Tammie schreef:Voer terug gebracht naar de DA, en met het geld Naturis Konijn gekocht

Moderator: moderatorteam
Tammie schreef:Voer terug gebracht naar de DA, en met het geld Naturis Konijn gekocht
Geen idee of hij dat is.Nawosh schreef:Ik zou denk ik de rest van de vervolgafspraken bij deze dierenarts ook voor gezien houden.
Als hij op dit niveau al zulke missers maakt dan zou ik het vertrouwen wat kwijt zijn. Is het een dermatoloog?
Tammie schreef:Absoluut, ik hou jullie op de hoogte en als het haar zichtbaar genoeg is voor de foto, krijgen jullie direct een foto update
Nee herose schreef:Dat ziet er niet echt beter uit
Ze krijgt Naturis konijn.TessaThomas schreef:Wat voerde je nu ook alweer?
Ik moest van smuldier maar 400 gram voeren, maar andere merken krijgt ze 750 gram. Het wisselt nogal per merk.
Vaak wordt er al snel een oordeel geveld "oh zal de voeding wel zijn". (In de meeste gevallen is dit ook zo, maar niet altijd > huidige aanhef correct?)alm@ schreef:Ik heb ook een hond met huidproblemen en de bacteriële infectie daardoor kan zich razendsnel verspreiden en ze ook goed belabberd en sloom maken. Als de ab eenmaal zijn werk doet zal je zien dat ze lekker opknapt. Ik vind het wel een logisch verhaal en als het voedsel niet de boosdoener is, kan er verder gezocht worden. Sterkte dit zijn heel vervelende toestanden.
Dat zal dan de 3e DA worden.Devel schreef:heb je al eens een andere DA bezocht?