Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chi pleegpupjes nu 3 nestjes in 2 gebonden....vervolg
Moderator: moderatorteam
-
monicake
- Actief
- Mijn ras(sen): Australische Labradoodle
- Aantal honden: 0
Re: Chi pleegpupjes nu 3 nestjes in 2 gebonden....vervolg
Inderdaad een goed verschil , de stijgende lijn is zeker aanwezig. nu ook zelf weer wat rust gaan nemen.m volgens mij begint het grote gevaar zeker te minderen. Ik heb er goed hoop op en Cindy nogmaals ook van mij je bent een topper

ook al is er slecht weer, ik heb 3 zonnetjes in huis
-
angel79
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Top dat het zo goed gaat!!
-
Santó Chihuahua
Zojuist het dierencrematorium in Beek gebeld, Morgen middag word het kleine ventje gecremeerd individueel. Voor een fractie van het geld.... dus das mee genomen. Helga komt morgen voor de eerste keer sinds zondag hierheen om haar pups te bewonderen en gaat dus samen met het urntje van de mama mee naar het crematorium waar het kleintje gelijk bij zijn mama word bijgevoegd.
Een middagdutje, ff genieten van rust.. zit er niet in.. Ik heb een chronisch ziek dochtertje van 5 jaar oud die al 42 ziekenhuisopnames op haar naam heeft staan sinds ze geboren is en daar moet ik vanmiddag weer voor MRI scan voor naar maastricht AZM. Dat gaat daar samen met een nieuwe allergietest en longfunctie en gesprek met anesthesist wel weer een volledige middag ion beslag nemen... ik kruip er gewoon vanavond lekker op tijd in en sta vannacht eens niet op..want volgens mij kunnen de hummels het prima zonder mij aankomende nacht stellen
Een middagdutje, ff genieten van rust.. zit er niet in.. Ik heb een chronisch ziek dochtertje van 5 jaar oud die al 42 ziekenhuisopnames op haar naam heeft staan sinds ze geboren is en daar moet ik vanmiddag weer voor MRI scan voor naar maastricht AZM. Dat gaat daar samen met een nieuwe allergietest en longfunctie en gesprek met anesthesist wel weer een volledige middag ion beslag nemen... ik kruip er gewoon vanavond lekker op tijd in en sta vannacht eens niet op..want volgens mij kunnen de hummels het prima zonder mij aankomende nacht stellen
- hellow41
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
jeetje.. wat een leven heb je op dit moment zeg, en dan ook nog de zorg voor je dochter.
je zal na deze weken wel helemaal op zijn...
echt bewondering voor je inzet! en wat super dat het zo goed gaat met de pups!
je zal na deze weken wel helemaal op zijn...
echt bewondering voor je inzet! en wat super dat het zo goed gaat met de pups!
-
Santó Chihuahua
ik heb gelukkig goede regelingen getroffen met 3 schatten van vriendinnen. Mandy komt me vanmiddag de pups verzorgen en de rest van de hondjes en de pups nog flessen wanneer nodig, Angelique neemt mijn jongste dochter onder haar hoede vanmiddag en Valentina haalt de kinderen van Mandy en Angelique en die van haar zelf op van school en brengt ze naar hier terug naar hun ouders.
Zonder hen was dit vandaag niet kunnen lukken! Rianne is dus onder de pannen, de pups worden goed en nauwlettend verzorgt, de rest van de roedel word verzorgt en de kinderen van de dames worden ook opgevangen terwijl ik dus met een gerust hart naar het AZM kan gaan.
Zonder hen was dit vandaag niet kunnen lukken! Rianne is dus onder de pannen, de pups worden goed en nauwlettend verzorgt, de rest van de roedel word verzorgt en de kinderen van de dames worden ook opgevangen terwijl ik dus met een gerust hart naar het AZM kan gaan.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik heb écht bewondering voor jou. Ook nog de zorg voor je dochtertje erbij.
Echt respect!
Gelukkig gaan de kleine hummels de goede kant op!
Echt respect!
Gelukkig gaan de kleine hummels de goede kant op!
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Wat heerlijk dat je op zulke fijne vriendinnen kunt terugvallen! Maar ja, wie goed doet, goed ontmoet.Santó Chihuahua schreef:ik heb gelukkig goede regelingen getroffen met 3 schatten van vriendinnen. Mandy komt me vanmiddag de pups verzorgen en de rest van de hondjes en de pups nog flessen wanneer nodig, Angelique neemt mijn jongste dochter onder haar hoede vanmiddag en Valentina haalt de kinderen van Mandy en Angelique en die van haar zelf op van school en brengt ze naar hier terug naar hun ouders.
- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Dat dus! Echt fijn hoor. Ook mooi om te lezen, dat het toch voorzichtig aan 'goed' gaat met de pups. Zo fijn!LongFields schreef:Wat heerlijk dat je op zulke fijne vriendinnen kunt terugvallen! Maar ja, wie goed doet, goed ontmoet.Santó Chihuahua schreef:ik heb gelukkig goede regelingen getroffen met 3 schatten van vriendinnen. Mandy komt me vanmiddag de pups verzorgen en de rest van de hondjes en de pups nog flessen wanneer nodig, Angelique neemt mijn jongste dochter onder haar hoede vanmiddag en Valentina haalt de kinderen van Mandy en Angelique en die van haar zelf op van school en brengt ze naar hier terug naar hun ouders.

- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
90 gram, zoveel wogen mijn netgeboren cavia's ook, wat een ukjes
Fijn dat alles goed lijkt te gaan, en een groot compliment voor jouw inzet!
Fijn dat alles goed lijkt te gaan, en een groot compliment voor jouw inzet!
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ach jee, en dan ook nog de zorgen om je dochtertje
Is zij dat mooie meisje in je onderschrift?
De foto's zijn geweldig, vooral dat kleine moedertje met dat piepkleine pupje
Is zij dat mooie meisje in je onderschrift?
De foto's zijn geweldig, vooral dat kleine moedertje met dat piepkleine pupje
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Jeetje wat een verhaal is dit geworden!! Ik had het eerste topic gelezen maar het wass aan mijn aandacht ontsnapt. Ik ben echt heel blij dat je deze pups de kans op leven hebt gegeven!
Wat sneu dat het kleine mannetje het niet gered heeft. Dat is heel verdrietig. Maar de andere vier doen het echt uitstekend zo te lezen! Wow!
Diep respect voor jouw inzet en strijdlustige houding cindy!!!
Wat sneu dat het kleine mannetje het niet gered heeft. Dat is heel verdrietig. Maar de andere vier doen het echt uitstekend zo te lezen! Wow!
Diep respect voor jouw inzet en strijdlustige houding cindy!!!
RIP Cena
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ach dat pupje op zijn sterrendekentje
Ook ik neem mijn petje voor je af.
Zorgen om je dochtertje en dan ook nog dit doen. Echt super

Ook ik neem mijn petje voor je af.
Zorgen om je dochtertje en dan ook nog dit doen. Echt super
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Nac
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Maltezer en Rhodesian Ridgeback
- Aantal honden: 2
Moet me even iets van het hart ...
Had laatst een discussie, kennisjes waren van mening dat men tegenwoordig vrijwel niets meer voor elkaar (belangenloos) over heeft, ik ben/was het daar absoluut niet mee eens, mijn motto is 'wat je zaait, dat oogst je'.
Als ik dan dit hele verhaal (van begin tot eind) lees, hoe die pups zijn opgevangen en er zo ontzettend goed voor ze wordt gezorgd én daarbij dat deze fokster (sorry, ben even je naam vergeten) het in haar privésituatie ook niet echt makkelijk heeft, maar zo goed wordt geholpen door vriendinnen, tjeetje daar krijg ik dus kippenvel van ...
Ik wil je allereerst heel veel sterkte toewensen met je dochtertje en daarbij natuurlijk ook met je pups, jij verdient echt een lintje
!!!
Had laatst een discussie, kennisjes waren van mening dat men tegenwoordig vrijwel niets meer voor elkaar (belangenloos) over heeft, ik ben/was het daar absoluut niet mee eens, mijn motto is 'wat je zaait, dat oogst je'.
Als ik dan dit hele verhaal (van begin tot eind) lees, hoe die pups zijn opgevangen en er zo ontzettend goed voor ze wordt gezorgd én daarbij dat deze fokster (sorry, ben even je naam vergeten) het in haar privésituatie ook niet echt makkelijk heeft, maar zo goed wordt geholpen door vriendinnen, tjeetje daar krijg ik dus kippenvel van ...
Ik wil je allereerst heel veel sterkte toewensen met je dochtertje en daarbij natuurlijk ook met je pups, jij verdient echt een lintje
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
krijg een heel warm gevoel van dit topic! Top!

-
Santó Chihuahua
Toppie nieuws vandaag!!!!
Helga is vandaag heel de dag gezellig hier geweest en de klik die er is onderling lijkt alsof we elkaar al jaren kennen,
Maaaaaarrr bovenal: Alle pups zijn boven de 100 gram uit!
Ze willen zelfs vandaag al geen flesje meer!!!! Dus heel de dag flesvrij, drinken nu allemaal voldoende bij Femke en Shana en zijn ook nog allemaal gemiddels 5 gram aangekomen door de dag heen!!!!
Tevens hebben Helga en ik vandaag het overleden pupje naar het crematorium in Beek gebracht waar het kleintje na de crematie bijgezet is in het urntje van zijn moedertje. Moeder en zoontje zijn nu voor altijd samen dus voor Helga kan dit nu gelukkig een stukje rust gaan bieden. Tevens is het wel zo dat ik bang ben dat 3 van de 4 pups die het overleefd hebben een navelbreukje hebben... Ook weer te wijten aan de slecht kunde van Eskens in Moerstraten. De naveltjes waren verkeerd afgebonden en ik vreesde er zondag al voor toen ik de pups zag voor de eerste keer.. maar nadat de naveltjes afgevallen waren bleek al snel dat het niet uitziet zoals het behoort te zijn. Het is geen drama op de buikjes en de naveltjes zijn wel gesloten met een korstje in het midden maar de verdikking erom heen baart mij zorgen. Mijn eigen pups hebben die verdikking niet gehad en hebben hm ook nu niet...
ik houd jullie op de hoogte
xxx
Helga is vandaag heel de dag gezellig hier geweest en de klik die er is onderling lijkt alsof we elkaar al jaren kennen,
Ze willen zelfs vandaag al geen flesje meer!!!! Dus heel de dag flesvrij, drinken nu allemaal voldoende bij Femke en Shana en zijn ook nog allemaal gemiddels 5 gram aangekomen door de dag heen!!!!
Tevens hebben Helga en ik vandaag het overleden pupje naar het crematorium in Beek gebracht waar het kleintje na de crematie bijgezet is in het urntje van zijn moedertje. Moeder en zoontje zijn nu voor altijd samen dus voor Helga kan dit nu gelukkig een stukje rust gaan bieden. Tevens is het wel zo dat ik bang ben dat 3 van de 4 pups die het overleefd hebben een navelbreukje hebben... Ook weer te wijten aan de slecht kunde van Eskens in Moerstraten. De naveltjes waren verkeerd afgebonden en ik vreesde er zondag al voor toen ik de pups zag voor de eerste keer.. maar nadat de naveltjes afgevallen waren bleek al snel dat het niet uitziet zoals het behoort te zijn. Het is geen drama op de buikjes en de naveltjes zijn wel gesloten met een korstje in het midden maar de verdikking erom heen baart mij zorgen. Mijn eigen pups hebben die verdikking niet gehad en hebben hm ook nu niet...
xxx
- Annemieke&4 dogs
- Actief
- Mijn ras(sen): 2 Chihuahua's
2 Yorkshire terriers - Aantal honden: 4
Geweldig nieuws 
Enjoy life's journey with dogs !

- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Fijn dat het zo goed gaat met de kleintjes.
Hier hadden ook twee puppen een navelbreukje maar is nu met 6 maanden niks meer van te zien.
Hoop dat je nu zelf ook weer hele nachten kan slapen, Cindy.
Hoop dat je nu zelf ook weer hele nachten kan slapen, Cindy.
- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Blijft bijzonder om te lezen...
Prachtig dat de pups het zo goed doen. Hopelijk trekt het naveltje nog bij, zou dat kunnen?
Prachtig dat de pups het zo goed doen. Hopelijk trekt het naveltje nog bij, zou dat kunnen?
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ik heb wel gehoord dat zo'n navelbreukje vanzelf kan overgaan. Rustig afwachten maar 
Fijn dat het verder zo goed gaat, en ook met de mensenmoeders
Fijn dat het verder zo goed gaat, en ook met de mensenmoeders
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
Angelique.
OhwSantó Chihuahua schreef:Toppie nieuws vandaag!!!!
xxx
Top dat het nu zo goed gaat
-
Santó Chihuahua
weegmoment achter de rug:
we hebben in de bak maar liefst: 170-109-120-112 grammen aan chihuahua beebjes
ikke is blij!! ze zijn fles af!!
en mijn eigen pups hoef ik geeneens te wegen daar zie k zo al aan dat die niks te kort komen hihihi
zal snel eens wat individuele foto s van alle 8 plaatsen
xxx
we hebben in de bak maar liefst: 170-109-120-112 grammen aan chihuahua beebjes
ikke is blij!! ze zijn fles af!!
en mijn eigen pups hoef ik geeneens te wegen daar zie k zo al aan dat die niks te kort komen hihihi
zal snel eens wat individuele foto s van alle 8 plaatsen
xxx
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Wat een geweldig nieuws!
Ik kijk uit naar de individuele foto's van alle 8 pups.
Ik kijk uit naar de individuele foto's van alle 8 pups.
-
Sanner
- Zeer actief
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
-
Santó Chihuahua
ik ben aant uploaden, komen er zo aan
-
Santó Chihuahua
FOTOOOOOOOOOOO'SSSSS
Pups Shana:
Reutje

Teefje

Pups Femke
Teefje choco-tan

Teefje Wit

Pleegpupjes
Dikke reutje 170 gram

Reutje 109 gram

Teefje 120 gram

Reutje 112 gram

Mijn hemel
wat zijn die 8 lastig op de foto te zetten hahaha maar voor nu een aantal foto's van mijn 8tal hihi
ik zal spoedig mooiere proberen te maken en die te posten
xxxx
Pups Shana:
Reutje
Teefje
Pups Femke
Teefje choco-tan
Teefje Wit
Pleegpupjes
Dikke reutje 170 gram
Reutje 109 gram
Teefje 120 gram
Reutje 112 gram
Mijn hemel
ik zal spoedig mooiere proberen te maken en die te posten
xxxx
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Het is dat je zo ver weg woont maar anders had ik ze graag voor je op de foto willen zetten over een paar weken.
De pups zien er goed uit, complimenten!
-
Santó Chihuahua
LongFields schreef:Het is dat je zo ver weg woont maar anders had ik ze graag voor je op de foto willen zetten over een paar weken.
ahhh wat lief
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
fijn dat het zo goed gaat en ze zien er mooi uit