Het knapst vind ik nog altijd dat de handler de route van de sprongen kan onthouden

Moderator: moderatorteam
veertje schreef:Gefeliciteerd!
Csiva zorgt wel dat ze niet verhongert met al dat eten dat ze wint
11e individueel gisterenKarinW schreef:Super zeg! Jullie doen het echt goed
We worden langzaam steeds meer een team. Een ruim jaar geleden stond ik op het punt te stoppen.... Het is geen makkelijk hondje die uk van mePets_Passion schreef:Leuke filmpjes.
Jullie zijn een goed team.
Ja joh! Ik ben super trots op mn teamgenoten! Ik had nooit verwacht dat we in dit deelnemersveld zo goed zouden presteren met ons teamKarinW schreef:Jullie lopen super met je team!
Haha altijd leuk als je verwachtingen niet hoog genoeg warenMachie schreef:Ja joh! Ik ben super trots op mn teamgenoten! Ik had nooit verwacht dat we in dit deelnemersveld zo goed zouden presteren met ons team
We lopen met een team met 2 ervaren honden en 4 jonge honden/combinaties. Dus nog weinig stabiel. Dat we het zo goed doen verbaast ons allemaal. Maar wel heel erg leukdre schreef: Haha altijd leuk als je verwachtingen niet hoog genoeg waren
Gelukkig ben je doorgegaan, het is leuk om jullie te volgen.Machie schreef:We worden langzaam steeds meer een team. Een ruim jaar geleden stond ik op het punt te stoppen.... Het is geen makkelijk hondje die uk van mePets_Passion schreef:Leuke filmpjes.
Jullie zijn een goed team.
Ze heeft soms een beetje een eigen mening. Ik kan er nu wel om lachen maar baalde gisteren wel. Verder blijft het mijn kleine schatjeEilfy schreef:Csiva was echt heel stout vandaag maar dat vond ze zelf wel grappig
Gefeliciteerd met jullie finaleplaats!
Herkenbaar, wij lopen met alleen maar onervaren honden en nagenoeg allemaal onervaren baasjes, vandaar dat wij dus echt onderaan, onderaan staan, de disken waren ruim vertegenwoordigt zullen we maar zeggenMachie schreef:We lopen met een team met 2 ervaren honden en 4 jonge honden/combinaties. Dus nog weinig stabiel. Dat we het zo goed doen verbaast ons allemaal. Maar wel heel erg leukdre schreef: Haha altijd leuk als je verwachtingen niet hoog genoeg waren
Ons team bestond uit 1 ervaren hond op leeftijd (veteraan) en 5 onervaren en nog jonge honden. Onze verbazing was dan ook erg groot dat we van de 15e plek na de eerste wedstrijd opklommen naar plek 10 na de vierde, met maar 2 punten meer dan de nummer 9.dre schreef:Gefeliciteerd met jullie finaleplek!![]()
Herkenbaar, wij lopen met alleen maar onervaren honden en nagenoeg allemaal onervaren baasjes, vandaar dat wij dus echt onderaan, onderaan staan, de disken waren ruim vertegenwoordigt zullen we maar zeggenMachie schreef:We lopen met een team met 2 ervaren honden en 4 jonge honden/combinaties. Dus nog weinig stabiel. Dat we het zo goed doen verbaast ons allemaal. Maar wel heel erg leukdre schreef: Haha altijd leuk als je verwachtingen niet hoog genoeg waren
Jep, gelukkig kon het. En de 1e plek was sowieso onhaalbaar. Maar 2e blijven was ook wel geinig geweestLongFields schreef:Gefeliciteerd met jullie finaleplek, jullie konden je de mindere resultaten nog prima permitteren, dus wat maakt het uit?![]()
Gewoon lekker knallen tijdens de finale en ervan genieten dat jullie mogen lopen daar!
LongFields schreef:Ons team bestond uit 1 ervaren hond op leeftijd (veteraan) en 5 onervaren en nog jonge honden. Onze verbazing was dan ook erg groot dat we van de 15e plek na de eerste wedstrijd opklommen naar plek 10 na de vierde, met maar 2 punten meer dan de nummer 9.dre schreef:Herkenbaar, wij lopen met alleen maar onervaren honden en nagenoeg allemaal onervaren baasjes, vandaar dat wij dus echt onderaan, onderaan staan, de disken waren ruim vertegenwoordigt zullen we maar zeggen
Zeker gewoon tevreden zijn, ongeacht de ervaring en resultatenMachie schreef:@dre, Wij hebben wel honden met iets meer ervaring dan dat in het teamMaar een team met allemaal vrij lastige honden die de nodige aandachtspuntjes hebben
Dus al met al super tevreden.