Dat is een aardig begin.Cinny schreef:Lunatic de schuttingen zijn verhoogd
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Honden in de Tropen
Moderator: moderatorteam
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Re: Honden in de Tropen
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
Cinny
Nou ja zeg.... jeetje man is toch logisch dat ik met mijn aantal honden andere hondenliefhebbers opzoek middels een forum maar ook in het dagelijks leven zoals de AbrahamsStichting die zich met de straat honden bezig houdt, het dierenasiel en noem maar op.... een forum kan lekker vanuit huis en dat is waarom ik hier beland ben... pffff wat doen een paar ongezout zeg....en nu gaan beweren dat je er niets van gelooft... IK TROL.. waarom zou ik ?
Nou ja zeg....
hee sorry hoor ik kwam op dit forum en werd heel leuk verwelkomd ik helemaal blij en in mijn nopjes... en nu krijg ik dit.... over trollen gesproken idd...
Nou ja zeg....
hee sorry hoor ik kwam op dit forum en werd heel leuk verwelkomd ik helemaal blij en in mijn nopjes... en nu krijg ik dit.... over trollen gesproken idd...
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Ik kan maar niet wennen aan het woord hind ipv hond. Ik denk steeds dat je het over een hert hebt 

- Mirella
- Zeer actief
tja mijn reactie is iig een actie op jouw reacties:)Cinny schreef:''ach als ze niet meteen na een paar vragen van anderen was gaan schelden had ik vast beter geprobeerd me in te leven ... En nee, na het testen van mijn teven heb ik er ongeteste reuen opgezet leek me zo handig ..wat denk je zelf ??''
Ach als ik niet 5x teveel was belaagd met vooroordelen
en normaal was benaderd
had ik gewoon vriendelijk
te woord gestaan,
actie reactie.....
Wat dacht je daarvan
-
Cinny
Lunatic schreef:Dat is een aardig begin.Cinny schreef:Lunatic de schuttingen zijn verhoogd
Oh das geen eens alles hoor... want dan was dat idd maar een begin, er is een hele lijst afgewerkt.
En nu komt er nog een overdekt gedeelte ivm de regentijd dan is het erf compleet voor ze en elk seizoen bestendig. Het einde nadert eigenlijk eerder dan dat ik aan het begin zit.... ????
-
Cinny
Mirella maar jouw reactie is wel op mijn reactie, die ontstaan is door wat minder leuke acties van mede forummers naar mij toe.....snapje ?
-
Cinny
Ja ik heb een afwijking met die letters o en i naast elkaar , heel irri sorry....ook woorden eindigend op EN tikken mijn vingers weer NE in pfffff wanneer leer ik het af...
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja en dan vreet een loslopende reu door je poortdeur of zeilt over je schutting of eronder door en ben je ook de lul of je teef.Lunatic schreef:Daar hebben ze airco voor uitgevondenbouvierpoedel schreef:Dan zit je hond dus constant binnen terwijl jij constant buiten op je terras zit/woond.?Sas schreef:hier was je me eigenlijk al kwijt. Ik weet best dat in andere landen er heel anders met honden wordt omgegaan maar ik ben het anders gewend dus stel dat ik in Suriname zou wonen dan had ik toch echte een 'gewone' hollandse huishond.Cinny schreef:Nou Nathalie in Ned wat ik al zei is het een gezinslid... huisdier, in Su een buitendier en mag absoluut niet binnen komen, ivm evt ongedierte dat ze mee kunnen slepen in je huis... ach die van mij zijn wel eens door mijn huis gelopen....![]()
En nog iets: je vind dat een ieder maar moet kijken in je voorstel topic om je zo te kunnen begrijpen , sommige mensen hier zijn al jaren zeer actief lid, ga jij na een reactie van hen ook even kijken op blz 1716543 van de geplaatste reacties op zoek naar het voorsteltopic; want ja; je moet wel de achtergond van de mensen kennen![]()
je komt er wel uit he
Het zijn de tropen hoor..![]()
En ja waarom niet? Mijn loopse teef zit nu buiten, samen met mijn andere teef, terwijl ik samen met de reuen binnen zit, gezellig? nee, handig met een intacte reu erbij? ja zeker wel, dat heet je verandwoording nemen
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Hoezo deed jij toch ook toen je katten pleite waren en de buren de schuld gaf.?Mirella schreef:ja natuurlijk heb ik mijn teven laten testen.hoezo?Apple schreef:Oke en wat kan zij er aan doen de buren hun hond niet castreren...?Mirella schreef:nou BP dus als de buren hun reu hadden gecastreerd,had dit niet gebeurd:
Waffie mijn 1e hond in Su heeft er 8 geworpen
deze wilden ik allemaal persé houden.
Ik heb de sterrilisatie tijd aangevraagd maar tervergeefs
er kwamen 9 pups bij wat idd niet had gemoeten...
Okay ik besloot van elk nest er dan 1 te houden en de rest
onder te brengen bij lieve mensen.
Al met al van de 9 zijn 3 aan Parvo overleden
2 gaan naar een ander gezin en de 14 honden [met mijn zwervertje erbij]
die overblijven ben ik helemaal mee in mijn sas en wil dat zo houden en voorlopig
moet er zeer zeker geen nest bij....
lijkt me dat ze toch ook zelf verantwoordelijkheid hierover heeft.en niet zo'n beetje ook.
Leef je een beetje in...
Vind ik het verstandig hoe er verder met de pups om is gegaan? Nee absoluut niet, is niet oké, maar een beetje begrip voor een andere
leefomgeving mag er wel zijn toch. Ze heeft nu toch goede plannen? Alles de prikpil etc.
Heb je zelf wel gefokt met geteste honden dan eigenlijk?
ik wil me best inleven,maar om alle schuld nu bij de buren neer te leggen? of bij de dierenarts?
waar is haar eigen verantwoording in deze dan?
Klinkt hard en niet leuk hé , had je je verantwoordelijkheid genomen was dat ook niet gebeurt.?
Kom zeg bij iedereen gaat wel eens wat fout.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Marianke
- Vaste gebruiker
fes/lou schreef:Ach weet je? Ergens geloof ik het hele verhaal niet...
Er komt iemand nieuw binnen, met een verhaal waarvan de haren je ten berge rijzen, die wordt hysterisch binnengehaald door iemand die ook nog redelijk kort op het HF is en zich vervolgens niet meer laat zien.
De betreffende nieuwe aanmelder kraamt een hoop hondenellende uit, krijgt tegengas en krijst hysterisch dat ze weg wil, maar blijft wel reageren en dingen goedpraten....
Zou heel best iemand kunnen zijn die gekomen is om te trollen...
Toch fijn dat er mensen zijn die voor je denken
dit is juist de reden, dat ik meer lees dan reageer
maar ik blijf altijd netjes,dat kun je van verschillende hier niet zeggen,
die moeten persè mensen op stang jagen en heftig reageren:lief:
en dat ik niet meer reageer op dit topic,DIT DUS

- Skittles
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Monstertjes.
- Aantal honden: 2
Tuurlijk gaat er bij iedereen wel eens wat mis, maar drie nesten op rij? Daar geloof ik niet zo in, sorry.
Trouwens, tegen parvo kun je toch gewoon vaccineren? Dan loop je in ieder geval een stuk minder risico.
Trouwens, tegen parvo kun je toch gewoon vaccineren? Dan loop je in ieder geval een stuk minder risico.
-
Cinny
Mirella ik lees in de gesloten topic dat jij denkt dat ik bewust te jing ben gaan fokken, NEE HEE de sterilisatie was op de lange baan geschoven, ik werd aan een lijntje gehouden [zal me ook niet meer overkomen] en daardoor zijn er 3 drachtig geraakt.... ik heb NIET bewust gefokt maar wel bewust wekene kang verzocht om de hindne te helpen... dus NEE niet bewust gefokt...
En ik snap het even niet mensen ik heb 9 grote honden kerngezond, ik heb 6 pups die genezen verklaard zijn ene een zwerver met wie het ook goed gaat nu... dus niet leuk dat jullie doen alsof het bij ons 1 en al ellende is wat nl absoluut niet zo is, dat ik een ellendige periode achter de rug heb met de tekenplaag en het Parvo virus is waar, ja dat valt ook echt niet mee hoor.
En ik snap het even niet mensen ik heb 9 grote honden kerngezond, ik heb 6 pups die genezen verklaard zijn ene een zwerver met wie het ook goed gaat nu... dus niet leuk dat jullie doen alsof het bij ons 1 en al ellende is wat nl absoluut niet zo is, dat ik een ellendige periode achter de rug heb met de tekenplaag en het Parvo virus is waar, ja dat valt ook echt niet mee hoor.
- Skittles
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Monstertjes.
- Aantal honden: 2
Dat een sterilisatie op de baan is geschoven hoeft toch niet te betekenen dat dan je armen maar in de lucht gooit en verder geen maatregelen neemt? Je had ook gewoon kunmen zorgen dat er geen reuen bij je loopse teefjes konden, natuurlijk.
Nou ja, hopelijk is dat dan nu opgelost. Maar ik vind wel dat je alle verantwoordelijkheid afschuift op anderen en een boel smoesjes verzint zodat je er zgn. niets aan kan doen. Dat is natuurlijk onzin.
Nou ja, hopelijk is dat dan nu opgelost. Maar ik vind wel dat je alle verantwoordelijkheid afschuift op anderen en een boel smoesjes verzint zodat je er zgn. niets aan kan doen. Dat is natuurlijk onzin.
- labje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): labrador retriever
- Aantal honden: 1
Maar hoe zit dat dan met die dierenartsen daar...Cinny schreef:Mirella ik lees in de gesloten topic dat jij denkt dat ik bewust te jing ben gaan fokken, NEE HEE de sterilisatie was op de lange baan geschoven, ik werd aan een lijntje gehouden [zal me ook niet meer overkomen] en daardoor zijn er 3 drachtig geraakt.... ik heb NIET bewust gefokt maar wel bewust wekene kang verzocht om de hindne te helpen... dus NEE niet bewust gefokt...
Zijn ze anti steriliseren?
Heb jij het zelf laten sudderen?
Ik kan me hier zó niets bij voorstellen eigenlijk..

- dagmar88
- Zeer actief
Wanneer je je honden vanaf juni niet laat castreren/steriliseren en ze in december drachtig zijn, is niets doen ook een bewuste keuze.Cinny schreef:Mirella ik lees in de gesloten topic dat jij denkt dat ik bewust te jing ben gaan fokken, NEE HEE de sterilisatie was op de lange baan geschoven, ik werd aan een lijntje gehouden [zal me ook niet meer overkomen] en daardoor zijn er 3 drachtig geraakt.... ik heb NIET bewust gefokt maar wel bewust wekene kang verzocht om de hindne te helpen... dus NEE niet bewust gefokt....
-
Cinny
Skittles schreef:Tuurlijk gaat er bij iedereen wel eens wat mis, maar drie nesten op rij? Daar geloof ik niet zo in, sorry.
Als ik drie teefjes heb die drachtig zijn geworden rond de zelfde tijd
er is een nest op de volgende data geworpen 12,19 en 28 dec 2012
Parvo virus stak toen zijn kop op, mijn pups waren nog TE jong om alle inentingen al achter de rug te hebben... de 9 grote hadden dit wel al achter de rug en idd gelukkig niets mee gebeurd zeg.
Ruba mijn zwerfhondje had ik zo wie zo apart omdat je je weet niet wat ze onder de leden kon hebben, zij is nu wel gezond en mag in aanraking komen met de andere, maar toen nam ik dat risico nog niet, heb haar sinds 6 dec 2012
Nogmaals er zijn nu 16 honden en 14 zullen blijven, 2 op het voorerf en 12 op het doggie erf... weetje ik ga me hier ook niet druk om maken want ik zie hoe het met mijn roedel gaat en ach dat maakt al jullie gezeik weer goed. Ja sorry mag ik het woordje gezeik niet gebruiken ofzo want zo ervaar ik het wel GEZEIK. Iedereen die persoonlijk heeft gezien hoe mijn hindne leven kunnen niet anders stellen dan dat ik het heel goed doe met ze. ze waren idd te jing 2 van de 3 moest ik ze dan laten aborteren, ik vond dat werkelijk te veel en te ingrijpend voor ze... en zie er zijn er maar 6 over.. niu di ehad ik voor geen goud willen laten aborteren.. het was al te laat en ik heb ze laten komen en zou op 15 hinden blijven maar het blijven er 14 uiteindelijk.. eind goed al goed.... en ja het waren harde lessen maar ik heb ervan geleerd en GOED ook wow.
Laatst gewijzigd door Cinny op 17 apr 2013 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mirella
- Zeer actief
ik begrijp dag je op zoek bent naar iets om mij op te pakken? Dat je zelf constateerd dat ik t niet leuk vind ? Misschien zouden je woorden me raken als het echt vergelijkbaar was ja,maar deze vergelijking raakt in deze echt kant nog wal.bouvierpoedel schreef:Hoezo deed jij toch ook toen je katten pleite waren en de buren de schuld gaf.?Mirella schreef:ja natuurlijk heb ik mijn teven laten testen.hoezo?Apple schreef:Oke en wat kan zij er aan doen de buren hun hond niet castreren...?Mirella schreef:nou BP dus als de buren hun reu hadden gecastreerd,had dit niet gebeurd:
Waffie mijn 1e hond in Su heeft er 8 geworpen
deze wilden ik allemaal persé houden.
Ik heb de sterrilisatie tijd aangevraagd maar tervergeefs
er kwamen 9 pups bij wat idd niet had gemoeten...
Okay ik besloot van elk nest er dan 1 te houden en de rest
onder te brengen bij lieve mensen.
Al met al van de 9 zijn 3 aan Parvo overleden
2 gaan naar een ander gezin en de 14 honden [met mijn zwervertje erbij]
die overblijven ben ik helemaal mee in mijn sas en wil dat zo houden en voorlopig
moet er zeer zeker geen nest bij....
lijkt me dat ze toch ook zelf verantwoordelijkheid hierover heeft.en niet zo'n beetje ook.
Leef je een beetje in...
Vind ik het verstandig hoe er verder met de pups om is gegaan? Nee absoluut niet, is niet oké, maar een beetje begrip voor een andere
leefomgeving mag er wel zijn toch. Ze heeft nu toch goede plannen? Alles de prikpil etc.
Heb je zelf wel gefokt met geteste honden dan eigenlijk?
ik wil me best inleven,maar om alle schuld nu bij de buren neer te leggen? of bij de dierenarts?
waar is haar eigen verantwoording in deze dan?
Klinkt hard en niet leuk hé , had je je verantwoordelijkheid genomen was dat ook niet gebeurt.?
Kom zeg bij iedereen gaat wel eens wat fout.
-
lets have fun
Je mag hier zeiken wat je wiltCinny schreef:
Nogmaals er zijn nu 16 honden en 14 zullen blijven 2 op het voorerf en 12 op het doggie erf... weetje ik ga me hier ook niet druk om maken want ik zie hoe het met mijn roedel gaat en ach dat maakt al jullie gezeik weer goed. Jas sorry mag ik het woordje gezeik niet gebruiken ofzo want zo ervaar ik het wel GEZEIK.
Ik begrijp best dat dingen soms anders lopen dan je had gewild en dat niet alles maar te plannen of te voorkomen is ook als je heel erg je best doet. Maar jij moet ook kunnen snappen dat je met dit soort verhalen niet juichend binnen wordt gehaald op een nederlands hondenforum
Trouwens, ik vind dat je het helemaal niet zo slecht doet hoor
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Misschien vind ik vorstelijk ietwat overdreven.Cinny schreef:''Vind het een beetje overdreven gehak op iemand,
dat haar honden het niet vorstelijk hebben begrijpt ze nu hopelijk inmiddels wel.''
Huh nee dit snap ik niet..... Mijn honden hebben echt een heel lekker leventje hier...
als ik daaraan zou twijfelen had ik maatregelen genomen zodat ze wel leker leven...
Ze worden goed verzorgd, zijn gezond, zijn vrolijk, luisteren goed... zij onwijs lief
kunnen 1x24 uur vrij bewegen.... wat is er niet vorstelijk aan .....????
Maar goed als je mijn eerdere reacties leest kan je zien dat ik verder niet zeg dat jouw honden het ergens slecht hebben. Alleen dat 'vorstelijk' gaat mij, en ook een heleboel forummers geloof ik
-
Cinny
Labje ik gaf in Juni 2012 aan dat mijn reutjes gecastreerd moesten worden de schutting was allang verhoogd nadat ik het 1e nest had op 13 feb 2012... juli aug zat ik in Ned en gaf dat ook aan bij de arts.... ik heb weken ang gezeurd en hij zei , wacht ff 2 weken want we hebben vergadering en de prijzen worden aangepast en weet ik veel.... na 2 weken was hij bezet en daarna ging ik naar Ned. Sep heb ik het weer gevraagd en pas eind oktober toen het al te laat was waren mijn reutjes eindelijk eens aan de beurt... ik ben aan het lijntje gehouden , en ja ik had dat niet moeten toelaten MIJN fout idd... maar zo is het gegaan... En voor mij was alles ook nog nieuw hier ... nu weet ik welke wegen ik allemaal kan bewandelen maar toen dus niet... Kijk op dit moment vind ik het niet meer erg... maar het was arelax hoe het allemaal is gegaan... de arts heeft me echt laten zitten... en zonder de hulp van de arts kan ik de honden niet aan...qua verzorging.
Ik heb ook een andere arts nu die er geen gras over heen laat groeien en mij wel serieus neemt.
Ik verzorg mijn honden juist zo goed dat dat ook een reden voor hem was mij links te laten liggen onder het mom van ''ach bij haar gaat alles wel goed'' yeah right.... niet als hij mij in de steek laat.... en mensne van die Parvo kan ik NIETS aan doen, geen verwijten ajb, want dat overkomt je gewoon... mijn pups waren nog te jong te vatbaar en nog niet alle inentingen gehad OMDAT ze nog te jong waren, ze krijgen niet 3x op 1 dage de inentingen toch !!!!! En niet leuk dat jullie denken dat mijn honden het slecht hebben FOEI, als ik dat lees doet het me wel een beetje pijn zeg... maar okay de honden laten mij dat in een fractie van een seconde weer vergeten
Ik heb ook een andere arts nu die er geen gras over heen laat groeien en mij wel serieus neemt.
Ik verzorg mijn honden juist zo goed dat dat ook een reden voor hem was mij links te laten liggen onder het mom van ''ach bij haar gaat alles wel goed'' yeah right.... niet als hij mij in de steek laat.... en mensne van die Parvo kan ik NIETS aan doen, geen verwijten ajb, want dat overkomt je gewoon... mijn pups waren nog te jong te vatbaar en nog niet alle inentingen gehad OMDAT ze nog te jong waren, ze krijgen niet 3x op 1 dage de inentingen toch !!!!! En niet leuk dat jullie denken dat mijn honden het slecht hebben FOEI, als ik dat lees doet het me wel een beetje pijn zeg... maar okay de honden laten mij dat in een fractie van een seconde weer vergeten
-
Cinny
Okay we vallen met het hele forum over het zinnetje ''mijn honden leven vorstelijk''
Okay correctie ''mijn honden hebben een heerlijk leventje''
Ik neem aan dat jullie honden toch ook vorstelijk leven hebben,
lijkt me wel prioriteit toch.... ik bedoel lieve baasjes
lekker optijd eten liefde verzorging ik noem dat vorstelijk...
nu beter ?
nu beter ?
-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Dan hebben jij en ik een andere opvatting over vorstelijk.Cinny schreef:Okay we vallen met het hele forum over het zinnetje ''mijn honden leven vorstelijk''
nu beter ?
Mijn hond krijgt ook op tijd eten, doet leuk flyball, gaat iedere dag lekker paar keer los mee uit, maar vorstelijk?
Neuh.
Beetje jammer dat je zo defensief op iedereen reageert dan als gevolg, maakt het een beetje lastig de sfeer enigszins te veranderen, Cinny
-
Cinny
Nou ik huh ga uitloggen ik vond het niet gezellig, ik heb niets opgestoken behalve negativiteit
Ik ben blij dat jullie voor dieren wel lief zijn en ach dat jullie dan tegen ene Cinny mens onsympathiek doen
is jullie Honden liefhebbers vergeven... want mensen die van dieren houden moeten diep van binnen toch wel goed zijn lijkt mij.... vind ik wel tenminste... jammer dat ik als mede hondenliefhebber er niet veel van merk bij een aantal, ik ben klaar met verdedigen en herhalen en pfffff
iedereen een fijne dag ik kom nog wel eens terug als ik weer denk zin te hebben
maar mijn enthousiasme is best wel weg.... ik denk niet dat ik nog zin ga hebben
in hondenliefhebbers die alles van mij maar afkraken, jullie kraken mijn kindjes eigenlijk af
verslijten ze indirect voor zielige honden HOE triest....
toedeloe...
Ik ben blij dat jullie voor dieren wel lief zijn en ach dat jullie dan tegen ene Cinny mens onsympathiek doen
is jullie Honden liefhebbers vergeven... want mensen die van dieren houden moeten diep van binnen toch wel goed zijn lijkt mij.... vind ik wel tenminste... jammer dat ik als mede hondenliefhebber er niet veel van merk bij een aantal, ik ben klaar met verdedigen en herhalen en pfffff
iedereen een fijne dag ik kom nog wel eens terug als ik weer denk zin te hebben
maar mijn enthousiasme is best wel weg.... ik denk niet dat ik nog zin ga hebben
in hondenliefhebbers die alles van mij maar afkraken, jullie kraken mijn kindjes eigenlijk af
verslijten ze indirect voor zielige honden HOE triest....
toedeloe...
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
nee, we hebben niks tegen de honden, maar tegen hoe jij emee omgaat...dat zou je moeten waarderen lijkt me...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Muk
Ik denk dat de bedoelingen goed waren, maar de uitvoering wat minder goed is verlopen. En daarom zit je nu met 16 honden op "slechts" 400m2 tuin.
Sorry, de laatste zin was een inkopper die ik niet kon laten liggen. Heb zelf 2 honden op 1200m2 tuin (al leven die liever bij ons in huis) en moet er niet aan denken dat ik 16 honden op deze 1200m2 zou hebben rondlopen.
Je doet je best voor de honden en probeert te voorkomen dat er meerdere honden komen en dat is het belangrijkste denk ik. Welkom verder en laat je niet weerhouden door de kritiek.
Ik heb nog een vraag. Ben jij een vriendin van Marianke? Aangezien jullie elkaar kennen.
Je doet je best voor de honden en probeert te voorkomen dat er meerdere honden komen en dat is het belangrijkste denk ik. Welkom verder en laat je niet weerhouden door de kritiek.
Ik heb nog een vraag. Ben jij een vriendin van Marianke? Aangezien jullie elkaar kennen.
- Mirella
- Zeer actief
toch neemt apple het voor je op en doet vriendelijk.maar dat zie je niet?
-
Cinny
Nou schat en dat bedoelde ik dan mag ik dus stellen dat mijn hinden wel een vorstelijk leventje leiden.
Dat zou juist goed ontvangen moeten worden lijkt mij, maar nee iedereen zoekt maar problemen en van alles om mijn verzorging naar mijn kanjers af te kraken.
Mmmm ik ga jullie sfeer niet langer ''verpesten''
FIJNE DAG EN VERGEET op je gezicht geen lach.
Dat zou juist goed ontvangen moeten worden lijkt mij, maar nee iedereen zoekt maar problemen en van alles om mijn verzorging naar mijn kanjers af te kraken.
-
Muk
De reden dat men hierover valt is denk ik dat je daarmee ook een oordeel geeft over de honden bij anderen. Het komt over alsof jouw honden een paradijselijk leven hebben en de honden van bv de forumleden hier niet. Ik denk dat je dit niet met elkaar moet willen vergelijken. Jij hebt je honden daar op een manier waarop jij en de honden blij zijn en wij houden onze honden op een manier waarop onze honden en wij ook een vorstelijk leven hebben. En nee, je bent niet de enige persoon met honden die in het buitenland woont.Cinny schreef:Nou schat en dat bedoelde ik dan mag ik dus stellen dat mijn hinden wel een vorstelijk leventje leiden.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
- KKiara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen
- Aantal honden: 3
Jammer dat een aantal forumleden menen dat iemand de grond in hakken iets zou veranderen aan de situatie. Ik denk dat TS meer heeft aan een net geformuleerde mening en eventueel een advies. Ik geloof dan ook dat voorlichting de eerste stap is tot preventie en dat dit hakken juist voor het tegenovergestelde zorgt.