Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inge schreef:Voor iedereen die dénkt dat ie een drukke hond heeft bied ik Marouck voor een tijdje aan om vast te houden. Wedden dat je je eigen hond ineens weer meer waardeert?
Overigens mag ieder ander zich ook aanbieden hoor, Marouck is dol op aandacht
paece of cake zo mak als een lammetje
Volgens mij was dat Biène die bij jou zo mak als een lammetje was
Nanna schreef:Ik heb 5 honden in de aanbieding voor vasthouders.
Wil nl. mijn poten vrijhebben om iedereen zo onvoordelig mogelijk op de foto te zetten
En aangezien manlief dan is fietsen in de Pyreneeën zal ik mij genoodzaakt te zien alle krengen mee te nemen.
Ik neem alleen Lyndie en Kyra mee. Liesje blijft thuis om op Cody te passen.
En ik wil mijn poten óók vrij hebben. Niet om te fotograferen maar om iedereen in te gaten te houden zodat ik voer voor roddelpartijen in de vet.hoek heb. Eventueel opgeluisterd door jouw foto's, Nanna.
Lyndie en Kyra kunnen ook nog wel bij mij, hoef ik ook niet op de foto
Daar hou ik je dus aan.
Hou je er wel rekening mee dat als je iets wilt eten, je het voedsel ver boven je hoofd moet houden. Mijn meiden zijn notoire dievegges .
lieke schreef:Daar hou ik je dus aan.
Hou je er wel rekening mee dat als je iets wilt eten, je het voedsel ver boven je hoofd moet houden. Mijn meiden zijn notoire dievegges .
Lieke, ik heb een B-E-A-G-L-E.
Ik zou zo ongeveer mijn geld kunnne verdienen met voedsel ver boven mijn hoofd houden
Ik zou zo ongeveer mijn geld kunnne verdienen met voedsel ver boven mijn hoofd houden
Laten we een wedstrijdje houden wie het beste kan jatten.
Ik wed dat mijn 'dames' het winnen
Ik zal maar niks zeggen over een zekere foto, gemaakt van mij, op de Doedag vorig jaar
Tsuki blijft trouwens thuis mensen (ja ik weet, teleurstelling alom). De kans is groot dat het echt te warm is voor het wurm en ze doet het dan beter thuis bij mijn broertje. Stellar gaat in plaats daarvan mee dus ik heb ineens stuk minder een makkie
Jinx schreef:Ik zal maar niks zeggen over een zekere foto, gemaakt van mij, op de Doedag vorig jaar
Tsuki blijft trouwens thuis mensen (ja ik weet, teleurstelling alom). De kans is groot dat het echt te warm is voor het wurm en ze doet het dan beter thuis bij mijn broertje. Stellar gaat in plaats daarvan mee dus ik heb ineens stuk minder een makkie
Kijk, Merit, Stellar is echt leuk hoor, daar niet van, maar wat doe je me aan
Jinx schreef:Ik zal maar niks zeggen over een zekere foto, gemaakt van mij, op de Doedag vorig jaar
Kijk, Merit, Stellar is echt leuk hoor, daar niet van, maar wat doe je me aan
Ik zou Tsuk nog veel ergere dingen aan doen door haar koste wat kost mee te nemen midden augustus
Maar ik maak het goed met mijn sprankelende aanwezigheid uiteraard.
Laten we een wedstrijdje houden wie het beste kan jatten.
Ik wed dat mijn 'dames' het winnen
die strijd heeft lijf al gewonnen. die stond vorig jaar al op de tafel waar het vlees op lag, en dat terwijl ze aanglijnd was :N: (overigens was ik daar niet bij )
Jinx schreef:Ik zou Tsuk nog veel ergere dingen aan doen door haar koste wat kost mee te nemen midden augustus
Maar ik maak het goed met mijn sprankelende aanwezigheid uiteraard.
Ik snap het ook wel hoor, Tsuk gaat voor alles En je maakt het weer helemaal goed
Hutsje schreef:die strijd heeft lijf al gewonnen. die stond vorig jaar al op de tafel waar het vlees op lag, en dat terwijl ze aanglijnd was :N: (overigens was ik daar niet bij )
Hutsje schreef:
die strijd heeft lijf al gewonnen. die stond vorig jaar al op de tafel waar het vlees op lag, en dat terwijl ze aanglijnd was :N: (overigens was ik daar niet bij )
Nee jij duwt gewoon een argeloze voorbijganger Lijfjes lijn in de hand nooit gedacht dat een hond met zulke korte pootjes op tafel zou kunnen springen
Hutsje schreef:
Nee jij duwt gewoon een argeloze voorbijganger Lijfjes lijn in de hand nooit gedacht dat een hond met zulke korte pootjes op tafel zou kunnen springen
Ik denk dat ik ook een keertje kom om te kijken en eventueel foto's te maken Misschien neem ik Joris wel mee. Voor Biry zal het waarschijnlijk te warm zijn. Die doe ik geen plezier met een dagje in de hitte 'niks' (naar haar idee) doen.