenladybird schreef:
Ach voor jou is ze toch de liefste. Heb je trouwens 2012 al gezien? Daar zit ook een Chin in(de hond was het leukste aan de hele film)
Ja, ik ben er ook zaterdagJinx schreef:Bri, kom jij nou ook op zaterdag??
Ik heb er echt zin in! Blij dat mijn salaris deze week wordt gestort
Er zijn maar 4 Mechelaars op de Winner, dus zorg ervoor dat je op tijd bij de ring bent anders mis je ze ook nog.stefanie schreef:Ik ga zondag, gewoon om lekker te neuzen en shoppen. Natuurlijk even bij de MH kijken.
Worden credit cards ook geaccepteerd?
En daarna 24LongFields schreef:Er zijn maar 4 Mechelaars op de Winner, dus zorg ervoor dat je op tijd bij de ring bent anders mis je ze ook nog.stefanie schreef:Ik ga zondag, gewoon om lekker te neuzen en shoppen. Natuurlijk even bij de MH kijken.
Voordeel dan is, dat je wél 11 Laekense kunt zien in diezelfde ring, net erna.
Nou, de Laekense wil ik ook graag zien dus dat is dan 2 vliegen in 1 klap.LongFields schreef:Er zijn maar 4 Mechelaars op de Winner, dus zorg ervoor dat je op tijd bij de ring bent anders mis je ze ook nog.stefanie schreef:Ik ga zondag, gewoon om lekker te neuzen en shoppen. Natuurlijk even bij de MH kijken.
Voordeel dan is, dat je wél 11 Laekense kunt zien in diezelfde ring, net erna.
Is Huette daar een van?Bas Rouge schreef:En daarna 24LongFields schreef:Er zijn maar 4 Mechelaars op de Winner, dus zorg ervoor dat je op tijd bij de ring bent anders mis je ze ook nog.stefanie schreef:Ik ga zondag, gewoon om lekker te neuzen en shoppen. Natuurlijk even bij de MH kijken.
Voordeel dan is, dat je wél 11 Laekense kunt zien in diezelfde ring, net erna.beaucerons. Het moet toch niet gekker worden zeg.
En we zijn nú al nerveus...... :N:Bas Rouge schreef:En daarna 24LongFields schreef:Er zijn maar 4 Mechelaars op de Winner, dus zorg ervoor dat je op tijd bij de ring bent anders mis je ze ook nog.stefanie schreef:Ik ga zondag, gewoon om lekker te neuzen en shoppen. Natuurlijk even bij de MH kijken.
Voordeel dan is, dat je wél 11 Laekense kunt zien in diezelfde ring, net erna.beaucerons. Het moet toch niet gekker worden zeg.
Ja. Huette en ik zijn er ook. En wat meer is.....Yanthe en Madelief ook.Lysette schreef:
Is Huette daar een van?
Dan komen we jullie even aanmoedigenBas Rouge schreef:Ja. Huette en ik zijn er ook. En wat meer is.....Yanthe en Madelief ook.Lysette schreef:
Is Huette daar een van?
Kom je kijken?