Hilly is erbijJeannettebo schreef:Hilly45 schreef:Als er nog plek is, voor 29 juni, dan mag ik ruilen, dus wie weet.....![]()
![]()
![]()
Hilly, Hilly, Hilly is erbij
Had ik al gezegd dat Hilly erbij is...zo leuk
Moderator: moderatorteam
Hilly is erbijJeannettebo schreef:Hilly45 schreef:Als er nog plek is, voor 29 juni, dan mag ik ruilen, dus wie weet.....![]()
![]()
![]()

Haha, gek...................gerda__b schreef:Hilly is erbijJeannettebo schreef:Hilly45 schreef:Als er nog plek is, voor 29 juni, dan mag ik ruilen, dus wie weet.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hilly, Hilly, Hilly is erbij![]()
![]()
![]()

we kunnen de zaterdag wat afspreken natuurlijk, dat is de wisseldag. Misschien willen de dames van de eerste week na het verlaten van hun vertrekken nog wat samen doen, hapje eten of zodith schreef:Hilly ik zie je dan wel niet maar leuk dat je toch gaat

Nee, als jij komt, ga ik weer...................... maar misschien een andere keer, of weer op zo'n kano-weekend Westerwolde met zwembad?dith schreef:Hilly ik zie je dan wel niet maar leuk dat je toch gaat

Ja, ik ben ook heel blij. Heeft Asta nog een fan achter haar broek aan........Asta schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaf Hily

Ja, absoluut, gaan we lekker weer kanoeen en zwemmen.moumoutje schreef:jammer Hilly dat ik jou dan niet zie op de walk learn en fun week, maar denk dat je voor jou wel de goede keus hebt gemaakt nuwe zien elkaar wel weer op t westerwoldeweekend in sept

Oke, dank je Suzanne, maar deze moeten ze dan toch hebben als eindbestemming?LongFields schreef:Als het goed is, is er maar 1 Zell am See. Ik ken wel meerdere plaatsen die Zell heten, bijvoorbeeld ook Zell am Ziller.

Ik weet dat een paar jaar geleden iemand ook met de trein gekomen is, en zij moest worden afgehaald in (ik meen) Schwarzach. Ik zou het eventueel aan haar kunnen vragen of ze dat nog weet?Hilly45 schreef:Oke, dank je Suzanne, maar deze moeten ze dan toch hebben als eindbestemming?LongFields schreef:Als het goed is, is er maar 1 Zell am See. Ik ken wel meerdere plaatsen die Zell heten, bijvoorbeeld ook Zell am Ziller.

Ik vind het ook helemaal gezelligHilly45 schreef:Haha, gek...................gerda__b schreef:Hilly is erbijJeannettebo schreef:Hilly45 schreef:Als er nog plek is, voor 29 juni, dan mag ik ruilen, dus wie weet.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hilly, Hilly, Hilly is erbij![]()
![]()
![]()
Maar ik ben wel heel blij, echt heel blij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

klopt dat is geregeldHilly45 schreef:Wat een heerlijk vooruitzicht. Mijn betaling is al geheel binnen bij Bianca......... (i.v.m. ruilen van vakantie)

Dat was een hele goeie ruil HillyHilly45 schreef:Wat een heerlijk vooruitzicht. Mijn betaling is al geheel binnen bij Bianca......... (i.v.m. ruilen van vakantie)

Zeker!!!!gerda__b schreef:Dat was een hele goeie ruil HillyHilly45 schreef:Wat een heerlijk vooruitzicht. Mijn betaling is al geheel binnen bij Bianca......... (i.v.m. ruilen van vakantie)