tja en hoe zou dat nou komen?gaga,rusty schreef: maar goed dat snappen sommige van jullie toch niet omdat jullie haar niet "willen" geloven
je oogst wat je zaait, dat blijkt wel weer
Moderator: moderatorteam
tja en hoe zou dat nou komen?gaga,rusty schreef: maar goed dat snappen sommige van jullie toch niet omdat jullie haar niet "willen" geloven
uit respect voor haar, voor als het wel waar is, zet ik mijn gedachten ook hier neer en niet in haar topic (& ze kan hier ook lezen, heeft zelfs al op je gereageerd dat er een bijt incident geweest is)gaga,rusty schreef:crutz; ik zeg toch niet dat ik er echt zo over denk of wel soms???
Tara; dat weet ik ook wel dat dat topic van booster is maar ik ken die hond ook vanaf zijn geboorte dus ga er niet veel over zeggen want dat is het niet eens waard en jullie al helemaal niet!
Rebble; denk maar wat je wilt maar wij weten het wel beter dus.....
renee-uk; als je sommige topics van booster had gelezen dan weet je echt wel dat ze wat problemen met hem had maar ach het boeit niet dus reageer dan ook niet!!
en ff voor dat de rest weer commentaar gaat geven leest dit goed!!!
laat de topic van booster er is buiten, want haar topic gaat helemaal ergens anders over dan deze en ga die niet vergelijken met deze want dat slaat helemaal nergens op!!! en als je wat over booster haar topic te zeveren hebt zeg het dan ook tegen haar is wel makkelijk om zo over haar te praten terwijl ze het nu moeilijk heeft maar goed dat snappen sommige van jullie toch niet omdat jullie haar niet "willen" geloven
En daar zit een kern van waarheid in. Als je Ts nou echt een kinderachtige idioot vindt dan laat je dit topic lekker links liggengaga,rusty schreef:ja de scholen zijn weer uit maar jullie vervelen je eigen ook anders zouden jullie niet op het "kinderachtig" gedrag in gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is te danken aan het feit dat de meeste mensen op het HF, in tegenstelling tot sommige trollen, zich wél weten te gedragen. Ze denken allemaal dat het waarschijnlijk 'gewoon' weer een troltopic is, maar houden hun mond er over. Je oogst wat je zaait, iemand zei het al.booster schreef:Nogmaals bedankt voor het met rust laten van het topic over Zalim
Dit dus.Miranda schreef:Dat is te danken aan het feit dat de meeste mensen op het HF, in tegenstelling tot sommige trollen, zich wél weten te gedragen. Ze denken allemaal dat het waarschijnlijk 'gewoon' weer een troltopic is, maar houden hun mond er over. Je oogst wat je zaait, iemand zei het al.booster schreef:Nogmaals bedankt voor het met rust laten van het topic over Zalim
Verder vind ik jullie om te kotsen, geloof ik niks van wat je zegt, en wat mij betreft worden jullie geband. Dat je het even weet.
gaga,rusty schreef:Miranda; als het je zo stoort dat wij hier zitten ga dan lekker ergens anders heen want ik ga niet weg voor jullie en miranda ik ben blij te horen dat je van mij moet kotsen hahah hoe vaak per dag moet je kotsen???en wat je wilt geloven moet je zelf weten en ik zou gaan lachen als ik geband
zou worden maar ik kom altijd terug onkruid vergaat niet he!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Direct hit!tekkel schreef:als je hond niet te vertrouwen is moet je hem niet onbeheerd in een openbare ruimte neerleggen.
gaga,rusty schreef:Browny; sorry maar als je wilt dan wij op je bbq komen zal je ons toch eerst moeten betalen niks is gratis het consult volgt nog!!!
gonnie; sorry hoor maar heb jij je hersenen zitten??!! volgens mij in je reet!! ik heb idd zelfkennis ja maar dat kan ik helaas niet van iedereen hier zeggen hahahha
vind je dat stoer of zo kan je aan iedereen zeggen van goh ik ben geband op hf ,grote meidgaga,rusty schreef: en ik zou gaan lachen als ik gebandzou worden maar ik kom altijd terug onkruid vergaat niet he!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is de vraag; Komt die aap eruit of niet!Kruimel53 schreef:
gaga,rusty schreef:ja dat klopt was maar 1 xbooster schreef:Niet mee nemen hij heeft die kleine van mij ook al een keer in het gezicht gebeten toen die hem alleen maar aaide.
Zo'n tuigje heb ik voor Shendor, maar mensen kunnen (lees: willen) niet lezen. Ik zeg er ook al niks meer van, als ie wel een keer hap zegt is het jammer.runninggirl schreef:Tuigje met tekst er op "niet aaien" kan misshcien helpen?
Misschien gewoon in de herkansing en alsnog een ban??gaga,rusty schreef:twinkeltje; ik ben niet van hf gebandt dus jammer he!!!!
en de rest wat je zegt ben je zelf en idd wat je oogst zaai je zelf en dan heb ik het niet over mezelf maar over een paar andere. die dit zelf allemaal begonnen waren en het is een soort spelletje geworden wat ik kei leuk vindt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jullie zeggen allemaal wel van trol dit trol dat maar wij lachen het hardst want jullie bijten allemaal in de beet die voor jullie wordt uitgehangen dus wie is dan nu een .......?? hahhaha
wij?gaga,rusty schreef: maar wij lachen het hardst want jullie bijten allemaal in de beet die voor jullie wordt uitgehangen dus wie is dan nu een .......?? hahhaha
Oww God zeg dit is écht kleuterschool nivo.gaga,rusty schreef:twinkeltje; ik ben niet van hf gebandt dus jammer he!!!!
en de rest wat je zegt ben je zelf en idd wat je oogst zaai je zelf en dan heb ik het niet over mezelf maar over een paar andere. die dit zelf allemaal begonnen waren en het is een soort spelletje geworden wat ik kei leuk vindt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jullie zeggen allemaal wel van trol dit trol dat maar wij lachen het hardst want jullie bijten allemaal in de beet die voor jullie wordt uitgehangen dus wie is dan nu een .......?? hahhaha
renee-uk schreef:wij?gaga,rusty schreef: maar wij lachen het hardst want jullie bijten allemaal in de beet die voor jullie wordt uitgehangen dus wie is dan nu een .......?? hahhaha
met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig denk ik
want jullie bijten allemaal in de beet die voor jullie wordt uitgehangen
Dus je bent toch minderjarig aan de spelfouten, de smileys en het taalgebruik te zien. Weten je ouders dit wel? En ga zo maar door. Die ban komt dan vanzelfgaga,rusty schreef:twinkeltje; ik ben niet van hf gebandt> geband (voltooid deelwoord) dus jammer he!!!!
en de rest wat je zegt ben je zelf en idd wat je oogst zaai je zelf en dan heb ik het niet over mezelf maar over een paar anderen. die dit zelf allemaal begonnen waren en het is een soort spelletje geworden wat ik kei leuk vindt ( zonder "t", want het is "ik vind") en jullie zeggen allemaal wel van trol dit trol dat maar wij lachen het hardst want jullie bijten allemaal in de beet> bait die voor jullie wordt uitgehangen dus wie is dan nu een .......?? hahhaha
Spreekwoord ken ik verder niet.malinois schreef:kan iemand me dit 'spreekwoord' uitleggen misschien?
want jullie bijten allemaal in de beet die voor jullie wordt uitgehangen