Excuus
ze blijven je verbazen die herplaatsers, zonde van je camera!
en voor rita:
Moderator: moderatorteam

ja dat is een k9 tuigcrienepien schreef: Is dat trouwens zo'n K9 tuig dat ze aan heeft? Gebruik je dat als antitrektuig?

ja inderdaad, dat natte pak vind ik zelf ook best lachwekkend, ik baal alleen zo van dat zondegeldLunatic schreef:Balen van je camera zeg en jammer dat ze zich niet lekker voelt vandaag.
Luna heeft mij dat ook eens geflikt toen ze een maand of 5 was, zelfde soort situatie, ik op m'n hurken en heel onverwachtsgeen cameraschade toen, dat scheelt een hoop

Euhhhh wil je dan mijn boxer een tijdje lenen? Vooral op plekken waar veel mensen zijn of als hij bekenden tegenkomt?renee-uk schreef:ja dat is een k9 tuigcrienepien schreef: Is dat trouwens zo'n K9 tuig dat ze aan heeft? Gebruik je dat als antitrektuig?
en nee ik gebruik geen anti-trektuig, halti of aanverwante ondingen, ik leer trekken gewoon af.

ja ik ook, anders zijn we zo weer terug bij af verdommeSuske schreef:Je hebt van die dagen die niet hoeven.
Hoop dat ze snel opknapt

Dat is nou niet de bedoeling natuurlijkrenee-uk schreef: en waarom ze zich nou opeens weer zo beroerd voelt?
ik heb verdorie geen idee, het ging zo goed![]()
hooguit in het water, daar was ik even het overzicht kwijtranetje schreef:Dat is nou niet de bedoeling natuurlijkrenee-uk schreef: en waarom ze zich nou opeens weer zo beroerd voelt?
ik heb verdorie geen idee, het ging zo goed![]()
![]()
Niets opgepikt langs het water?
Hopelijk is het morgen weer in orde

je hebt minder kans op ontsnappen met een tuig waar de voorpoten doorgaan en er is ook een tuig waaruit ontsnappen praktisch onmogelijk is, maar ik ben even vergeten hoe dat heetcrienepien schreef:Oke, dus ontsnappen kan wel met zo'n tuig? Wil bij Vince ook liever niets meer om z'n nek na het flauwvalverhaal.
Maar goed, ik "vervuil" je topic. Hoop dat Rita zich snel weer oke voelt en jij morgen een betere dag hebt dan vandaag!

Misschien heeft ze een sloot water binnen gekregen?renee-uk schreef:ja inderdaad, dat natte pak vind ik zelf ook best lachwekkend, ik baal alleen zo van dat zondegeldLunatic schreef:Balen van je camera zeg en jammer dat ze zich niet lekker voelt vandaag.
Luna heeft mij dat ook eens geflikt toen ze een maand of 5 was, zelfde soort situatie, ik op m'n hurken en heel onverwachtsgeen cameraschade toen, dat scheelt een hoop
en waarom ze zich nou opeens weer zo beroerd voelt?
ik heb verdorie geen idee, het ging zo goed
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite