Ja, had ik inderdaad ook al doorLizzie. schreef:een beetje te blijPerle schreef:Die huppelig blije, werkende Golden Retriever in het HTM, heerlijk!daardoor kwam het te chaotisch over en dat kosten haar de punten

Moderator: moderatorteam
Ja, had ik inderdaad ook al doorLizzie. schreef:een beetje te blijPerle schreef:Die huppelig blije, werkende Golden Retriever in het HTM, heerlijk!daardoor kwam het te chaotisch over en dat kosten haar de punten
Helaas dus nietLongFields schreef:Welke dag ben jij er Hilde? Misschien zien we elkaar nog daar.
HTM gaat idd om afstand van de geleider, bij HTM moet de hond binnen 2 meter van de geleider blijven (minstens de helft van de oefeningen) en daarom bestaat HTM voor een groot gedeelte uit volgwerk. Er zitten volgens mij ook beperkingen aan wat de geleider mag doen qua houdingen, hij mag iig zitten of liggen bij HTM. Bij freestyle is het allemaal wat losser.sjaak-k schreef:_Leonie schreef:Als je nou ook nog precies de verschillen weet vind ik het helemaal knap.sjaak-k schreef:
Foei, dat weet ik zelfs. Heelwork to Music
Iets met afstand naar de handler geloof ik? Verder gaat m'n kennis niet
Het zelfgefokte teefje is uiteindelijk BOB geworden, las ik op Fosse Data. Ik zal voor ze duimen in de erering, altijd leuk om daar een Nederlandse hond te zien. Nog veel plezier gewenst in het Birminghamse.LongFields schreef:Daarstraks de Laekense keuring gezien en daar zowel de winst bij de reuen als de teven zien gaan naar honden van een bevriende Nederlandse fokker. Straks dus heel veel herrie maken bij de rasgroep eindkeuring!
We vermaken ons prima hier!
Ja, heb de BOB keuring ook gezien, reu is ook Nederlands gefokt en de vader van mijn laatste nest.Tamara/Bayko schreef:Het zelfgefokte teefje is uiteindelijk BOB geworden, las ik op Fosse Data. Ik zal voor ze duimen in de erering, altijd leuk om daar een Nederlandse hond te zien. Nog veel plezier gewenst in het Birminghamse.LongFields schreef:Daarstraks de Laekense keuring gezien en daar zowel de winst bij de reuen als de teven zien gaan naar honden van een bevriende Nederlandse fokker. Straks dus heel veel herrie maken bij de rasgroep eindkeuring!
We vermaken ons prima hier!
Dat zeiden wij nou ookNanna schreef:Kiest ie die schijtbange Boxer uit voor in de line-up
KarinW schreef:Ik krijg helaas sinds vandaag foutmelding op de livestream, kan niks meer kijken