Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Benefietwedstrijden Agility
Moderator: moderatorteam
- Marlon
- Actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herder, Chihuahua
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Benefietwedstrijden Agility
Ook veel debutanten small hondjes. Leuuuk. Ben benieuwd hoe ZoomZoom en Alanis het doen zaterdag. Voor Alanis is het de eerste keer en daar train ik ook nog niet heel lang mee, dus ben erg benieuwd wat ze doet. En ZoomZoom, tja, afwachten wat het weer is 

- danifa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- Aantal honden: 2
ik kom zaterdag kijken met Vera.(hollandse herderpup)
hoop dat ik een paar hondjes herken.
gr. Daniëlle
hoop dat ik een paar hondjes herken.
gr. Daniëlle
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ben heel benieuwd hoe het gegaan is met de hondenforummers op de benefiet vandaag, hebben jullie het nog droog weten te houden?
- Amy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chinese Crested (+Kruising), Middenslag Poedel, Mechelse Herder
- Aantal honden: 7
Wij zijn vandaag even langs geweest, heel gezellig 

-
- Zeer actief
Het was een heerlijke dag!
Een buitje maar teon prima in de tent kunnen schuilen.
Voor Rowan en mij heeft de dag geresulteerd in 3x de 3e plaats!!
Hij was zo knap! Ben helemaal trots op mijn ventje

Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Sita schreef:Het was een heerlijke dag!

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
- S@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nygel, Jago, Raika & Dana
Working Kelpie, Lancashire Heeler & BC. - Locatie: Schermer
gefeliciteerd, super gedaan!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- janine
- Zeer actief
Rowan liep inderdaad mooi !! Super gedaan, Yvette..
Jeppe had er duidelijk zin in...Soms wel lastig hoor een hond die wat wisselend is in gedrag en snelheid.De ene keer moet ik haar opjutten...
Gisteren dus niet...
Bij de jumping ging ze als een speer weg bij de start...Ik was zo verbaasd dat ik niet duidelijk genoeg was bij aangeven van de band.....Dus ze vloog onder de band door richting de andere hindernissen..Ik heb mijn fout niet hersteld en ben gewoon verder met haar gaan sjezen..En dat ging prima...Levert natuurlijk wel disk op..
Het vast parcours ging lekker..Alleen mijn timing blijft beroerd waardoor ze te ruimte bochten neemt..Gelukkig compenseert ze dat wel met snelheid op rechte stukken..Mijn zwart-witte vleermuis..
Het spel ging lekker...Alleen ik schrok zo van de fluit dat ik uit mijn concentratie raakte..En raakvlak van laaste toestel miste (Wip)..Erg jammer..Anders was ik erg hoog geëindigd..Maar ook zonder de wip hadden we nog heel wat puntjes..
Jeppe had er duidelijk zin in...Soms wel lastig hoor een hond die wat wisselend is in gedrag en snelheid.De ene keer moet ik haar opjutten...
Gisteren dus niet...
Bij de jumping ging ze als een speer weg bij de start...Ik was zo verbaasd dat ik niet duidelijk genoeg was bij aangeven van de band.....Dus ze vloog onder de band door richting de andere hindernissen..Ik heb mijn fout niet hersteld en ben gewoon verder met haar gaan sjezen..En dat ging prima...Levert natuurlijk wel disk op..
Het vast parcours ging lekker..Alleen mijn timing blijft beroerd waardoor ze te ruimte bochten neemt..Gelukkig compenseert ze dat wel met snelheid op rechte stukken..Mijn zwart-witte vleermuis..

Het spel ging lekker...Alleen ik schrok zo van de fluit dat ik uit mijn concentratie raakte..En raakvlak van laaste toestel miste (Wip)..Erg jammer..Anders was ik erg hoog geëindigd..Maar ook zonder de wip hadden we nog heel wat puntjes..

- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Klinkt alsof jullie allemaal een super-dag gehad hebben; harstikke goed!!
En Yvette; super van Rowan, zeg, 3e plaats
!! En hoe deed zn zusje het, zat zij ook bij de eerste 3?

En Yvette; super van Rowan, zeg, 3e plaats

- Marlon
- Actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herder, Chihuahua
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Nou, voor mij was het niet de beste dag, maar heb het wél erg leuk gehad.
ZoomZoom had in de jumping moeite met de band. Ik vroeg me van te voren af of hij niet de hoog was voor de klasse, maar zag andere kleintjes er gewoon door gaan. Uiteindelijk zag ik hem kijken tijdens het lopen en ging hij er tot twee keer toe langs. De derde keer had hij zo iets van 'het moet maar' en moest hij helemaal kracht verzamelen om er door te springen
Verder had hij er in ieder geval lol in merkte ik en hadden we een 11e plek. Het Vast Parkoers daarna hadden we een disk. Hij rende de eerste keer de schutting langs en toen ik hem terug haalde om er over te gaan ging hij wel, maar had hij niet genoeg vaart en werd het halverwege moeilijk. De keurmeester wilde hem een kontje geven, maar door zijn 'verleden' heeft hij en wat moeite met mannen en met onverwachte bewegingen, dus hij schrok zich een ongeluk en wilde er helemaal niet meer over. Ik ben maar gewoon doorgegaan. Ik merkte dat hij er verder opnieuw plezier in had, want hij was een beetje aan het zeilen en dat doet hij alleen als hij een beetje dol is
Als laatste de Gambling. Sja. Wat moet ik daar nu over zeggen. De eerste drie hindernissen deed hij precies wat ik vroeg. Daarna ging hij vakkundig om alle toestellen heen tot hij de schutting in het oog kreeg. Daar rende hij op, om bovenop mij uitdagend aan te kijken (volgens mij betekende die blik 'zie je wel dat ik het wél kan?
). We hadden dus maar 80 punten en waren 7e. Maar het belangrijkste, hij had er duidelijk plezier in vandaag en na de laatste wedstrijd waarbij hij totaal geen plezier had, heb ik gekregen van deze wedstrijd wat ik wilde, een blij ZoomZoompje!
Alanis heeft het best redelijk gedaan. Ze was mee voor de eerste keer (train haar pas sinds mei). De band deed ze niet, die doet ze op de club pas sinds de laatste keer en dit was weer een andere. Dus dat werd een disk. Ze rende trouwens ook de ring uit om een aaitje te halen bij een volslagen vreemde
. Het Vast Parkoers vast foutloos, wel buiten de tijd. Hier was ze vooral verbaasd dat de keurmeester mee rende bij de raakvlakken, ze stond bovenaan de schutting en op de kattenloop naar hem te kijken. Bij de gambling wilde ik de wip en de palen even doen en dat was het enige doel en die heeft ze allebei gedaan, dus ik was trots op mijn dame. Ze heeft er weer een hele ervaring bij in ieder geval. 
De rondjes vond ik erg leuk, mooie debutanten parkoersen! De dag zelf was ook gezellig. Jammer van dat ene regenbuitje, maar dat was ook maar zo kort! Niets om je door tegen te laten houden!
ZoomZoom had in de jumping moeite met de band. Ik vroeg me van te voren af of hij niet de hoog was voor de klasse, maar zag andere kleintjes er gewoon door gaan. Uiteindelijk zag ik hem kijken tijdens het lopen en ging hij er tot twee keer toe langs. De derde keer had hij zo iets van 'het moet maar' en moest hij helemaal kracht verzamelen om er door te springen

Alanis heeft het best redelijk gedaan. Ze was mee voor de eerste keer (train haar pas sinds mei). De band deed ze niet, die doet ze op de club pas sinds de laatste keer en dit was weer een andere. Dus dat werd een disk. Ze rende trouwens ook de ring uit om een aaitje te halen bij een volslagen vreemde

De rondjes vond ik erg leuk, mooie debutanten parkoersen! De dag zelf was ook gezellig. Jammer van dat ene regenbuitje, maar dat was ook maar zo kort! Niets om je door tegen te laten houden!

-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook ik heb een zalige dag gehad, lekker getraind op de raakvlakken (dus netjes blijven wachten tot het release commando) en het was ook gewoon weer eens een verademing om wat makkelijkere parcoursen te lopen dan dat we de laatste tijd krijgen... Het resulteerde in een 1e plaats voor Kahlen op zowel de Jumping als de Gambling en de 4e tijd met 1 latje op het VP. Eager was helemaal super knap met 3 foutloze rondjes wat haar bracht tot een 2e plaats op het VP (achter Nice of you to Come Bye Peace of Cake = Gimmick) en een 3e plaats op zowel de jumping als de gambling! De auto was afgeladen vol met alle prijzen!
Danielle Boshouwers
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"
Border Collie en Hrvatski Ovcar kennel "Nice of you to Come Bye"